Nové BMW C 400 X však není pouze stylovým středně velkým skútrem, který byl navržen k tomu, aby se proplétal městskými dopravními zácpami a umožnoval rychlé přesuny dopravní džunglí z místa A do místa B.
Tento nový skútr je také důkazem toho, že jízda městem může být i zábavná.
Stručně řečeno, nové BMW C 400 X promění nudnou jízdu do města nebo do zaměstnání v zážitek.
Řidič totiž namísto hledání rozumné zkratky bude v pokušení jet tou nejdelší cestou – čistě z důvodu další extra porce zábavy.
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
UŽIJ SI VÍC SVÉ MĚSTO
Typ | Vodou chlazený čtyřtaktní jednoválec, 4 ventily na válec, váčková hřídel nad hlavou s kyvným ramenem, systém polosuchého mazání |
Vrtání x zdvih | 80 mm x 69,6 mm |
Objem | 350 cm3 |
Jmenovitý výkon |
25 kW (34 koní) při 7 500 ot./ min. |
Max. točivý moment |
35 Nm při 6000 ot. / min. |
Kompresní poměr | 11,5 : 1 |
Kontrola směsi / řízení motoru |
Digitální řízení motoru BMS-E2 |
Kontrola emisí |
3cestný katalyzátor s uzavřenou smyčkou, emisní standard EURO 4 |
Maximální rychlost | 139 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 3,5 l |
Typ paliva |
Bezolovnatý benzín 95 (ROZ), kompatibilní s normou E10 |
Alternátor | Generátor s permanentním magnetem 316 W |
Baterie | 12 V/9 Ah, bezúdržbová |
Startér | 500 Wattů |
Spojka | Odstředivá suchá spojka |
Převodovka | Bezestupňová převodovka CTV |
Sekundární pohon | Sada převodových kol |
Rám | Ocelová trubková konstrukce s jednotkou z hliníkové litiny |
Vedení předního kola/odpružení | Teleskopická přední vidlice Ø 35 mm |
Vedení zadního kola/odpružení |
Dvojité hliníkové kyvné rameno, dvojité pružinové vzpěry, upravitelné předpětí |
Dělka pružiny zavěšení, vpředu/vzadu | 110 mm/112 mm |
Rozvor kol | 1 565 mm |
Závlek | 81 mm |
Rejdový úhel hlavy | 63,6° |
Kola | Kola z hliníkové litiny |
Ráfek, přední | 3,50 x 15" |
Ráfek, zadní | 4,25 x 14" |
Pneumatika, přední | 120/70 ZR 15 |
Pneumatika, zadní | 150/70 ZR 14 |
Brzda, přední | Dvojitá kotoučová brzda, pevná průměr 265 mm, 4pístkové třmeny |
Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, 1pístkový plovoucí třmen |
ABS | ABS BMW Motorrad |
Výška sedla | 775 mm |
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu |
1 760 mm |
Využitelný objem palivové nádrže | 12,8 l |
Rezerva | 4 l |
Délka (přes značkový nosič) | 2 210 mm |
Výška (přes čelní štít, hmotnost prázdného skútru(DIN)) | 1 305 mm |
Šířka (vč. zrcátek) | 835 mm |
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní |
204 kg (suchá hmotnost skútru 193 kg) 1) |
Přípustná hmotnost | 405 kg |
Zatížení (se standardní výbavou) | 201 kg |
Modrá metalíza Zenith
Alpská bílá