Nový skútr C evolution se stálým výkonem 19 kW/26 k a maximálním výkonem 35 kW/48 k nabízí značný výkon a vysokou úroveň zábavy.

Dostatek výkonu poskytuje i varianta skútru pro evropský trh se stálým výkonem 11 kW/15 k, na jehož řízení stačí řidičské oprávnění skupiny A1.


 

 

   

Pavel Cihlář


 

Adam Bajer


 

Mobil: 603 882 604

Mobil: 725 036 248

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

   
   

C evolution


VÍTĚZ MOTOCYKL ROKU 2018 V KATEGORII SKÚTR

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Konstrukční provedení Pohonné kyvné rameno s kapalinou chlazeným elektromotorem; synchronní motor s permanentní excitací a povrchovými magnety
Max. výkon 19 kW (26 k)
Max. výkon 35 kW (48 k) při 4 650 ot./min
Max. točivý moment 72 Nm, 0 ot./min až 4 650 ot./min
Norma pro výfukové emise EURO 4
Elektrický systém
Baterie Vzduchem chlazená lithium-iontová vysokonapěťová baterie
Napětí baterie 133 V (jmenovité)
Nabíjecí kapacita 3 kW, integrované nabíjecí zařízení s pomocným ventilátorem
Nabíjecí technologie Nabíjecí zásuvka na vozidle typu 1; nabíjecí kabel se síťovým konektorem specifickým pro jednotlivé země
Nabíjecí kabel s 220 V/12 A nabíjecího proudu (standardní) přibližně 4,5 hodiny na 100 %; 80 % za přibližně 3 hodiny 50 minut
Nabíjecí doba při 220 V/16 A nabíjecího proudu (rychlonabíjecí AC kabel) přibližně 4 hodiny 10 minut na 100 %; 80 % za přibližně 3 hod 30 min
Sekundární baterie 12 V/8 Ah, bezúdržbová
Alternátor Transformátor DC/DC integrovaný do nabíječky, 475 W (jmenovitý výkon)
Jízda
Maximální rychlost 129 km/h (elektronicky omezovaná)
Zrychlení 0–50 km/h Přibl. 2,8 s
Zrychlení 0–100 km/h Přibl. 6,8 s
Spotřeba na 100 km na základě WMTC 9 kWh
Dojezd podle WMTC 160 km
Rekuperace Automatická rekuperace při jízdě na neutrál a při brzdění
Převod výkonu
Sekundární pohon Pohonné kyvné rameno s ozubeným pásem a ozubeným kolem na zadní nápravě
Podvozek / brzdy
Rám Hybridní zavěšení s nosným pouzdrem baterie z litého hliníku, přišroubované na podporu hlavu řízení a zadní rám vyrobený z ocelových trubek
Vedení předního kola/odpružení Vidlice upside down, Ø 40 mm
Vedení zadního kola/odpružení Jednostranné kyvné rameno s přímo kloubově spojenou pružinovou vzpěrou; pružinovou základnu lze manuálně nastavit do 7 poloh
Délka pružiny, vpředu/vzadu 120 mm/115 mm
Rozvor kol 1 610 mm
Závlek 95 mm
Rejdový úhel hlavy 65,9°
Kola Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední 3,50 x 15"
Rozměry ráfku, zadní 4,50 x 15"
Pneumatika, přední 120/70 R 15
Pneumatika, zadní 160/60 R 15
Brzda, přední Dvoukotoučová brzda, průměr 270 mm, dvoupístkový plovoucí třmen
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 270 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS ABS BMW Motorrad
Rozměry / hmotnosti
Délka 2 190 mm
Šířka (včetně zrcátek) 947 mm
Výška (bez zrcátek) 1 255 mm
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu 765 mm (komfortní sedlo (OE/příslušenství): 785 mm)
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu 1 745 mm (komfortní sedlo (OE/příslušenství): 1 770 mm)
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní 275 kg1)
Max. přípustná hmotnost 445 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 170 kg
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Asistent ovládání točivého momentu (TCA)
  • ABS BMW Motorrad
  • Asistent zpátečky
  • Hlavní stojan
  • Boční stojan s integrovanou parkovací brzdou
  • Tónované čelní sklo
  • Dvoudílné sedlo (výška sedla: 765 mm/délka podsedlového oblouku: 1 745 mm) s úložným prostorem pod sedlem spolujezdce
  • Jeden klíč pro zapalování, řízení, sedlo a zámek úložné schránky
  • Integrovaný zámek zapalování a řízení
  • Nastavitelná páka ruční brzdy
  • Palubní literatura a nářadí

 

Zvláštnosti

  • 4 jízdní režimy „ROAD“, „ECO PRO“, „DYNAMIC“ a „SAIL“, které mají vliv na akceleraci a rekuperaci pří jízdě na neutrál („motorovou brzdu“)

Elektrický systém

  • Systém trvale rozsvícených světel a výstražných světel
  • Symetricky uspořádané dvojité světlomety s LED světly denního svícení
  • LED ukazatele směru a LED zadní světlo
  • Barevný TFT displej s širokou řadou funkcí palubního počítače
  • Integrovaná nabíječka s nabíjecí kapacitou 3 kW
  • Nabíjecí kabel do domácí zásuvky
  • 12 V zásuvka (v pravé přední úložné přihrádce)
  • Elektronický imobilizér
  • Diagnostické rozhraní

 

Design, který ztělesňuje budoucnost

 
 

 

Nevýhodou každého vozidla poháněného elektromotorem je krátký dojezd.
BMW ale u C evolutionu posunula tuto hranici až na úžasných 160 km. Přidejme k tomu mocný a naprosto konstantní průběh točivého momentu, který je spalovacím motorům navždy zapovězen, vynikající ovladatelnost a skvělé brzdy a dostanete ideálního společníka do městského provozu.

 

 

 

Nabídka skladových vozidel

C evolution

Cena s DPH  325 000 Kč
Stav tachometru 4403 km
Datum první registrace 11. 3. 2018

C evolution

Cena s DPH  357 145 Kč

Pokud jste si nevybrali...