Reference

Zkušenosti zákazníků se službami společnosti Renocar: 
 

S Vozem jsem měl bohužel, ne svoji vinou, již druhou nehodu. A opět jsem po excelentní zkušenosti s panem Lokajem kontaktoval váš servis se zprávou o super zkušenosti s tímto vaším technikem. Opět velké díky - auto opraveno včas, ve špičkové kvalitě laku i karosářských prací. Prostě profi přístup, jen tak dále.

Spokojený zákazník
Ondřej Koukal

Cargo Hortim.s.r.o.

 


Pan Lokaj je velice vstřícný a ochotný, má příjemné vystupování. Důkladně vysvětlí problematiku technického stavu vozu v co nejkratším čase a vždy dodrží domluvené termíny. Pečlivě se věnuje zákazníkům a klade důraz na kvalitu odvedené práce. Je stále pozitivně naladěn a oceňuji jeho osobní přístup. Je komunikativní a snaží se klientovi splnit všechny jeho požadavky.

Spokojený zákazník
pí. Ševčíková

ADI interiér s.r.o.
Brno

 


Dobrý den, dne 12.9.2016 jsem na výzvu pan Lokaje přistavil na opravu po dopravní nehodě naše firemní vozidlo BMW 520d, vozidlo bylo přijato a odevzdáno opravené 16.9.2016 v absolutním top stavu komplet vyčištěné a umyté, tímto bych chtěl poděkovat celému vašemu teamu klempírny a lakovny a panu Lokajovi za super přístup a jednání. Více takových firem a zaměstnanců.

Spokojený zákazník
Ondřej Koukal

Cargo-Hortim, spol. s.r.o.
Brno

 


Dobrý den, nemám ve zvyku psát recenze na služby, které jsou mi všeobecně poskytovány, protože k těm pozitivním nemám často ani důvod. Nicméně po opakovaných návštěvách vašeho autosalónu a jednáním s teamem zaměstnanců, zejména pak s panem Františkem Lokajem, musím udělat výjimku. Řešení servisních a pojistných událostí s panem Lokajem bylo vždy z jeho strany velmi profesionální, rychlé a vstřícné. Ochotně mi i po telefonu poradil ve věcech týkajících se mého BMW, které byly nad rámec jeho povinností a navíc i mimo jeho pracovní dobu. Takže mockrát děkuji.

MUDr. Pavel Koref
V Brně dne 16.9.2016

 


Vážený pane doktore Vránku, Od poloviny července jsem majitelem nového vozu BMW X3, mám najety prvé stovky kilometrů. S vozidlem jsem maximálně spokojen, včetně zvolené motorizace. Tímto bych Vám chtěl poděkovat za velkorysou nabídku a vyjádřit i velkou spokojenost s profesionálním přístupem pana Odvářky a pana Šafra při sjednání objednávky, pojištění i předání nového vozu.

MUDr. Jiří Hořák, PLDD
Ve Strážnici dne 1.8.2016

 


Vážený pane Ing. M. Puldo, již podruhé v krátké době jsem si u Vaší firmy Renocar Praha-Čestlice zakoupil dva osobní automobily značky BMW. Rád bych touto cestou vyjádřil spokojenost s bohatou nabídkou vozidel a příjemným vystupováním. Velmi mile nás překvapil způsob předání obou vozidel, s kterým jsme se ještě nesetkali. Při této příležitosti bych chtěl také velmi poděkovat za profesionální přístup pana Ondráčka, který nám odborně poradil. Zároveň chceme poděkovat za pozvání do Vaší partnerské restaurace Sokolovna Průhonice, kde jsme společně s Vámi strávili velmi hezký večer. Jste firma, kterou mohu jen doporučit. Děkuji Vám a Vašemu týmu.

V Brně dne 1.7.2016
Josef Vak
Havlíčkův Brod


Vážený pane Vránku, chtěl bych touto cestou poděkovat a vyjádřit pochvalu při celém procesu specifikace, objednání a předání mého nového BMW 440i xdrive. Součástí této pochvaly byla i rychlost a kvalita vyřízení podmínek financování. Vše se nakonec realizovalo taktéž prostřednictvím Renocaru. S vaší firmou mám velmi dobré zkušenosti i z minulosti s mým předešlým vozem BMW 330D xdrive. Věřím tedy, že zůstanu spokojen i nadále a přeji vám všem další spokojené zákazníky. Srdečně zdraví Ing. David Polan.

