C evolution

Nový skútr C evolution se stálým výkonem 19 kW/26 k a maximálním výkonem 35 kW/48 k nabízí značný výkon a vysokou úroveň zábavy. Dostatek výkonu poskytuje i varianta skútru pro evropský trh se stálým výkonem 11 kW/15 k, na jehož řízení stačí řidičské oprávnění skupiny A1.

  • Podrobný popis
  • Vozidla v nabídce

Technické údaje:

 

Motor
Konstrukční provedení

Pohonné kyvné rameno s kapalinou chlazeným elektromotorem; synchronní motor s permanentní excitací a povrchovými magnety

Max. výkon
19 kW (26 k)
Max. výkon
35 kW (48 k) při 4 650 ot./min
Max. točivý moment
72 Nm, 0 ot./min až 4 650 ot./min
Norma pro výfukové emise

EURO 4

 
Elektrický systém
Baterie
Vzduchem chlazená lithium-iontová vysokonapěťová baterie
Napětí baterie
133 V (jmenovité)
Nabíjecí kapacita
3 kW, integrované nabíjecí zařízení s pomocným ventilátorem
Nabíjecí technologie
Nabíjecí zásuvka na vozidle typu 1; nabíjecí kabel se síťovým konektorem specifickým pro jednotlivé země
Nabíjecí kabel s 220 V/12 A nabíjecího proudu (standardní)

přibližně 4,5 hodiny na 100 %; 80 % za přibližně 3 hodiny 50 minut

Nabíjecí doba při 220 V/16 A nabíjecího proudu (rychlonabíjecí AC kabel)

přibližně 4 hodiny 10 minut na 100 %; 80 % za přibližně 3 hod 30 min

Sekundární baterie
12 V/8 Ah, bezúdržbová
Alternátor
Transformátor DC/DC integrovaný do nabíječky, 475 W (jmenovitý výkon)
 
Jízda
Maximální rychlost
129 km/h (elektronicky omezovaná)
Zrychlení 0–50 km/h
Přibl. 2,8 s
Zrychlení 0–100 km/h
Přibl. 6,8 s
Spotřeba na 100 km na základě WMTC
9 kWh
Dojezd podle WMTC
160 km
Rekuperace
Automatická rekuperace při jízdě na neutrál a při brzdění
Převod výkonu
Sekundární pohon
Pohonné kyvné rameno s ozubeným pásem a ozubeným kolem na zadní nápravě
 
Zavěšení/brzdy
Rám
Hybridní zavěšení s nosným pouzdrem baterie z litého hliníku, přišroubované na podporu hlavu řízení a zadní rám vyrobený z ocelových trubek
Vedení předního kola/odpružení

Vidlice upside down, O 40 mm

Vedení zadního kola/odpružení

Jednostranné kyvné rameno s přímo kloubově spojenou pružinovou vzpěrou; pružinovou základnu lze manuálně nastavit do 7 poloh

Délka pružiny, vpředu/vzadu

120 mm/115 mm

Rozvor kol
1 610 mm
Závlek

95 mm

 
Podvozek
Rejdový úhel hlavy

65,9°

Kola
Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední
3,50 x 15"
Rozměry ráfku, zadní
4,50 x 15"
Pneumatika, přední
120/70 R 15
Pneumatika, zadní
160/60 R 15
Brzda, přední
Dvoukotoučová brzda, průměr 270 mm, dvoupístkový plovoucí třmen
Brzda, zadní
Jednokotoučová brzda, průměr 270 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS
ABS BMW Motorrad
 
Rozměry/hmotnosti
Délka
2 190 mm
Šířka (včetně zrcátek)
947 mm
Výška (bez zrcátek)
1 255 mm
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu

765 mm (komfortní sedlo (OE/příslušenství): 785 mm)

Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu

1 745 mm (komfortní sedlo (OE/příslušenství): 1 770 mm)

Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní

275 kg

 
1)
Max. přípustná hmotnost
445 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou)
170 kg

1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

 

 

 

 

 

Vyberte si z naší nabídky vozidel - C evolution
Non-stop helplinka
jsme vám k dispozici 24 hodin denně
Vlastní servis
s využitím nejmodernějších technologií
Pomoc s financováním
Úvěr či operativní leasing vám připravíme na míru
Mnoho vozů skladem
300 nových automobilů k okamžitému odběru