Od 2 117 700 Kč.
BMW X5 spojuje estetiku s výkonem, pohodlím a variabilitou ve městě, na dlouhých cestách i v terénu. Díky agilnímu řízení a přesnému rozložení výkonu se BMW X5 přizpůsobí každé jízdní situaci. Při pohledu na něj je patrné sebevědomí, které vyzařuje, s širokými rozměry, nezaměnitelnými typickými liniemi a vodorovnými obrysy. Objevte všechny modelové varianty BMW X5, možnosti jeho výbavy, technické údaje a četné možnosti leasingu a financování.
Pohon 1 |
|
Druh motoru |
Zážehový 48V mild hybrid |
Výkon v kW (k) |
280 (381) |
Točivý moment v Nm |
540 2 |
Převodovka |
8stupňová, automatická |
Poháněná kola |
Pohon všech kol |
Spalovací motor TwinPower Turbo 1 |
|
Počet válců |
6 |
Zdvihový objem v cm3 |
2 998 |
Maximální výkon v kW (k)/1/min |
280 (381) / 5 200 - 6 250 |
Maximální točivý moment v Nm/1/min |
520 / 1 850 - 5 000 |
Elektromotor |
|
Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) |
9 (12) / - |
Maximální točivý moment v Nm |
200 |
Jízdní výkony |
|
Zrychlení 0-100 km/h v s |
5,4 |
Maximální rychlost v km/h |
250 |
Spotřeba paliva/Emise CO2 1,3 |
|
Spotřeba paliva, kombinovaná podle WLTP v l/100 km |
9,9-8,5 |
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km |
224-193 |
Třída CO₂ (min.) |
F |
Třída CO₂ (max.) |
G |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) |
68 7 |
Hladina hluku při stání v dB(A) / 1/min |
72 / 3 750 7 |
Vysokonapěťový/48V systém, nabíjení 4 |
|
Kapacita baterie v kWh |
0,4 |
Pohon 1 |
|
Druh motoru |
Zážehový 48V mild hybrid |
Výkon v kW (k) |
390 (530) |
Točivý moment v Nm |
750 |
Převodovka |
8stupňová, automatická |
Poháněná kola |
Pohon všech kol |
Spalovací motor TwinPower Turbo 1 |
|
Počet válců |
8 |
Zdvihový objem v cm3 |
4 395 |
Maximální výkon v kW (k)/1/min |
390 (530) / 5 500 - 6 000 |
Maximální točivý moment v Nm/1/min |
750 / 1 800 - 4 600 |
Elektromotor |
|
Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) |
9 (12) / - |
Maximální točivý moment v Nm |
200 |
Jízdní výkony |
|
Zrychlení 0-100 km/h v s |
4,3 |
Maximální rychlost v km/h |
250 |
Spotřeba paliva/Emise CO2 1,3 |
|
Spotřeba paliva, kombinovaná podle WLTP v l/100 km |
12,5-11,6 |
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km |
284-262 |
Třída CO₂ (min.) |
G |
Třída CO₂ (max.) |
G |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) |
69 7 |
Hladina hluku při stání v dB(A) / 1/min |
79 / 3 750 7 |
Vysokonapěťový/48V systém, nabíjení 4 |
|
Kapacita baterie v kWh |
0,4 |
Pohon 1 |
|
Druh motoru |
Vznětový 48V mild hybrid |
Výkon v kW (k) |
219 (298) 2 |
Točivý moment v Nm |
670 2 |
Převodovka |
8stupňová, automatická |
Poháněná kola |
Pohon všech kol |
Spalovací motor TwinPower Turbo 1 |
|
Počet válců |
6 |
Zdvihový objem v cm3 |
2 993 |
Maximální výkon v kW (k)/1/min |
210 (286) / 4 000 |
Maximální točivý moment v Nm/1/min |
650 / 1 500 - 2 500 |
Elektromotor |
|
Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) |
9 (12) / - |
Maximální točivý moment v Nm |
200 |
Jízdní výkony |
|
Zrychlení 0-100 km/h v s |
6,1 |
Maximální rychlost v km/h |
233 |
Spotřeba paliva/Emise CO2 1,3 |
|
Spotřeba paliva, kombinovaná podle WLTP v l/100 km |
8,2-7,2 |
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km |
215-189 |
Třída CO₂ (min.) |
F |
Třída CO₂ (max.) |
G |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) |
67 7 |
Hladina hluku při stání v dB(A) / 1/min |
72 / 3 000 7 |
Vysokonapěťový/48V systém, nabíjení 4 |
|
Kapacita baterie v kWh |
0,4 |
Pohon 1 |
|
Druh motoru |
Vznětový 48V mild hybrid |
Výkon v kW (k) |
259 (352) 2 |
Točivý moment v Nm |
720 2 |
Převodovka |
8stupňová, automatická |
Poháněná kola |
Pohon všech kol |
Spalovací motor TwinPower Turbo 1 |
|
Počet válců |
6 |
Zdvihový objem v cm3 |
2 993 |
Maximální výkon v kW (k)/1/min |
250 (340) / 4 400 |
Maximální točivý moment v Nm/1/min |
700 / 1 750 - 2 250 |
Elektromotor |
|
Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) |
9 (12) / - |
Maximální točivý moment v Nm |
200 |
Jízdní výkony |
|
Zrychlení 0-100 km/h v s |
5,5 |
Maximální rychlost v km/h |
245 |
Spotřeba paliva/Emise CO2 1,3 |
|
Spotřeba paliva, kombinovaná podle WLTP v l/100 km |
8,4-7,2 |
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km |
220-189 |
Třída CO₂ (min.) |
F |
Třída CO₂ (max.) |
G |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) |
68 7 |
Hladina hluku při stání v dB(A) / 1/min |
74 / 3 300 7 |
Vysokonapěťový/48V systém, nabíjení 4 |
|
Kapacita baterie v kWh |
0,4 |
Pohon 1,8 |
|
Druh motoru |
Zážehový Plug-in hybrid |
Výkon v kW (k) 9 |
360 (489) |
Točivý moment v Nm 9 |
700 |
Převodovka |
8stupňová, automatická |
Poháněná kola |
Pohon všech kol |
Spalovací motor TwinPower Turbo 1 |
|
Počet válců |
6 |
Zdvihový objem v cm3 |
2 998 |
Maximální výkon v kW (k)/1/min |
230 (313) / 5 000 - 6 500 |
Maximální točivý moment v Nm/1/min |
450 / 1 750 - 4 700 |
Elektromotor 8,10 |
|
Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) |
145 (197) |
Maximální točivý moment v Nm |
280 |
Jízdní výkony |
|
Zrychlení 0-100 km/h v s |
4,8 |
Maximální rychlost v km/h |
250 |
Maximální rychlost na elektřinuv km/h |
140 |
Spotřeba paliva/Emise CO2 1,3 |
|
Spotřeba paliva, kombinovaná podle WLTP v l/100 km 11 |
1,2-0,8 |
Spotřeba paliva s vybitou baterií, kombinovaná WLTP v l/100 km |
10,5-9 |
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km 11 |
28-19 |
Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km 11 |
30,6-26,3 |
Dojezd na elektřinu, WLTP (město) v km |
100-119 |
Dojezd na elektřinu, WLTP v km 12 |
88-105 |
Třída CO₂ (min.) |
A |
Třída CO₂ (max.) |
A |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) |
67 7 |
Hladina hluku při stání v dB(A) / 1/min |
74 / 3 750 7 |
Vysokonapěťový/48V systém, nabíjení 4 |
|
Kapacita baterie v kWh |
25,7 |
Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW |
11 (-) / - |
Nabíjecí čas AC 0-100 % v h |
2:45 |
Spotřeba paliva a emise CO₂
X5 xDrive40i: Spotřeba energie, kombinovaná dle WLTP v l/100 km: 9,9–8,5; Emise CO₂, kombinované dle WLTP v g/km: 224–193
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
[1] Údaje o výkonu zážehových motorů platí pro vozidla používající palivo s oktanovým číslem 98. Uvedené údaje o spotřebě paliva byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1151/2017 v platném znění. Jsou přípustná bezolovnatá paliva s oktanovým číslem 91 a vyšším s maximálním podílem etanolu 25 % (E25). BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 95. Pro vysokovýkonné modely BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 98.
[2] Zahrnuje spalovací motor (uvedená maximální hodnota) a elektrický pohon (až do uvedené maximální hodnoty).
[3] Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO₂, spotřebě elektřiny a dojezdu byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Údaje zjištěné podle WLTP se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, a mohou se během konfigurace lišit. U vozidel nově schválených od 1.1.2021 existují hodnoty pouze podle WLTP. Další informace o měřicích metodách NEDC a WLTP jsou k dispozici na adrese www.bmw.cz/wltp
[4] Nabíjecí výkon závisí na stavu nabití baterie, okolní teplotě, individuálním jízdním stylu a používání doplňkových spotřebičů. Uvedené dojezdy jsou vypočítány podle metodiky WLTP. Doby nabíjení platí pro teplotu 23 °C při zahájení nabíjení těsně po jízdě a mohou se lišit v závislosti na způsobu používání. Nejvyšší nabíjecí výkon může být součástí volitelné výbavy v závislosti na konkrétní motorizaci.
[5] Hmotnostní údaje platí pro vozidla se standardní výbavou a neobsahují volitelnou výbavu. Uvedená hodnota platí pro palivovou nádrž naplněnou na 90 % a hmotnost řidiče 75 kg. Volitelná výbava může ovlivnit hmotnost, užitečné zatížení a nejvyšší rychlost, pokud ovlivní aerodynamiku vozu.
[6] Hmotnost přívěsu závisí na výbavě vozu.
[7] Hodnoty naměřené v souladu s nařízením EHK OSN č. 51/EU č. 540/2014 jsou zaokrouhlené.
[8] Pro plug-in hybridní verze: Výkon elektrického pohonu závisí na stavu nabití baterie.
[9] Zahrnuje spalovací motor (uvedená maximální hodnota) a elektrický pohon (až do uvedené maximální hodnoty). Výkon elektrického pohonu závisí na stavu nabití baterie.
[10] Pro plug-in hybridní verze: Při teplotách pod bodem mrazu je čistě elektrický jízdní režim k dispozici až po zahřátí baterie na provozní teplotu po ujetí několika kilometrů.
[11] Pro plug-in hybridní verze: Vážená kombinovaná hodnota (EC AC Charge Weighted).
[12] Dojezd závisí na různých faktorech jako jsou zejména individuální jízdní styl, charakteristika trasy, okolní teplota, využívání topení/klimatizace a temperování interiéru před odjezdem.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.