V Brně dne 9.6.2016
Ing. David Polan


Rád bych touto cestou poděkoval za perfektní a dnes ojedinělý přístup, který se mi dostal od pana Drápala a jeho servisního teamu. Tak podrobné podání informací a vstřícnost jsem nikde v brněnských servisech nezažil. Ještě jednou obrovské díky jak ode mne, tak od celé firmy Forty´s Pizza

V Brně dne 9.3.2016
Zdeněk Paseka
Regionální manažer provozu Brno
FORTY´S PIZZA, s.r.o.


Jakožto váš zákazník vás chci informovat o velmi kvalitním přístupu vašeho zaměstnance, přijímacího technika, pana Lokaje. Jakožto majitel firmy se setkávám dost často se spoustou klientů s velmi negativním přístupem k zákazníkům. Pan Lokaj mne překvapil velmi kladným a profesionálním přístupem se kterým se setkám tak maximálně jednou za rok. Funguje jako švýcarské hodinky a bylo mě potěšením že mou havarijní událost řešil právě on. Přeji vám mnoho dalších spokojených zákazníků.

V Brně, dne 4.3.2016
Jan Habijanič


Při schvalování jedné z  faktur vydané Vaší společnosti Renocar a.s. za servis mého motocyklu BMW 1600GTL , jsem si při pohledu na údaj o datumu (2015) uvědomil , že je to již 10 let, po které naše společnost využívá služeb Renocaru. Myslím tím jak prodej nových nebo ojetých vozidel, tak využívání pneuservisu pro celou flotilu našich vozidel. Chtěl bych Vám tímto jako našemu dlouhodobému dodavateli sdělit, že za celou tuto dobu jsme byli vždy s přístupem Vašich pracovníků a Vás maximálně spokojeni a to i přesto, že při nájezdu 100 000 Km ročně na jedno vozidlo, které praktikujeme již více než 15 let, jsme jistě při vysoké četnosti návštěv u Vás, spojených s  mnoha speciálním přáními (vyzvednout auto mimo běžnou pracovní dobu, opravit vozidlo v neskutečně krátkém čase, vyměnit téměř na počkání 8 čelních skel ročně :-), zajistit komunikaci s pojišťovnou atd.) náročným a složitým zákazníkem. Chtěl bych Vám tedy za to, jak se o nás jako o zákazníka staráte, poděkovat a v souvislosti s výročím, které Vaše společnost letos slaví (myslím, že je to 25 let na trhu) Vám  i Vašim spolupracovníkům popřát mnoho dalších let při poskytování tak skvělého zákaznického servisu jaký od Vás známe.

Martin Šteffan
GEOKEY s.r.o.
jednatel


Firmě Renocar jsem ještě neměla možnost dát při hodnocení její práce horší známku, než 1. Jezdím s BMW X1 a při jakémkoliv zásahu na vozidle mi dají zaměstnanci přesné informace a dodržují smluvené časy, většinou ale i překvapí něčím navíc. Např. dostanu zdarma dobrou kávu i zákusek nebo je vůz hotový dříve. Při změně času na letní či zimní mi bez objednávky vše upraví, vyčistí koberečky apod. – to vše samozřejmě bez nároku na uhrazení. Ještě nikdy jsem neměla ve firmě Renocar žádný problém, nezaznamenala jsem neochotu nebo nezájem zaměstnanců. Pokud někdo uvažuje o koupi BMW – ať už nového nebo ojetého, určitě bych doporučila firmu Renocar, protože jsem se u ní sama doposud cítila vždy dobře.

Ing. Marie Ryšavá, MBA
Auto Fit, spol. s r.o.
jednatelka, spolumajitelka


Ráda bych touto formou ještě jednou poděkovala za váš profesionální, zákaznicky orientovaný a lidsky velice milý přístup.
BMW X6 je mým 4. novým vozem BMW, ale nikdy předtím jsem si "tak neužila" nákup auta. Mám radost nejen z nového skvělého auta, ale bavil mě i celý proces výběru, objednávky až do finálního předání auta a to díky vám a týmu Renocaru.
Značka BMW si získala moji loajalitu již před mnoha lety, nicméně nyní si mě získal i Renocar. Odvádíte skvělou práci. Ještě jednou díky za tak positivní zákaznickou zkušenost.

