Model RR je nyní ještě koncentrovanější, ještě více zaměřený na čistý výkon.
Pro všechny, kdo chtějí stále více. Od sebe. Od každého závodního kola. A od svého RR. Zcela v duchu #NeverStopChallenging.
Protože právě tam, kde se RR pohybuje odjakživa, je práce leadera opravdu precizní. Proto jsme model RR na rozhodujících místech vylepšili
a posunuli dále: od nového snímače úhlu rejdu s funkcí Brake Slide Assist a Slide Control a integrace M komponent přes vylepšení v elektronice
až po rozhodující úpravy pro přestavbu motocyklu na závodní dráhu. A to vše s jasným cílem – získat novou pole position.

Testovací jízda - S 1000 RR


Videoprezentace BMW S 1000 RR

BMW S 1000 RR

 

 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

 

S 1000 RR


SUPERBIKE SUPERLATIVŮ

 

Supersport s fascinujícím výkonem bez kompromisů, který už několik let udává trend v této kategorii motocyklů.
Oslnivý není jen výkon motoru a brzd, ale také příkladné chování podvozku, které nabízí na supersport nezvykle intuitivní ovládání.

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor

Typ konstrukce

Olejem/vodou chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor, čtyři titanové ventily v každém válci, nastavitelné vačkové hřídele sání BMW ShiftCam

Vrtání x zdvih

80 mm x 49,7 mm

Zdvihový objem

999 ccm

Jmenovitý výkon

154 kW (210 k) při 13 750 ot./min.

Max. točivý moment

113 Nm při 11 000 ot./min

Kompresní poměr

13.3:1

Příprava palivové směsi

Elektronické vstřikování do sacího potrubí, nastavitelná délka sací trubice

Čištění výfukových plynů

Řízený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-5

Jízdní výkon / spotřeba

Max. rychlost

303 km/h

Spotřeba na 100 km podle WMTC

6,4 l

Emise CO2 podle WMTC

149 g/km

Druh paliva

Super(plus) bezolovnatý benzin, oktanové číslo 95–98 (ROZ) (regulace klepání; jmenovitý výkon u 98 ROZ)

Elektroinstalace

Alternátor

450 W

Baterie

12 V / 5 Ah, lithium-iontová

Převos sil

Spojka

Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová spojka), mechanicky ovládaná

Převodoka

Šestistupňová dvouhřídelová převodovka s přímým ozubením

Pohon

Řetěz 525 17/46

Kontrola trakce

DTC, slide control

Podvozek / brzdy

Rám

Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem

Zavěšení předního kola / odpružení

Obrácená teleskopická vidlice, průměr 45 mm, nastavitelné předpětí pružiny, zpětný útlum / komprese tlumiče nastavitelné

Zavěšení zadního kola / odpružení

Hliníkové spodní kyvné rameno, Full floater pro, středová rozpěrka pružiny, nastavitelný zpětný útlum a komprese tlumiče, nastavitelné předpětí pružiny

Dráha propružení vpředu / vzadu

120 mm / 117 mm

Rozvor

1 457 mm

Závlek kola

99,8 mm

Úhel hlavy řízení

66,2°

Kola

Hliníková litá kola

Rozměr ráfku vpředu

3,50 x 17"

Velikost ráfku vzadu

6,00 x 17"

Pneumatika vpředu

120/70 ZR 17

Pneumatika vzadu

190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17 M kola)

Přední brzda

Dvoukotoučová brzda, Ø 320 mm 4,5 mm, radiální 4pístkový pevný třmen (5 mm M kola)

Zadní brzda

Jednokotoučová brzda, průměr 220 mm, jednopístkový plovoucí třmen

ABS

BMW Motorrad Race-ABS částečně integrální, Brake-Slide-Asist

ABS Pro

ABS Pro s různým nastavením v režimech Rain, Road, Dynamic, RACE

Rozměry / hmotnosti

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti

824 mm

Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti

1 845 mm

Použitelný objem nádrže

16,5l

z toho rezervní objem

cca 4 l

Délka

2 073 mm

Výška (bez zrcátka)

1 205 mm

Šířka (včetně zrcátek)

848 mm

Suchá hmotnost

175 kg (M paket 173,3 kg) bez baterie

Pohotovostní hmotnost stroje připraveného k jízdě, s plnou nádrží1)

197 kg (M paket 193,5 kg)1)

Maximální přípustná celková hmotnost

407 kg

Užitečné zatížení (při standardní výbavě)

210 kg

 
1)Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

VÝBAVA


Standardní výbava

  • BMW Motorrad ABS
  • ABS PRO
  • DTC (Dynamic Traction Control)
  • HSC (Hill Start Control)
  • 4 jízdní režimy (Rain, Road, Dynamic, Race)
  • Asistent řazení Pro
  • 6.5" TFT displej
  • M Chassis Kit
  • M GPS Laptrigger (aktivační kód)
  • Baterie M Lightweight

Zvláštní výbava

  • Jízdní režim Pro s (+3 režimy: Race Pro 1-3) Pit Lane Limiter, Launchcontrol, DTC +/- Shift, Wheelie control, Slide Control, HSC Pro, DBC (Dynamic Brake Control), Engine Break
  • DDC 
  • Vyhřívané rukojeti
  • Tempomat
  • Kola designu Option
  • Paket Sozius
  • Inteligentní tísňové volání (E-Call)
  • M kovaná kola
  • M paket s barvou Motorsport, M sportovní sedlo, M karbonové kolo, M stupačky
  • Snímač úhlu rejdu
  • Brake Slide Assist
  • DTC Slide / Slip Control

 

Zvláštní příslušenství

  • M karbonové díly 
  • Ochranná mřížka chladiče 
  • M systém stupaček 
  • Tónovaný větrný štít 
  • Větrný štít bubble 
  • Větrný štít bubble, tónovaný 
  • M sportovní sedlo, 3 výšky (nízké 814 mm / standardní 832 mm / vysoké 849 mm) 
  • M Datalogger 
  • M Laptrigger 
  • M Cover Kit 
  • M Calibration Kit 
  • Batoh na nádrž 
  • Vak na nádrž malý 
  • Zadní softbag 
  • Taška na sedlo spolujezdce 
  • Taška na sedlo vlevo/vpravo 

 

Zvolte si svůj styl 

  • Lightwhite uni/M Motorsport

  • Vášeň

  • Metalíza Blackstorm

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám