Jižní Amerika podruhé a trochu jinak
8.1.2014  /  Rubrika: Zajímavosti

Cestovatelský fotoreport výpravy Renocaru z cest po Jižní Americe.

Letos se rozhodli naši cestovatelé v čele s Pavlem Vránkem probádat další země Jižní Ameriky. Start výpravy je v argentinském Buenos Aires, kam skupina doputovala letecky z ČR, tady strávili 2 dny a přesunuli se tradičním dopravním prostředkem - autobusem do uruguayského městečka Paysandu. Cesta necesta trvala 6 hodin, takže si určitě naše skupinka prožila to správno dobrodružství. V Paysandu oslavili Silvestr a v garáži si vyzvedli svůj expediční auťák, na který zde rok usedal prach, a vyrazili vstříc zítřkům a prašným cestám Jižní Ameriky. Takže hurá směr Bolívie…

O čerstvé ovoce není nikdy nouze

Ráno v Uruguay

Malý pension blízko Paysandu

San Rafael San Peňa

U silnice nás zastavila vůně grilovačky. Takto to vypadalo a chutnalo to ještě lépe.

První dojmy z Bolívie.

Trh v Tupize.

Ráno jsme natankovali a vyrazili z města Tarija do Potosí,  cílem je Sucre - bývalé hlavní město Bolívie.

Toto je Sucre.  Vyšrábali jsme se na vrcholek nad městem, dali si polévku v "comedoru - jídelna kde vaří místní indiáni" a prošli historické centrum. Navečer jsme zašli na "Mercado central". Nakoupili jsme ovocný proviant na zítřejší cestu do Uyuni..

Hřbitov vlaků v Salar de Uyuni.

9.1.2014 - Jedeme na západ směrem k hranicím s Chile. Občas prší, občas leje, občas peče slunce ( ve 4.000 mnm fakt peče!).

11.1.2014 V neděli jsme v Bolívii navštívili " indiánský" trh.

Usměvavá indiánská babička prodává koku, má jí před sebou celý pytel.

Nevzdáváme to ! Po mega-akční operaci (podobné vylodění spojeneckých vojsk v Normandii) přijíždíme do Arequipa - Peru!

Kaňon Colca

15.1.2014 Dnes jsme po strastiplné (autobus se polámal, ten nový netopil a měl díru v bočním okně, nebylo v něm místo a...) cestě dosáhli břehů jezera Titicaca.

Cusco - komentǎřů asi netřeba

Vyrážíme na 2- denní trek na Machu Picchu.
Střídavě prší, svítí slunce a je pěkně dusno, skoro jako by měli v Peru prales/džungli?

Zával na cestě zpátky nás minul asi o 2 minuty! Zůstali jsme odříznuti. Jediná cesta přes řeku byla po laně.

Machupicchu

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.