Servisní služby

Pro objednání na servis do Renocaru můžete využít služeb našeho zákaznického centra Renocar.

Centrum zákaznických služeb Renocar


 
Nebojte se nás, nejsme ústředna, call centrum a ani recepce. Naše Centrum zákaznických služeb boří mýty.
Vyzkoušejte nás a dejte nám příležitost vyřešit, co Vás momentálně trápí. Objednáme Váš vůz na servis, poskytneme informace o voze, nad kterým právě uvažujete.
 
Prodejci i servisní poradci proškolili náš tým tak důkladně, abychom Vám byli nápomocni v 99,9% případů, ve kterých se na Renocar obracíte.
 
Myšlenka Centra zákaznických služeb se zrodila před 7 lety, kdy jsme absolvovali několik návštěv auto dealerství
ve Velké Británii, ve kterých toto oddělení pro klienty mají již zaběhlé. Toto oddělení úzce spolupracuje se servisními poradci a prodejci a řeší požadavky klientů v aktuálním čase.
 
Servisní poradci i prodejci se díky tomuto centru mohou plně věnovat klientům, kteří jsou již do Renocaru objednaní na servis nebo mají sjednanou schůzku či zkušební jízdu s prodejcem.
 
 
                             Členové týmu:
 



Michaela Hulmanová
Provozní vedoucí centra zákaznických služeb
 
Již 6 let je součástí našeho Renocar Týmu a v Centru zákaznických služeb působí od jeho samotného zrodu, ve svém snažení vytrvala a díky získaným zkušenostem a dosažené odbornosti je člověkem na svém místě a stojí v čele tohoto oddělení. S úsměvem na tváři vychází vstříc zákazníkům i ostatním kolegům z Renocaru. Posouvá svůj tým neustále kupředu.
 
   
Lucie Stolařová
Pracovnice centra zákaznických služeb senior
 
V říjnu 2017 dovrší své tříleté působení v týmu. Specializací Lucie je servis vozidel, prodej prodloužených záruk od BMW a od CarGarantie. Nyní se zaměřuje na řešení spokojenosti klientů na základě certifikace v rámci BMW programu Voice of customer.
   
Andrea Chladilová
Pracovnice centra zákaznických služeb junior
 
V červenci 2016 rozšířila naše řady a díky opravdu vysokému nasazení se velice rychle zapracovala. V období největšího náporu telefonních hovorů je vždy velikou posilou svého týmu. Vždy ke každému klientovi přistupuje individuálně a s velikou pečlivostí provede zákazníka celým objednacím procesem.
 
 
Kristýna Břeňová
Pracovnice centra zákaznických služeb adept
 
Každoroční nárůst klientské základny Renocaru a znovuotevření servisu v Kongresovém centru v Praze si vyžádali v únoru 2017 další oporu pro náš tým. Kristýna v řadě zájemkyň o tuto pozici zazářila a stala se výjimkou potvrzující pravidlo. O svých schopnostech nás již v praxi přesvědčila. Se svou výbornou angličtinou objednává i zahraniční klienty.
   
 
 
Aneta Lokajová
Pracovnice centra zákaznických služeb adept
 
Další nováček v našem kolektivu, který má dobře vykročeno, nastoupil jako náhrada za kolegyni Martinu Vincencovou. Martina péči o klienty na nějakou chvilku vymění za péči o miminko. Servis vozidel má Aneta v krvi a proto si všechny nové informace osvojí v rekordním čase. Jarní sezona a přezouvání, kterou máme před sebou, nové zkušenosti prověří.
 

   
Pevně věříme, že náš tým v této sestavě bude na nějaké období stabilizovaný a díky tomu, že nejsme Call centru,
tak nás „nemoc Call center nepostihne“.
Veliký nápor telefonních i e-mailových dotazů bude rovnoměrně rozložen
mezi všechny členy tohoto týmu a stres, který má za následek vysokou fluktuaci na odděleních tohoto druhu, tímto odbouráme.
Díky navýšené kapacitě našeho týmu, můžeme věnovat  více času Vám našim klientům.
 