Vladislava Kozáková
Celestica Inc.
HR Global Operations & SCM


Musím konstatovat maximální spokojenost s novým vozem BMW 320 Gran Turismo, zcela splňuje moje očekávání, vůz je spolehlivý, krásný, pohodlný, řádně reaguje na každé přání řidiče... prostě šlape jak hodinky, vše tedy v nejlepším pořádku. Opravdu nemám jedinou negativní výtku. I seznámení s Vaší firmou, jednání okolo koupě vozu a dotažení k prodeji proběhlo velmi rychle, profesionálně, hladce, všechny sliby byly dodrženy, takže i zde panuje maximální spokojenost. Tímto bych chtěl moc poděkovat Vaší firmě a zj. paní Pařenicové za velice milý, profesionální a kontruktivní přístup, za její snahu ve všem pomoci a vyjít vstříc... takže ještě jednou moc děkuji...

MUDr. Marek Kašpar, 
Lékař národního reprezentačního výběru ledního hokeje ČR U19,
Lékař narodního repatriačního týmu ČR, 
Chirurgická a traumatologická ambulance Břeclav.


Vozy BMW mi připadaly nedostupné. Na sympoziu, kde byla auta předváděna, jsem se svezl X1 a trochu znejistěl.
Když jsem se pak setkal v pražské prodejně s panem Radkem Ondráčkem, který mi ve velmi příjemném rozhovoru vysvětlil možnosti a přednosti nabízených vozů, váhal jsem jen několik dnů. Svezl jsem se několika vozy a nakonec se rozhodl pro X3 Drive d. Když ho řídím, je to radost, kterou jsem si udělal - také proto, že nejsem nejmladší a o takovém voze jsem určitě toužil.

MUDr. Václav Poláček, CSc.
Lékař


Dosud jsem se vždy setkal s efektivní komunikací a fungujícím servisem. Termíny byly dodrženy a s kvalitou odvedené práce jsem byl spokojen.

Pavel Calda
profesor, gynekolog a porodník


Můj pracovní program je značně nabitý a tak si velmi cením toho, že mi servis vychází termínově absolutně vstříc, nikdy není problém s náhradním vozidlem. Navíc v osobě Ondřeje Losy mám záruku kvality provedených prací.

Petr Chládek
Ortopedie, lékař


Vozy BMW jezdím, protože mě fascinuje jejich technická a designová dokonalost a servis Renocar navštěvuji proto, že tam vždy naleznu spolehlivé lidi, kteří se snaží vyřešit vše, co mi na očích vidí a vozu připadně chybí. :-) A to opravdu...

Jiří Jízdný
provozovatel restaurací Forhaus
a pivního baru „Na stojáka“


Už pár dnů jezdím v novém BMW X1 a musím říct, že jsem si zvykla moc rychle na to, jak se mně nechtělo rozloučit s  mojí 1. Jsem ráda, že se můj e-mail dostal k panu Hájkovi, protože svým způsobem odstartoval a urychlil myšlenku na výměnu auta. Důležité bylo samozřejmě naše osobní setkání a vymazání špatných zkušenosti se servisem. :) Komunikace při konfiguraci nového auta byla skvělá od začátku až po jeho předání! Takže určitě ráda doporučím svým kolegům Vašeho skvělého prodejce, kterým pan Hájek zcela jistě je. Mějte se hezky a hodně radostí nejen  z jízdy. Ať se daří Vám i firmě!

MUDr. Eva Křížová
plicní lékařka, Boskovice


Naše firma Wombat s.r.o slaví 25 výročí založení. 28 května probíhaly oslavy a v určitém okamžiku před novou budovou zaparkoval krásný červený kabriolet. Jak věděli u Vránků, že po takovém autu toužím? Dostal jsem nabídku, které se nedalo odolat. Stejně tak jako v osmi případech před tím. BMW je skvělá značka, proto u ní zůstáváme řadu let. To vše je umocněno tím, že vozy prodává a servisuje dobrý tým lidí. Firma Renocar slaví také 25 let. Je to čtvrt století života obou firem. To není náhodná spolupráce...

Ing. Petr Holeš
jednatel spol. Wombat s.r.o.


