BMW 327
5.9.2014  /  Rubrika: Zajímavosti

BMW Classic Miloše Vránka seniora: BMW 327.

Tato bavorská střední třída žila svým produkčním životem v letech 1937-1941, kdy se pod označením  327/328 vyráběly verze Coupé a Cabriolet.
Elegantní suverenita, která dodnes sálá ze 4,5 metru dlouhé karoserie, je obdivuhodná. Umělecké dílo na kolech, ze kterého je stále cítit to železo a poctivá práce. Vůbec vše, na co se člověk podívá, znamená jediné - umě zpracovaný detail, který skládá celek. Zjevení je korunováno šestiválcem. Zážehový motor s objemem dva litry dával výkon 40 až 59kW ve verzi se třemi karburátory a svoji koncepci vděčí za samet, do kterého se zaposloucháte s takovou chutí a tak snadno, jako zmizí tabulka čokolády v ústech Vašich dětí.
Člověk si říká, že ta doba musela být skvělá. Vždyť dvoubarevný lak nemohl potkat ani bláto ani jiný zádrhel, a pokud někdy pršelo, tak jen mírně a májově, aby se elegance třpytu laku mohla zrcadlit na silnici. No nebylo to tak, ovšem auta za dějiny nemohou. Po druhé světové válce byla 327 převzata britskou společností Bristol Aircraft Company, která svojí dráhu na poli výrobců automobilů zahájila právě tímto modelem - ovšem to už je jiná historie.

Zpět k BMW 327, které má čestné místo ve sbírce BMW Classic Miloše Vránka seniora.
Tuto 327 jsem objevil v inzerátu před třemi roky.“ A dodává, „Což znamenalo vydat se do střední Francie a od překupníka vůz koupit.  Starší renovace, kterou BMW v minulosti prošlo, byla tak nějak francouzská a proto bylo hned jasné, že se v Brně do krasavice hned pustíme.“
Ostatně precizní výsledek je důkazem skvělé práce, za kterou byl Renocar vždy ceněn.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Rozumím.
Více informací