Zde začíná... ... tvé další dobrodružství, které tě dovede tam, kam se jen tak někdo nevydá. Kromě tebe a tvého motocyklu GS.
Přes kameny a štěrk, proti větru a vodě, přes hluboké příkopy a nejvyšší kopce.
Radost v srdci, písek mezi zuby, adrenalin v krvi – naprosto ve svém živlu a ve #SpiritOfGS Flow.
Právě pro takový zážitek jsme postavili enduro F 900 GS. Motor, karoserie – vše optimalizované tak, aby bylo co nejvýkonnější, a přesto lehké.
Zde tedy je: tvoje perfektní enduro.
PRO TY, KDO LAČNÍ PO VÝZVÁCH
|
Jmenovitý výkon |
77 kW (105 k) při 8500 ot./min.1) |
|
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor. |
|
Typ konstrukce |
Vodou chlazený, dvouválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců a mazáním se suchou klikovou skříní. |
|
Vrtání x zdvih |
86 mm x 77 mm |
|
Zdvihový objem |
895 ccm |
|
Kompresní poměr |
13,1 : 1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-X s elektronickým ovládáním plynu. |
|
Emisní norma |
EU 5 |
|
Mas. točivý moment |
93 Nm při 6 750 ot/min |
1)A2: 70 kW (95 k) při 8 000 ot./min.
|
Maximální rychlost |
přes 200 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,4 l |
|
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI. |
|
Baterie |
12 V / 9 Ah, bezúdržbová |
|
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon). |
|
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka. |
|
Pohon |
Nekonečný řetěz s O-kroužky se zpětným tlumením v náboji zadního kola |
|
Rám |
Ocelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce. |
|
Úhel hlavy řízení |
62° |
|
Kola |
Kola s drátěným výpletem. |
|
Rozměr ráfku vpředu |
2,15 x 21" |
|
Velikost ráfku vzadu |
4,25 x 17" |
|
Pneumatika vpředu |
90/90 R21 |
|
Pneumatika vzadu |
150/70 R17 |
|
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen. |
|
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen. |
|
ABS |
BMW Motorrad ABS |
|
Závlek kola |
119,8 mm |
|
Rozvor |
1 590 mm |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
230 / 215 mm |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
Upside-down Gabel, průměr 43 mm, ručně nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný odskok a komprese. |
|
Zavěšení zadniho kola / odpružení |
Dvojité kyvné rameno z litého hliníku, centrální vzpěra WAD, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení odskoku; SA Enduro Paket Pro: centrální vzpěra WAD, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení odskoku (High/Low Speed). |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
870 mm (snížení OE: OE rally sedadlo vysoké: 890 mm; OE rally sedadlo nízké: 835 mm; OA sedadlo jednoduché: 870 mm) |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 935 mm (snížení OE: 1 800 mm; OE rallye sedadlo vysoké: 1 965 mm; OE rallye sedadlo nízké: 1 900 mm; OA sedadlo jednoduché: 1 935 mm) |
|
Využitelný objem nádrže |
14,5 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
219 kg1) |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
445 kg |
|
Užiteřné zatížení (při standardní výbavě) |
226 kg |
|
Výška |
1 393 mm (nad čelním sklem) |
|
Šířka |
943 mm (bez příslušenství) |
|
Délka |
2 270 mm (nad chráničem proti stříkající vodě) |
