BMW F 850 GS je logickou návazností na svého velmi úspěšného předchůdce F 800 GS.

Naprosto zásadní inovací je zejména motor, který díky přepracovanému klikovému hřídeli poskytuje zábavnější průběh točivého momentu.

V kombinaci s maximálním výkonem 95PS a nízkou hmotností nabídne F 850 GS úžasnou dynamiku jízdy s perfektně čitelným průběhem.

Testovací jízda - F 850 GS

 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

BMW F 850 GS


Dobrodružství v krvi

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vodou chlazený, řadový čtyřtaktní dvouválcový motor, čtyři ventily na válec, dvě vačkové hřídele nad hlavou, suché mazání z olejové vany 
Vrtání/zdvih 84 mm x 77 mm
Objem 853 cm3
Jmenovitý výkon 70 kW (95 koní) při 8 250 ot./min.
snížení výkonu u originální výbavy 35 kW (48 koní) při 6 500 ot./min.
originální výbava - RON91 bezolovnatý benzín: 66 kW (90 koní) při 8 000 ot./min
Max. točivý moment 92 Nm při 6 250 ot./min.
snížení výkonu u originální výbavy: 63 Nm při 4 500 ot./min.
originální výbava - RON91 bezolovnatný benzín: 86 Nm při 6 250 ot./min.
Kompresní poměr 12.7 : 1
Řízení směsi Elektronické vstřikování 
Kontrola emisí 3cestný katalyzátor s uzavřenou smyčkou, emisní standard EU-4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost přes 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC 4,1 l
Typ paliva Bezolovnatý super s minimálním oktanovým číslem 95 (RON)
originální výbava - bezolovnatý benzín s minimálním oktanovým číslem 91 (RON)

Elektrický systém

Alternátor Alternátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon) 
Baterie 12 V/10 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová), mechanicky ovládaná 
Převodovka 6rychlostní převodovka s konstantním záběrem integrovaná v klikové skříni
Pohon Řetěz s tlumením v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy
Rám Rám mostového typu, skořepina z ocelové konstrukce  
Vedení předního kola/odpružení Obrácená teleskopická vidlice, Ø 43 mm
Vedení zadního kola/odpružení Hliníkový odlitek dvojitého kyvného ramene, středová pružinová vzpěra WAD, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný zpětný útlum tlumiče 
Délka pružiny zavěšení, vpředu/vzadu 204 mm/219 mm (volitelná výbava: sada pro snížení podvozku 184 mm/199 mm)
Rozvor kol 1 593 mm
Závlek 126 mm 
Rejdový úhel hlavy 62° 
Kola Křížová paprsková kola
Ráfek, přední 2.15 x 21" 
Ráfek, zadní 4.25 x 17" 
Pneumatika, přední 90/90 21 
Pneumatika, zadní 150/70 R17
Brzda, přední Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, Ø 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen 
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, Ø 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen 
ABS ABS od BMW Motorrad (nevypnutelné) 
Rozměry / hmotnosti
Výška sedadla 860 nn (volitelná výbava - sada pro snížení podvozku: 815 mm, volitelná výbava, nízké sedlo: 835 mm, volitelná výbava - komfortní sedlo: 875 mm, volitelá výbava, rallye sedlo 890 mm)
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu 1 910 mm (volitelná výbava - sada pro snížení podvozku 1 830 mm, volitelná výbava - nízké sedlo: 1 870 mm, volitelná výbava - komfortní sedlo: 1950 mm, volitelná výbava - sedlo rallye: 1 980 mm)
Využitelný objem palivové nádrže 15 l
Rezerva Přibližné 3,5 l
Délka 2 305 mm
Výška (bez zrcátek) 1 365 mm
Šířka (vč. zrcátek) 922 mm
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní 229 kg 1)
Přápustná celková hmotnost 445 kg
Zatížení (se standardní výbavou) 216 kg

 

1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

 

VÝBAVA 


STANDARTNÍ

  • ABS BMW Motorrad
  • ASC (automatická kontrola stability)
  • Jízdní režimy déšť/silnice
  • Palubní počítač Pro
  • Zadní světlo LED
  • 12 V zásuvka
  • Nastavitelná páčka ruční brzdy a spojky
  • Kryt motoru

VOLITELNÁ

  • Dynamická ESA (elektronické nastavení podvozku)
  • DTC (dynamická kontrola trakce)
  • Jízdní režimy Pro (dynamický/enduro/enduro Pro)
  • LED světlomet, včetně LED pro denní svícení
  • Konektivita, vč. 6,5" TFT barevného displeje
  • Asistent řazení rychlostí Pro
  • Funkce startování bez klíčku
  • RDC (kontrola tlaku pneumatik)

 

 

Zvolte si svůj styl

  • Styl Rallye

  • Závodní červená, bez metalízy

  • Styl Exclusive

F 850 GS - EDITION 40 YEARS GS


 

SPECIÁLNÍ EDICE 40 let GS
 


Nejmodernější technologie inspirovaná ikonami: „Edice 40 let GS“ jsou vizuální poctou legendě GS: Černožlutý design vychází z modelu R 100 GS, který se stal známým jako „čmelák“.

Unikátní design: F 850 ​​GS Speciální edice 40 let GS přitahuje pozornost černou metalickou barvou, žlutými světly a zlatými eloxovanými ráfky.

40 LET DOBRODRUŽSTVÍ,
4 DESETILETÍ GS


Připraven na jakoukoli výzvu: už od roku 1980 je motocykl GS představitelem nekonečného dobrodružství a touhy po neznámu, a to jak v terénu, tak i na silnici. Před 40 lety jsme motocykl R 80 G/S poprvé představili jako koncepčního předchůdce cestovních endur, a položili tím základ pro desítky let trvající úspěšnou historii. Toto výročí oslavujeme speciálními edicemi našich univerzálních modelů GS. Všechny edice „Editions 40 Years GS“ vzdávají hold #SpiritofGS. Přesvědčivě zaujmou nejmodernější technologií, ale jejich design je inspirován legendárním motocyklem R 100 GS a připomíná samotné začátky GS.

 

Nabídka skladových vozidel

F 900 GS

Cena s DPH  357 530 Kč

F 900 GS

Cena s DPH  377 708 Kč

F 900 GS

Cena s DPH  393 857 Kč

F 900 GS

Cena s DPH  409 987 Kč

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám