Nyní od 208 900 Kč vč DPH nebo 3 490 Kč měsíčně.*
Střední skútr pro nadprůměrně velké nároky: po aktualizaci se model BMW C 400 GT proměnil především díky svému exkluzivnímu designu
ve zlatý standard pro město a okolí. S novou možností designu Exclusive a ověnčen zlatými prvky Vás elegantně doveze z bodu A do bodu B.
Výrazně se inovoval také v oblasti ergonomie a především úložného prostoru. Jako vždy oslní výkonem, jízdními vlastnostmi a brzdným výkonem.
Stručně řečeno: perfektní skútr pro chytrou mobilitu. Nasedněte a užijte si pocit #PluggedToLife.
NADCHNE NA KAŽDÉM KILOMETRU
|
Jmenovitý výkon |
25 kW (34 k) při 7500 ot./min. |
|
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor |
|
Typ konstrukce |
Vodou chlazený jednoválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec, vačkovou hřídelí s vahadlem v hlavě válce a mazáním s mokrou klikovou skříní. |
|
Vrtání x zdvih |
80 mm x 69,6 mm |
|
Zdvihový objem |
350 ccm |
|
Max. točivý moment |
35 Nm při 5750 ot./min. |
|
Kompresní poměr |
11,5 : 1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-ME s elektronickým ovládáním plynu |
|
Emisní norma |
EU 5+ |
|
Max. rychlost |
129 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
3,6 l |
|
Emise CO₂ podle WMTC |
83 g/km |
|
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI; Normal bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 91 ROZ/RON, 87 AKI |
|
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 316 W (jmenovitý výkon) |
|
Baterie |
12 V / 9 Ah, bezúdržbová |
|
Spojka |
Odstředivá suchá spojka |
|
Převodovka |
Bezestupňová převodovka CVT s řemenovým převodem |
|
Pohon |
Dvoustupňová redukční převodovka |
|
Rám |
Ocelová trubková konstrukce |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
Teleskopická vidlice, průměr 35 mm |
|
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Hliníková dvouramenná kyvná vidlice, dvojitá pružinová vzpěra, nastavitelné předpětí pružiny |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
110 mm / 112 mm |
|
Rozvor |
1565 mm |
|
Závlek kola |
81 mm |
|
Úhel hlavy řízení |
63,6° |
|
Kola |
Hliníková litá kola |
|
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 15“ |
|
Velikost ráfku vzadu |
4,25 x 14“ |
|
Pneumatika vpředu |
120/70 R15 |
|
Pneumatika vzadu |
150/70 R14 |
|
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, pevná, průměr 265 mm, čtyřpístkový pevný třmen |
|
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen |
|
ABS |
BMW Motorrad ABS |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
775 mm |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1742 mm |
|
Využitelný objem nádrže |
12,8 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 3 l |
|
Délka |
2200 mm (nad držákem registrační značky) |
|
Výška |
1500 mm (nad větrným štítem, při pohotovostní hmotnosti dle DIN) |
|
Šířka |
845 mm (nad zrcátky) |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
219 kg1) |
|
Suchá hmotnost |
197 kg |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
422 kg |
|
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
206 kg |

