R 1250 GS Adventure je doma po celém světě.

Žádný cíl pro ni není příliš daleko, žádný povrch jí není cizí. Ze silnice do terénu a zase zpět.

Pokud nevíš, co tě na cestě čeká, můžeš se na svou motorku do nejmenších detailů spolehnout.

Testovací jízda - Nové R 1250 GS Adventure


 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

Nové R 1250 GS Adventure


Žádný cíl není příliš daleko.

 

Jde o objevování světa. Znovu a znovu. R 1250 GS Adventure je královnou cestovních endur.

Této královně cestovních endur byly do vínku vloženy drsné podmínky a nejvzdálenější destinace. 
Proto jsme dále optimalizovali vysoký standard turistické vhodnosti a pohodlí. 

R 1250 GS Adventure nabízí vše, co potřebuješ k prozkoumání neznámých míst, od asistenčních systémů řidiče 
přes světelnou techniku a pokročilé jízdní režimy, až po USB konektor.

A díky výkonnému motoru boxer s BMW ShiftCam se suverénně dostaneš do jakéhokoli cíle.

Protože víme: Tvoje nápady na procestování světa jsou nekonečné.

Typický #SpiritOfGS.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY NOVÉHO
BMW R 1250 GS ADVENTURE


Motor
Konstrukce Dvouválcový čtyřtaktní vzduchem chlazený boxerový motor se dvěma vačkovými hřídeli poháněnými čelními ozubenými koly, jedním vyvažovacím hřídelem a variabilním ovládáním vačkového hřídele BMW ShiftCam.
Vrtání x zdvih 102,5 mm x 76 mm
Zdvihový objem 1 254 cm³
Jmenovitý výkon 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment 143 Nm při 6 250 ot./min
Kompresní poměr 12,5 : 1
Příprava palivové směsi Elektronické vstřikování do sacího potrubí
Čištění výfukových plynů regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5
Výkon / spotřeba
Max. rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC 4,75 l
Druh paliva Premium bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95 (RON), ovládání motoru (91 až 98 RON)
Emise CO2 podle WMTC 110 g/km
Elektroinstalace
Alternátor Alternátor se jmenovitým výkonem 510 wattů
Baterie 12 V / 11,8 Ah, bezúdržbová
Přenos síly
Spojka Spojka v olejové lázni s protiskluzovou funkcí, hydraulická
Převodovka Šestistupňová převodovka se špičatým ozubením
Sekundární pohon Kardan
Podvozek / brzdy
Rám Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem
Vedení předního kola / odpružení BMW Motorrad Telelever. Průměr stoupací trubky 37 mm, centrální pružicí jednotka
Vedení zadního kola / odpružení Jednoramenná kyvná páka z hliníkové slitiny s motorem BMW Motorrad Paralever; zavěšení pružiny WAD, předpínání pružiny hydraulicky plynule nastavitelné pomocí ručního kolečka, tlumení při roztahování tlumiče lze nastavit ručním kolečkem
Pérování vpředu/vzadu 210 mm / 220 mm
Rozvor kol 1 504 mm
Závlek kola 95,4 mm
Úhel hlavy řízení 65,1°
Kola Ráfky s výpletem
Velikost ráfku vpředu 3,00 x 19"
Velikost ráfku vzadu 4,50 x 17"
Přední pneumatiky 120/70 R 19
Zadní pneumatiky 170/60 R 17
Přední brzda Dvojitá kotoučová brzda brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 305 mm, 4pístové radiální brzdové třmeny
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečně integrované, s optimalizací pro náklon)
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla 890 / 910 mm
Délka podsedlového oblouku 1 950 / 1 990 mm
Využitelný objem nádrže 30 l
Z toho rezerva přibližně 4 l
Délka (přes chránič proti stříkající vodě) 2 270 mm
Výška (nad čelním štítem) 1 460 mm
Šířka (nad chráničem rukou) 980 mm
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného 268 kg 1)
Přípustná celková hmotnost 485 kg
Užitečné zatížení (se standardní výbavou) 217 kg

 

1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Barevný displej TFT se systémem Connectivity
  • Světlomet LED
  • DTC (Dynamic Traction Control)
  • Integral-ABS Pro (ABS s optimalizací sklonu)
  • 3 jízdní režimy (ECO, Rain a Road)
  • HSC (asistent zastavení)
  • USB nabíjecí zdířka

 

Zvláštní příslušenství

  • Hliníkový kufr
  • Vak na nádrž
  • Ochrana proti podjetí Enduro
  • Ochrana světlometů Enduro
  • Nastavitelné Enduro stupačky


Volitelná výbava

  • Dynamic ESA (elektronicky nastavitelný podvozek s kompenzací zatížení a režimem automatického tlumení)
  • Vyhřívání sedadla (řidič a spolujezdec)
  • Paket světel (např. adaptivní světla do zatáček a Cruising Light)
  • Přídavný světlomet LED
  • Nástavec řidítek
  • Pakety frézovaných dílů Option 719
  • Sportovní tlumič výfuku
  • Jízdní režimy Pro s dalšími jízdními režimy (Dynamic, Dynamic Pro, Enduro a Enduro Pro) a předvolba jízdního režimu (individualizace počtu volitelných režimů), automatická podpora rozjezdu do kopce HSC Pro, automatický brzdový asistent DBC a regulace brzdného účinku motoru MSR
  • Stylové varianty Rallye a TripleBlack

Zvolte si svůj styl

  • Styl Rallye

  • Styl Icegrey

  • Styl TripleBlack

  • Edice 40 let GS

R 1250 GS ADVENTURE - EDITION 40 YEARS GS


 

SPECIÁLNÍ EDICE 40 let GS


Nejmodernější technologie inspirovaná ikonami: „Edice 40 let GS“ jsou vizuální poctou legendě GS: Černožlutý design vychází z modelu R 100 GS, který se stal známým jako „čmelák“.

Unikátní design: R 1250 GS Adventure – Edition 40 Years GS


Ikona s legendárním vzhledem: R 1250 GS Adventure ve verzi „Edition 40 Years GS“ s kontrastními žlutými páskami a chrániči rukou, stejně jako ráfky, řídítka a brzdové třmeny ve zlaté.

40 LET DOBRODRUŽSTVÍ, 4 DESETILETÍ GS


Připraven na jakoukoli výzvu: už od roku 1980 je motocykl GS představitelem nekonečného dobrodružství a touhy po neznámu, a to jak v terénu, tak i na silnici. Před 40 lety jsme motocykl R 80 G/S poprvé představili jako koncepčního předchůdce cestovních endur, a položili tím základ pro desítky let trvající úspěšnou historii. Toto výročí oslavujeme speciálními edicemi našich univerzálních modelů GS. Všechny edice „Editions 40 Years GS“ vzdávají hold #SpiritofGS. Přesvědčivě zaujmou nejmodernější technologií, ale jejich design je inspirován legendárním motocyklem R 100 GS a připomíná samotné začátky GS.

BMW R 1250 GS ADVENTURE
(doprodej skladu)


 

Video - R 1250 GS Adventure ZDE

 

 


To nejlepší, co můžete mít na Vaší cestě, ať vede kamkoliv. Novinka pro rok 2019 - BMW R 1250 GS Adventure. 

Motor byl kompletně přepracován. Obsah byl navýšen na současných 1250 ccm a výkon vzrostl na 136 koní.

Moderní technika společně s elektronickými systémy zajišťuje bezpečnost a skvělé chování v jakémkoliv terénu. 

Testovací jízda - R 1250 GS Adventure


 

R 1250 GS Adventure


Svět mu leží u nohou.

Adventure byl vytvořen pro ty, kdo objevují svět, a již se rozhodli, že cesta je cíl. 

 

Ohromuje ovladatelností a přesností, ale i individualizací. Bude přesně taková, jakou ji chcete mít.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový boxer s dvojitou vačkovou hřídelí, jeden vyvažovací hřídel a variabilní systém časování motoru BMW ShiftCam.
Vrtání x zdvih 102,5 mm x 76 mm
Zdvihový objem 1 254 cm³
Max. výkon 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment 143 Nm při 6 250 ot./min
Kompresní poměr 12,5 : 1
Příprava paliva Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí Řízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba podle WMTC 4,75 l
Typ paliva Super bezolovnatý benzín, OČ 95, nařízení pro přizpůsobení pro kvalitu paliva (OČ 91 až 98)
Emise CO2 podle normy  WMTC 110 g/km
Elektrické systémy
Alternátor Třífázový alternátor 510 W (jmenovité zatížení)
Baterie 12 V/11,8 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Hydraulicky ovládaná spojka, mazaná olejem
Rychlosti Šestirychlostní převodovka se spirálovým ozubením
Sekundární pohon Pohon hřídelem
Podvozek / brzdy
Rám Konstrukční provedení z dvoudílného rámu vyrobeného z hlavního a přišroubovaného zadního rámu, nosný motor
Vedení předního kola/odpružení BMW Motorrad Telelever; průměr podpěry 37 mm, středová pružinová vzpěra
Vedení zadního kola/odpružení Jednostranné kyvné rameno z litého hliníku se systémem BMW Motorrad Paralever; tlumení v závislosti na zdvihu WAD, plynulé předpětí a hydraulické nastavení pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče
Zdvih pružiny, přední/zadní 210 mm / 220 mm
Rozvor kol 1 504 mm
Závlek 95,4 mm
Rejdový úhel hlavy 65,1°
Kola Kola s křížovými paprsky
Rozměry ráfku, přední 3,00 x 19"
Rozměry ráfku, zadní 4,50 x 17"
Pneumatika, přední 120/70 R 19
Pneumatika, zadní 170/60 R 17
Brzda, přední Dvoukotoučové brzdy, plovoucí kotouče, průměr 305 mm, čtyřpístkové radiální brzdové třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS Inegrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální)
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla 890 / 910 mm
Délka podsedlového oblouku 1950 / 1990 mm
Užitný objem nádrže 30 l
Z toho rezerva přibližně 4 l
Délka 2 207 mm
Výška (vč. čelního štítu) 1 460 mm
Šířka (vč. zrcátek) 980 mm
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi 268 kg 1)
Max. přípustná hmotnost 485 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 217 kg

 

1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

 

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám