Hledáte motocykl s velmi širokým záběrem využití, s dostatečně silným dvouválcovým motorem, který nabídne solidní pohodlí, ovladatelnost, a jste nižšího vzrůstu?
Pak F 750 GS je volba právě pro Vás.
Oproti svému předchůdci F 700 GS nabízí přepracovaný motor se zábavnějším a čitelnějším průběhem, který mimo jiné usnadní práci se spojkou.

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Adam Bajer

Mobil: 725 036 248
E-mail: adam.bajer@renocar.cz

 

BMW F 750 GS


Začátek něčeho nového

 

 

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vodou chlazený, řadový čtyřtaktní dvouválcový motor, čtyři ventily na válec, dvě vačkové hřídele nad hlavou, suché mazání z olejové vany
Vrtání x zdvih 84 mm x 77 mm 
Objem 853 cc
Jmenovitý výkon 57 kW (77 koní) při 7 500 ot./min.
Volitelně (OE) snížení výkonu na 35 kW (48 koní) při 6 500 ot./min.
Max. točivý moment 83 Nm při 6 000 ot. /min.
Volitelně (OE) snížení výkonu: 63 Nm při 4 500 ot./min.
Kompresní poměr 12,7 : 1
Řízení směsi Elektronické vstřikování
Kontrola emisí 3cestný katalyzátor s uzavřenou smyčkou, emisní standard EU-4 
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost 190 km/h 
Spotřeba paliva na 100 km na základě WMTC 4,1 l 
Typ paliva Bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 91 (RON) 
Elektrické systémy
Alternátor alternátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon) 
Baterie 12 V/10 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová), mechanicky ovládaná 
Převodovka 6rychlostní převodovka s konstantním záběrem integrovaná v klikové skříni 
Pohon Nekonečný řetěz z O-kroužků se zadním tlumením v náboji zadního kola 
Podvozek / brzdy
Rám Rám mostového typu, skořepina z ocelové konstrukce 
Vedení předního kola / odpružení Teleskopická vidlice, Ø 41 mm  
Vedení zadního kola / odpružení Hliníkový odlitek dvojitého kyvného ramene, středová pružinová vzpěra, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný zpětný útlum tlumiče 
Dráha pružiny vpředu /vzadu 51 mm / 177 mm (původní výbava: snižovací souprava 131 mm / 157 mm) 
Rozvor kol 1559 mm
Závlek 104,5 mm 
Rejdový úhel hlavy 63°
Kola Kola z litého hliníku 
Ráfek, přední 2,50 x 19 palců
Ráfek, zadní 4,25 x 17 palců
Pneumatika, přední 110/80 R19
Pneumatika, zadní 150/70 R17
Brzda, přední Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, Ø 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen 
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, Ø 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen 
ABS ABS od BMW Motorrad (nevypnutelné)
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla 815 mm (OE volitelná výbava - sada pro snížení podvozku: 770 mm, OE volitelná výbava - nízké sedlo: 790 mm, OE volitelná výbava - komfortní sedlo: 830 mm) 
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu 1 830 mm (volitelná výbava OE - sada pro snížení podvozku: 1 750 mm, volitelná výbava OE - nízké sedlo: 1 790 mm, volitelná výbava OE - komfortní sedlo: 1 870 mm) 
Rezerva Přibližně 3,5 l
Délka 2 255 mm 
Výška (bez zrcátek) 1 225 mm
Šířka (vč. zrcátek) 922 mm
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní 224 kg 1)
Přípustná celková hmotnost 224 kg
Zatížení (se standardní výbavou) 216 kg
Využitelný objem palivové nádrže 15 l

 

1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

 

VÝBAVA


STANDARTNÍ

  • ABS BMW Motorrad

  • ASC (Automatická kontrola stability)

  • Jízdní režimy déšť/silnice

  • Palubní počítač Pro

  • Zadní světlo LED

  • 12 V zásuvka

  • Nastavitelná páčka ruční brzdy a spojky

 

VOLITELNÁ 

  • Dynamický systém ESA (Elektronické nastavení podvozku)

  • DTC (Dynamická kontrola trakce)

  • Jízdní režimy Pro (dynamické/enduro)

  • Světlomet LED, vč. LED pro denní svícení

  • Konektivita, vč. 6,5 celobarevný displej TFT

  • Asistent řazení Pro

  • Startování bez klíčku

  • RDC (kontrola tlaku pneumatik)

Zvol si svůj styl

  • Bílá

  • Žlutá metalíza Austin

  • Styl Exclusive

 

 

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám