HP4

Nové BMW HP4 RACE. V podobě nového HP4 RACE představuje BMW Motorrad čistokrevný závodní motocykl, který bude vyroben v omezeném počtu 750 kusů. O jeho pečlivou montáž se stará malý, vysoce specializovaný tým, který je zárukou té nejvyšší úrovně kvality.

  • Podrobný popis
  • Vozidla v nabídce

Technické údaje:

Motor
Konstrukční provedení

Vzduchem/olejem chlazený čtyřdobý řadový čtyřválec, čtyři titanové ventily na válec, dva závodní vačkové hřídele, frézovaná olejová vana, ložisko ojnice Pankl, vyvážená a odlehčená kliková hřídel

Vrtání x zdvih

 

 

 

80 mm x 49,7 mm

 

 

 

Zdvihový objem

999 cm³

Jmenovitý výkon

158 kW (215 k) při 13 900 ot./min (maximální otáčky 14 500 ot./min)

 

 

 

 

 

Maximální točivý moment

120 Nm při 10 000 ot./min

 

 

 

 

 

Kompresní poměr

 

 

 

13,7-13,9 : 1

 

 

 

Příprava paliva

Elektronické závodní vstřikování, proměnlivá délka sacího potrubí, čtyři volitelné režimy

 

 

 

 

 

 

Výfukový systém

Elektronické závodní vstřikování, proměnlivá délka sacího potrubí, čtyři volitelné režimy

 

 

 

 

 

 

 
Jízdní výkon/spotřeba
Nejvyšší rychlost

 

 

 

přes 300 km/h

 

 

 

Druh paliva

Bezolovnatý benzín Super Plus, minimální oktanové číslo 98 (RON)

 

 

 

 

 

 

 
Elektrický systém
Alternátor

406 W

Baterie

12 V/5 Ah, Li-ion bezúdržbová

 

 

 

 

 

 


                        Přenos energie
Spojka

Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihopping, mechanicky ovládaná

 

 

 

 

 

 

 

 

Převod

Šestistupňová závodní převodovka (EVO) s krátkými převody a upravenými poměry

 

 

Sekundární pohon

16/43 (nastavitelný jako součást výbavy: ozubené kolo 15, 16, 17, převodové kolo 41, 42, 43, 44, 45)

 

 

 

 

 

Kontrola trakce

Nastavitelná dynamická kontrola trakce (DTC) v 15 stupních

 

 

 

 

 

 

Motorová brzda

Nastavitelná EBR v 15 stupních

 

 

 

 

 

 

 
Podvozek a zavěšení/brzdy
Rám

 

 

 

Karbonový skořepinový rám RTM s nastavením úhlu hlavy řízení a čepu kyvného, nosný motor.

 

 

 

Zadní rám

 

 

 

Karbonový skořepinový zadní rám s nastavením výšky sedadla (3 polohy, 30 mm rozsah nastavení).

 

 

 

Vedení předního kola/odpružení

Převrácená přední vidlice upside-down Öhlins FGR 300 WSBK, nastavitelná tuhost i útlum, nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení Öhlins SD052, systém rychlé výměny kola s krytem předního kola (brzdové třmeny nemusí být při výměně kola demontovány), tuhost pružiny 10,5 N/mm.

 

 

Vedení zadního kola/odpružení

Hliníkové kyvné rameno WSBK, centrální vzpěra pružiny Öhlins TTX 36 GP, nastavitelná tuhost i útlum, nastavitelné předpětí pružiny, kontaktní povrchy pro vymezovací podložku na napínáku řetězu pro jednoduchou montáž kola, titanový napínák řetězu (zvenku), hliníkový zevnitř, příprava pro přídavný stojan na kyvném ramenu, tuhost pružiny 95 N/mm

Zdvih pružiny, přední/zadní

130 mm/120 mm

 

 

 

 

 

Rozvor kol

1 440 mm

 

 

 

 

 

Závlek

102,5 (nastavitelné v rozmezí 95-112)

 

 

 

 

 

Rejdový úhel hlavy

65,5° (nastavitelný 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)

 

 

 

 

 

Tahová rozpěrka

 

 

 

113 mm (proměnlivě nastavitelná +/-5 mm. plynule po krocích 0,1 mm)

 

 

 

Čep kyvného ramene

-3 mm přes K46Mu¨3 (nastavitelný +-4 mm,+-3 mm,+-2 mm,+-1.0 mm) -> (označení HP4R „-2“ odpovídá K46MU¨3 „-3“ = standard)

 

 

 

 

 

Délka kvyného ramene

604 mm

Stabilizační můstek vidlice

 

 

 

30 mm (nastavitelný 26 mm, 28 mm, 32 mm)

 

 

 

Kola

Karbonová kola včetně vlisované vymezovací podložky pro snadnou montáž

 

 

 

 

 

 

Rozměry předního ráfku

 

 

 

3,50 x 17"

 

 

 

Rozměry zadního ráfku

6,00 x 17"

Přední pneumatika

 

 

 

120/70 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2

 

 

 

Zadní pneumatika

 

 

 

200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2

 

 

 

Přední brzda

Dvoukotoučová brzda Brembo Racing, závodní brzdové kotouče typu T-floating, průměr 320x6,75 mm, 4pístový fixní brzdový třmen Monobloc WSBK GP4-PR s titanovými písty, hlavní válec Brembo Racing RCS19X18, včetně nastavitelné brzdové páky Brembo Racing, spojková páčka Brembo Racing (bez spínače spojky)

 

 

 

 

 

 

Zadní brzda

 

 

 

Jednokotoučová brzda Brembo Racing, 4pístový fixní brzdový třmen WSBK s titanovými písty, průměr brzdového kotouče 220x4,0 mm.

 

 

 

Stupačky

Stupačky frézované z hliníku, nastavitelné do 8 poloh  

 

 

 

 

 

 

Hodnoty ventilů na brzdových potrubích

Rychlé odvzdušňovací ventily „Stahlbus“ na všech příslušných pozicích pro odvzdušnění brzd

 

 

 

 

 

 

Ergonomie řídítek

Nastavitelný sklon řidítek (15 °)

 

 

 

 

 

 

 
Rozměry/hmotnosti
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu

831 mm (nízké/vysoké sedlo jezdce, 816/846 mm) 

Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženéhomotocyklu

cca 1 859 mm (nízké/vysoké sedlo jezdce, 1 829 mm/cca 1 889 mm)

Užitný objem palivové nádrže

17,5 l

Z toho rezerva

cca 4 l

Délka

2 070 mm

Výška

1 193 mm

Šířka

777 mm

Suchá hmotnost

146 kg

Pohotovostní hmotnost, včetně provozních náplní, plná nádrž

171,4 kg

 

 

 

 

 

 
1)

1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže



 

Vyberte si z naší nabídky vozidel - HP4
Non-stop helplinka
jsme vám k dispozici 24 hodin denně
Vlastní servis
s využitím nejmodernějších technologií
Pomoc s financováním
Úvěr či operativní leasing vám připravíme na míru
Mnoho vozů skladem
300 nových automobilů k okamžitému odběru