Hledáte motocykl s velmi širokým záběrem využití, s dostatečně silným dvouválcovým motorem, který nabídne solidní pohodlí, ovladatelnost, a jste nižšího vzrůstu?
Pak F 750 GS je volba právě pro Vás.
Oproti svému předchůdci F 700 GS nabízí přepracovaný motor se zábavnějším a čitelnějším průběhem, který mimo jiné usnadní práci se spojkou.
Začátek něčeho nového
Typ | Vodou chlazený, řadový čtyřtaktní dvouválcový motor, čtyři ventily na válec, dvě vačkové hřídele nad hlavou, suché mazání z olejové vany |
Vrtání x zdvih | 84 mm x 77 mm |
Objem | 853 cc |
Jmenovitý výkon | 57 kW (77 koní) při 7 500 ot./min. Volitelně (OE) snížení výkonu na 35 kW (48 koní) při 6 500 ot./min. |
Max. točivý moment | 83 Nm při 6 000 ot. /min. Volitelně (OE) snížení výkonu: 63 Nm při 4 500 ot./min. |
Kompresní poměr | 12,7 : 1 |
Řízení směsi | Elektronické vstřikování |
Kontrola emisí | 3cestný katalyzátor s uzavřenou smyčkou, emisní standard EU-4 |
Maximální rychlost | 190 km/h |
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC | 4,1 l |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 91 (RON) |
Alternátor | alternátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V/10 Ah, bezúdržbová |
Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová), mechanicky ovládaná |
Převodovka | 6rychlostní převodovka s konstantním záběrem integrovaná v klikové skříni |
Pohon | Nekonečný řetěz z O-kroužků se zadním tlumením v náboji zadního kola |
Rám | Rám mostového typu, skořepina z ocelové konstrukce |
Vedení předního kola / odpružení | Teleskopická vidlice, Ø 41 mm |
Vedení zadního kola / odpružení | Hliníkový odlitek dvojitého kyvného ramene, středová pružinová vzpěra, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný zpětný útlum tlumiče |
Dráha pružiny vpředu /vzadu | 51 mm / 177 mm (původní výbava: snižovací souprava 131 mm / 157 mm) |
Rozvor kol | 1559 mm |
Závlek | 104,5 mm |
Rejdový úhel hlavy | 63° |
Kola | Kola z litého hliníku |
Ráfek, přední | 2,50 x 19 palců |
Ráfek, zadní | 4,25 x 17 palců |
Pneumatika, přední | 110/80 R19 |
Pneumatika, zadní | 150/70 R17 |
Brzda, přední | Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, Ø 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen |
Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, Ø 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen |
ABS | ABS od BMW Motorrad (nevypnutelné) |
Výška sedla | 815 mm (OE volitelná výbava - sada pro snížení podvozku: 770 mm, OE volitelná výbava - nízké sedlo: 790 mm, OE volitelná výbava - komfortní sedlo: 830 mm) |
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu | 1 830 mm (volitelná výbava OE - sada pro snížení podvozku: 1 750 mm, volitelná výbava OE - nízké sedlo: 1 790 mm, volitelná výbava OE - komfortní sedlo: 1 870 mm) |
Rezerva | Přibližně 3,5 l |
Délka | 2 255 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1 225 mm |
Šířka (vč. zrcátek) | 922 mm |
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní | 224 kg 1) |
Přípustná celková hmotnost | 224 kg |
Zatížení (se standardní výbavou) | 216 kg |
Využitelný objem palivové nádrže | 15 l |
ABS BMW Motorrad
ASC (Automatická kontrola stability)
Jízdní režimy déšť/silnice
Palubní počítač Pro
Zadní světlo LED
12 V zásuvka
Nastavitelná páčka ruční brzdy a spojky
Dynamický systém ESA (Elektronické nastavení podvozku)
DTC (Dynamická kontrola trakce)
Jízdní režimy Pro (dynamické/enduro)
Světlomet LED, vč. LED pro denní svícení
Konektivita, vč. 6,5 celobarevný displej TFT
Asistent řazení Pro
Startování bez klíčku
RDC (kontrola tlaku pneumatik)
Bílá
Žlutá metalíza Austin
Styl Exclusive
Nejmodernější technologie inspirovaná ikonami: „Edice 40 let GS“ jsou vizuální poctou legendě GS: Černožlutý design vychází z modelu R 100 GS, který se stal známým jako „čmelák“.
Unikátní design: Černé ráfky, výrazná žlutá ochrana rukou a nepřehlédnutelné nápisy „40 let GS“: F 750 GS ve Speciální edici 40 let GS.
Připraven na jakoukoli výzvu: už od roku 1980 je motocykl GS představitelem nekonečného dobrodružství a touhy po neznámu, a to jak v terénu, tak i na silnici. Před 40 lety jsme motocykl R 80 G/S poprvé představili jako koncepčního předchůdce cestovních endur, a položili tím základ pro desítky let trvající úspěšnou historii. Toto výročí oslavujeme speciálními edicemi našich univerzálních modelů GS. Všechny edice „Editions 40 Years GS“ vzdávají hold #SpiritofGS. Přesvědčivě zaujmou nejmodernější technologií, ale jejich design je inspirován legendárním motocyklem R 100 GS a připomíná samotné začátky GS.