Velmi vstřícné jednání všech zaměstnanců autosalonu, servisu i pneuservisu.
V přídě nehody, popřípadě technické závady, které se mi staly za posledních 10 let, byli připraveni mi vždy pomoci a to i mimo pracovní dobu i mimo území ČR.
„Třešinkou na dortu“ jsou pravidelná pozvání  na společenské a sportovní akce.
Do Renocaru se vždy rád vracím.

Petr Šustek
jednatel spol. Půdy Brno s.r.o.


Poté, co jsem se dříve nechvalně vyjádřila ve Vašem dotazníku spokojenosti zákazníků, chtěla bych také na druhou stranu vyjádřit pochvalu, protože jsem tentokrát byla velice spokojená.
Chtěla bych touto cestou vyjádřit velku pochvalu a potěšení ze spolupráce s přijímacím technikem, Františkem Lokajem. Byla jsem velice spokojená s jeho přístupem,vstřícným jednáním a ochotou při řešení opravy mého havarovaného vozu. Vše proběhlo k mé maximální spokojenosti, oceňuji aktivní komunikaci pana Lokaje, telefonoval, psal e-maily, prostě informoval mě o stavu auta. Stejně tak mladé dámy u půjčování náhradních aut jsou opravdu velmi milé a ochotné. Rychlost a kvalita opravy byly také naprosto v pořádku. Děkuji, přeji Vám příjemné svátky.

K. Dobešová


Oceňuji vysoce profesionální přístup a vystupování prodejce p. Ondráčka při koupi vozu BMW v Renocaru v Čestlicích. Velmi ochtně a fundovaně odpovídal na mé dotazy, jednání probíhala k mé naprosté spokojenosti.

Holečková Ilona


Jsem zakazníkem firmy Renocar již přes 15 let a vozy BMW jezdím již od devadesátých let! Mohu tedy posoudit dobu doučasnou a minulou. Při drobné technické závadě na mém voze jsem minulý týden kontaktoval vašeho letitého prodejce pana Tomáše Hájka, který mi vůz prodal, s prosbou, jak mám postupovat při řešní mého problému s vozem. O tom, co následovalo, se může zakazníkům jinde jen zdát. Nejen, že mě okamžitě spojil se servisním střediskem a promtně do několika hodin zajistil termín na servisu, ale ochotně mi nabídl i vyzkoušení nových modelových řad M4 a 435i, které mi zapůjčil, a okamžitě zajistil náhradní vůz v identické kategorii mého vozu! Děkuji a těším se na další servis!

Martin Klein


S Renocar jsem přišel do kontaktu v dubnu 2015, kdy jsem se začal poohlížet po novém autě. Renocar mně doporučil můj bratr, který má od Renocaru též auto. I já mohu Renocar a jeho prodejce pana Ondráčka každému doporučit.

Jaromír Šiška
Akro Real a.s., majitel


Vážení a milí z Renocaru,
nejenom, že zakoupený vůz BMW 435i je úžasný a dělá mi radost, ale i celý proces při jeho pořízení byl z vaší strany nejenom profesionálně dokonalý, ale k mému velkému potěšení i velmi milý a přátelský, což mi udělalo znovu radost. Zejména děkuju panu Radkovi Ondráčkovi.

MgA.,Ing. Ondřej Kavan


Opravdu nadstandartní přístup a vstřícnost mého servisního poradce, a taktéž vynikající práce servisního technika při diagnostice závady a jejího odstranění. Každá návštěva ve vašem servisu mě vždy maximálně potěší a uspokojí! Děkuji všem zúčastněným.

Jan Köhler, DiS.


Vážený pane Hájku a vážený pane Lokaji, chtěl bych Vám touto cestou poděkovat za Váš přístup ke mně jako k zákazníkovi  Vaší firmy Renocar,a.s. Svoje vozidlo BMW X1 jsem u Vás koupil v roce 2012 a od té doby jsem s Vašimi službami velmi spokojen. V minulých dnech jsem u Vás jako poškozený vyřizoval pojistnou událost, vše proběhlo rychle, ochotně a korektně k mé naprosté spokojenosti. Za Váš přístup ke mně jako k zákazníkovi Vám tedy ještě jednou děkuji.

Jiří Liškutin


 

Chcete se stát dalším spokojeným majitelem vozu BMW? Seznamte se s nabídkou našich vozů.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Rozumím.
Více informací