K 1600 GT / K 1600 GTL

Cestování ve velkém stylu. To znamená spojit dynamiku se stylem a komfortem a přeměnit tak vzdálenosti v otevřený prostor. Podstatou této filozofie, tedy intenzivního pocitu z Gran Turismo, byla vizí BMW Motorrad. V podobě nové K 1600 GT se stala realitou. Řadový šestiválec od BMW je již dnes legendou. Mýtem, který je nyní tak kompaktně, jako ještě nikdy, zrealizován v K 1600 GT. 1649 ccm, 118 kW (160 koní) a maximální točivý moment 175 Nm. K 1600 GT. JÍZDA BEZ KONCE.

  • Podrobný popis
  • Vozidla v nabídce
  • Soubory ke stažení

Technické údaje:


BMW K 1600 GT


Motor
Typ
Vodou/olejem chlazený řadový čtyřtaktní šestiválcový motor, čtyři ventily na válec
Vrtání x zdvih
72 mm x 67,5 mm
Zdvihový objem

1 649 cm³

Jmenovitý výkon
160 k (118 kW) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment
175 Nm při 5 250 ot./min
Kompresní poměr
12,2 : 1
Řízení paliva/motoru
Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí
Řízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4

Jízdní výkon/spotřeba
Maximální rychlost
Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km na základě WMTC

5,7 l

Typ paliva
Bezolovnatý 95oktanový (RON)

Elektrický systém
Alternátor
700 W
Baterie

12 V/19 Ah, bezúdržbová


Převod
Spojka
Vícelamelová mokrá spojka, hydraulicky ovládaná, anti-hopping
Převodovka

Šestirychlostní synchronizovaná převodovka

Sekundární pohon
Pohon hřídelem
Zavěšení/brzdy
Rám
Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem
Vedení předního kola/odpružení

Systém BMW Motorrad Duolever; středová pružinová vzpěra

Vedení zadního kola/odpružení

Systém BMW Motorrad Paralever

Zdvih pružiny, přední/zadní

115 mm/135 mm

Rozvor kol
1 618 mm
Závlek

106,4 mm

Rejdový úhel hlavy

62,2 °

Kola
Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední
3,50 x 17"
Rozměry ráfku, zadní
6,00 x 17"
Pneumatika, přední
120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní
190/55 ZR 17
Brzda, přední
Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, čtyřpístkové pevné třmeny
Brzda, zadní
Jednokotoučová brzda, průměr 320 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS
Integrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální)

Rozměry/hmotnosti
Délka
2 324 mm
Šířka (včetně zrcátek)
1 000 mm
Výška (bez zrcátek)
1 440 mm
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu

810/830 mm (vysoké jednodílné sedlo (příslušenství): 810 mm; nízké jednodílné sedlo (příslušenství): 750 mm)

Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu

1 830/1 870 mm (vysoké jednodílné sedlo (příslušenství): 1 830 mm; nízké jednodílné sedlo (příslušenství): 1 720 mm)

Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní

334 kg

1)
Suchá hmotnost
306 kg
2)
Max. přípustná hmotnost
540 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou)
206 kg
Využitelný objem palivové nádrže

26,5 l

Z toho rezerva

4,0 l

1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

2) Hmotnost prázdného vozidla, bez provozních kapalin (GT bez skříňky




BMW K 1600 GTL


Motor
Typ

Olejem/vodou chlazený řadový čtyřtaktní šestiválcový motor, dva vačkové hřídele v hlavě válce, čtyři ventily na válec 



Vrtání x zdvih
72 mm x 67,5 mm
Zdvihový objem

1 649 cm³

Jmenovitý výkon
160 k (118 kW) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment
175 Nm při 5 250 ot./min
Kompresní poměr
12,2 : 1
Příprava paliva
Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí

3cestný katalyzátor s uzavřenou smyčkou, emisní standard EURO 4

 

Jízdní výkon/spotřeba
Maximální rychlost
Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km na základě WMTC

5,7 l

Typ paliva

 Bezolovnatý super, oktanové číslo 95 (RON)

 

Elektrický systém
Alternátor
700 W
Baterie

12 V/19 Ah, bezúdržbová

 

Převody
Spojka

Vícelamelová spojka v olejové lázni

Převodovka

6rychlostní převodovka se spirálovým ozubením

Sekundární pohon
Pohon hřídelem

 

Zavěšení/brzdy
Rám
Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem
Vedení předního kola/odpružení

Systém BMW Motorrad Duolever; středová pružinová vzpěra

Vedení zadního kola/odpružení

Systém BMW Motorrad Paralever

Zdvih pružiny, přední/zadní

115 mm/135 mm

Rozvor kol
1 618 mm
Závlek

106,4 mm

Rejdový úhel hlavy

62,2°

Kola
Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední
3,50 x 17"
Rozměry ráfku, zadní
6,00 x 17"
Pneumatika, přední
120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní
190/55 ZR 17
Brzda, přední

Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, čtyřpístkové pevné třmeny

Brzda, zadní

Jednokotoučová brzda, průměr 320 mm, dvoupístkový třmen

ABS
Integrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální)

 

Rozměry/hmotnosti
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu

750 mm (vysoké dvoudílné přední sedlo (příslušenství): 810/830 mm; vysoké jednodílné sedlo (OE): 780 mm)

Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu

1 720 mm (vysoké přední dvoudílné sedlo (příslušenství): 1 830/1 870 mm; vysoké jednodílné sedlo (OE): 1 770 mm)

Užitný objem palivové nádrže

26,5 l

Z toho rezerva

4.0 l

Délka
2 489 mm
Výška
1 475 mm
Šířka (včetně zrcátek)
1 000 mm
Hmotnost nezatíženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní

350 kg

1)
Max. přípustná hmotnost
560 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou)
210 kg

1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže


 

Vyberte si z naší nabídky vozidel - K 1600 GT / K 1600 GTL

Seznam souborů ke stažení

Non-stop helplinka
jsme vám k dispozici 24 hodin denně
Vlastní servis
s využitím nejmodernějších technologií
Pomoc s financováním
Úvěr či operativní leasing vám připravíme na míru
Mnoho vozů skladem
300 nových automobilů k okamžitému odběru