R 1200 R

Do značné míry přepracovaná R 1200 R je skutečným multitalentem. Ušlechtilý design, nově vyvinutý boxer motor DOHC a inteligentní podvozek činí z R 1200 R skutečný rock´n´rollový roadster, který přináší maximum radosti z jízdy na všech silnicích.

  • Podrobný popis
  • Soubory ke stažení

Motor  
Typ Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový, čtyřtaktní motor boxer, 2x vačková hřídel a čtyři ventily/válec, centrální vyrovnávací hřídel
Vrtání x zdvih 101 mm x 73 mm
Zdvihový objem 1 170 ccm
Nominální výkon 81 kW (110 koní) při 7.500 ot./min
Největší točivý moment 119 Nm při 6.000 ot./min
Kompresní poměr 12,0 : 1
Úprava paliva/ Systém řízení motoru Elektronické vstřikování sacím potrubím / digitální management motoru: BMS-K+ s přerušováním přívodu paliva, dvojité zapalování
Čištění spalin Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-3

Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva
 
Největší rychlost Nad 200 km/h
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 90 km/h 4,1 l
Spotřeba paliva na 100 km při konst. 120 km/h 5,5 l
Typ paliva Bezolovnatý benzín super (plus), oktanové číslo 95-98 (ROZ)

Elektrické systémy
 
Alternátor Trojfázový generátor 600 W
Baterie 12 V / 14 Ah bezúdržbová
Přenos energie  
Spojka Jednokotoučová suchá spojka, hydraulické ovládání
Převodovka Šestistupňová spárová s šikmým ozubením
Pohon Kardan

Podvozek / brzdy
 
Rám Dvoujdílný koncept rámu z předního a zadního rámu se spolunosnou jednotkou motoru a převodvky
Vedení předního kola / odpružení BMW Motorrad Telelever; průměr úvodní pažnice 41 mm, středová pružící jednotka McPherson
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkovo-litinová jednoramenná kyvná vidlice s BMW Motorrad Paralever; středová pružicí jednotka McPherson, přednapínání pérování nastavitelné bezstupňově pomocí hydraulického ručního kolečka
Dráha pružiny vpředu /vzadu 120 mm / 140 mm
Rozvor kol 1 495 mm
Závlek 119,1 mm
Rejdový úhel hlavy 62.9°
Kola Hliníkovo-litinová kola
Rozměr ráfků vpředu 3.50 x 17''
Rozměr ráfků vzadu 5.50 x 17''
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu 180/55 ZR 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučové brzdy, plovoucí uložení brzdových kotoučů, průměr 320 mm, čtyřpístové pevné třmeny
Brzdy vzadu Jednokotoučové, průměr 265 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS Zvláštní výbava BMW Motorrad Integral ABS (částečně integrální)

Rozměry / hmotnost
 
Délka 2 145 mm
Šířka (nad zrcátkem) 906 mm
Výška (bez zrcátek) 1 273 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 800 mm (nízké sedlo: 770 mm, sedlo Sport: 800 mm, vysoké komfortní sedlo: 820 mm, snížení: 750mm )
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1 800 mm (nízké sedlo: 1 760 mm, vysoké komfortní sedlo: 1 860 mm, vysoké sedlo: 1 860 mm, komfortní sedlo: 1 840 mm, snížení: 1 740 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 223 kg
Suchá váha 2) 203 kg
Celková přípustná hmotnost 450 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 227 kg
Využitelný obsah nádrže 18 l
z toho rezerva cca 3 l


*Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN

1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla bez provozních kapalin

Seznam souborů ke stažení

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Rozumím.
Více informací