Těšíme se na kontakt s Vámi.
Tým Centra zákaznických služeb
 
 
                             Řekli o nás:
 
 
“Příjemné a kvalifikované kolegyně, které se stále učí a pracují na zlepšení svých znalostí a dovedností k maximálnímu splnění zákaznických potřeb.
Snadné jednoduché vyřízení všech zákaznických požadavků na jednom místě.”
  
Tomáš Franěk
Aftersales Manager Brno
 
   

 
 
 
 
 
 
“Zřízením centra zákaznických služeb, vnímám jako velmi pozitivní a vstřícný krok směrem k našim zákazníkům. Zřízením tohoto centra se “de facto” eliminovala možnost se zákazníkům nedovolat jak už na brněnskou, či pražskou pobočku dealerství.
Team proškolených zaměstnanců, zaměstnankyň, vždy nalezne pochopení a to nejlepší řešení nebo radu pro volajícího zákazníka.”
 
František Lokaj
Vedoucí servisu BMW Brno
 
   

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Zákaznické centrum RENOCAR jsme vybudovali s cílem zajistit transparentní a efektivní komunikaci s našimi klienty. Především v ranních a podvečerních hodinách jsou naši pracovníci příjmu servisu velmi vytíženi a nemohou s patřičnou rychlostí vyřizovat telefonické dotazy a potřeby našich klientů.
Zákaznické centrum proto integruje veškeré telefonické služby namířené směrem dovnitř RENOCARu a též i aktivně směrem k našim klientům.
Spoléháme na komunikativnost a příjemné vystupování kolegyň našeho zákaznického centra, čímž uvolňujeme ruce pracovníkům obsluhujícím zákazníky přítomné na příjmu servisu či showroomu nových vozů.
Telefonická komunikace s našimi klienty tak má jednotnou formu s vysokým standardem typickým pro kulturu BMW, která významně přispívá ke spokojenosti zákazníka.“   
  
Ing. Milan Pulda
Výkonný ředitel Praha Čestlice
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
PRÁVĚ HLEDÁME

Pracovní pozice: Pracovník/ce zákaznického centra

Nabízíme práci ve stabilní společnosti s více než 25 letou tradicí v prodeji a servise vozů BMW. 
Hledáme nového člověka, který bude pečovat o naše klienty, vyřizovat administrativu s tím spojenou a navrhovat nejlepší řešení pro jejich potřeby.
Pracovní náplň je velice různorodá.   

Co Vás čeká:

  • Administrativní činnost
  • Zpracování objednávek na servis
  • Zpracování poptávek
  • Prezentace produktů a služeb
  • Práce se svěřenou databází, vedení agendy klientů společnosti
  • Komunikace s klienty 
  • Účast na obchodních jednáních
  • Úzká spolupráce se zkušenějšími členy týmu
  • Účast na školeních, sebevzdělávání

 

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Schopnost práce se sadou MS Office
  • Zodpovědnost, flexibilita, aktivní přístup k práci, komunikativnost, samostatnost, příjemné vystupování, chuť učit se novým věcem
  • Řidičský průkaz sk. B 

 

Nabízíme:

  • Nástupní plat 20 000,- 
  • Plat po zapracování až 30 000,-
  • Stabilní práce v mladém kolektivu
  • Zaměstnanecké benefity

 

Zaujali jsme vás? Kontaktujte našeho personalistu:

 
Email: info@renocar.cz

 
 

 

 
 
 

 

Non-stop helplinka
jsme vám k dispozici 24 hodin denně
Vlastní servis
s využitím nejmodernějších technologií
Pomoc s financováním
Úvěr či operativní leasing vám připravíme na míru
Mnoho vozů skladem
300 nových automobilů k okamžitému odběru

BMW X3 v plné výbavě a s pohonem všech kol xDrive
za cenu 984.170 Kč bez DPH.




Využijte MIMOŘÁDNÉ NABÍDKY vyjímečně pohodlného, vysoce flexibilního vozu a nízkými provozními náklady.

S typickým charakterem vozů BMW X.

LIMITOVANÁ EDICE. POSLEDNÍCH 10 KUSŮ

 

 
BMW X3 xDrive 20d xLine s paketem Renocar.

S příplatkovou výbavou za 355.650 Kč ZDARMA