Dominance od prvního metru, perfektní spojení čisté radosti z jízdy a vysoké praktičnosti do každodenního života.

Velmi dobře známý, extrémně hospodárný paralelní Twin i nadále přináší skutečně pořádnou dávku radosti.

Točivý moment 86 Nm je v této třídě přesvědčivým argumentem, stejně jako výkon 87 koní.


 

   

Pavel Cihlář


 

Adam Bajer


 

Mobil: 603 882 604

Mobil: 725 036 248

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

   
   

 

F 800 R


Moderní všestranný motocykl

BMW F800R překvapí vynikající ovladatelností a velmi úsporným, dostatečně výkonným a přitom elastickým agregátem, který je na dvouválec navíc výjimečně vyrovnaný. Výsledkem je velmi praktický a zábavný motocykl pro širokou škálu použití.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Konstrukční provedení Vodou chlazený, řadový čtyřtaktní dvouválcový motor, čtyři ventily na válec, dvě vačkové hřídele, suchá mazání z olejové vany
Vrtání x zdvih 82 mm x 75,6 mm
Zdvihový objem 798 cm³
Max. výkon 66 kW (90 k) při 8 000 ot./min (je možné snížení výkonu na 35 kW (48 k) při 6 750 ot./min)
Max. točivý moment 86 Nm při 5 800 ot./min (snížení výkonu: 69 Nm při 3 500 ot./min)
Kompresní poměr 12,0 : 1
Řízení paliva/motoru Elektrické vstřikování paliva
Normy pro výfukové emise EURO 4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba vztažená k WMTC na 100 km 4,3 l
Typ paliva 95oktanové (RON) prémiové bezolovnaté nebo vyšší
Elektrický systém
Alternátor Trvalý generátor magnetu 400 W
Baterie 12 V/12 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Mechanicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni
Převodovka 6stupňová synchronizovaná převodovka zabudovaná do klikové skříně
Sekundární pohon Nekonečný řetěz z O-kroužků se zadním tlumením v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy
Rám Hliníkem laminovaný mostový rám
Vedení předního kola/odpružení Vidlice typu upside-down.
Vedení zadního kola/odpružení Hliníkový odlitek, uložení kyvné části ze dvou stran, středová pružinová vzpěra, hydraulicky a plynule nastavitelné předpětí pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče
Dráha pružiny, vpředu/vzadu 125 mm/125 mm
Rozvor kol 1 526 mm
Závlek 100 mm
Rejdový úhel hlavy 64°
Kola Litá kola z hliníkové slitiny
Rozměry ráfku, přední 3,50 x 17"
Rozměry ráfku, zadní 5,50 x 17”
Pneumatika, přední 120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní 180/55 ZR 17
Brzda, přední Dvoukotoučové brzdy, plovoucí kotouče, průměr 320 mm, čtyřpístkové radiální třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístový plovoucí třmen
ABS ABS BMW Motorrad
Rozměry / hmotnosti
Délka 2 145 mm
Šířka (včetně zrcátek) 860 mm
Výška (bez zrcátek) 1 235 mm
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu 790 mm (extra vysoké sedlo (příslušenství): 840 mm; nízké sedlo (OE)/extra nízké sedlo (příslušenství): 770 mm)
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu 1 780 mm (extra vysoké sedlo (příslušenství): 1 845 mm; nízké sedlo (OE)/extra nízké sedlo (příslušenství: 1 740 mm)
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní 202 kg 1)
Suchá hmotnost Neuvádí se 2)
Max. přípustná hmotnost 405 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 203 kg
Užitný objem nádrže 15 l
Z toho rezerva cca 3 l
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla, bez provozních kapalin.

 

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Aerodynamický kryt kokpitu
  • Jednodílné sedlo (výška sedla: 790 mm; délka podsedlového oblouku: 1 780 mm)
  • Stupačky a madla pro spolujezdce
  • Přední blatník umístěn do blízkosti kola (v barvě motocyklu)
  • Jeden klíč pro zapalování, řízení, hrdlo palivové nádrže a zámky sedadel
  • Integrovaný zámek zapalování a řízení
  • Nastavitelná páčka brzdy a spojky
  • Palubní literatura a nářadí

Elektrický systém

  • Symetrická světla trvale rozsvícená
  • Multifunkční displej: digitální hodiny, počítač celkové a (dva) počítače ujeté vzdálenosti, ukazatel paliva, vč. rezervy, ukazatel teploty motoru, ukazatel servisního intervalu
  • Přístrojový panel s ukazatelem rychlosti a otáček
  • Sběrnice CAN spolu se systémem jednoho spojení (Single Wire System - SWS)
  • Elektronický imobilizér
  • Diagnostické rozhraní
  • Výstražná světla
  • Směrovky s kouřovými skly

Zvol si svůj styl

  • Bílá/modrá metalíza Lupin/závodní červená Racing red

  • Závodní červená Racing red, bez metalízy
     

  • Černá metalíza Black Storm
     

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...