Lačníš po zážitcích? Tvůj motocykl GS už na tebe čeká. Připrav se na průzkum planety – podnebných pásem, nadmořských výšek, horizontů.
S naším cestovním endurem si užiješ pohodové cestování. Ať už sám, nebo ve dvou, motorka poskytne dostatek komfortu pro všechny.
Pojedeš ve stylu #SpiritOfGS a budeš přesně vědět, že na tvou motorku GS je spolehnutí.
Ať už dáš jen krátký úsek, nebo pěkných pár kilometrů: s výkonným paralelním dvouválcem vždy zůstaneš pánem situace.
Vystartuj se svým F 900 GS Adventure: další dobrodružství už na tebe čeká.
TVŮJ PARŤÁK PRO KAŽDÉ DOBRODRUŽSTVÍ
|
Jmenovitý výkon |
77 kW (105 k) při 8500 ot./min.1) |
|
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor. |
|
Typ konstrukce |
Vodou chlazený, dvouválcový čtyřtaktní motor se čtyřmi ventily na válec ovládanými vlečnou pákou, dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců a mazáním se suchou klikovou skříní. |
|
Vrtání x zdvih |
86 mm x 77 mm |
|
Zdvihový objem |
895 ccm |
|
Kompresní poměr |
13,1 : 1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-X s elektronickým ovládáním plynu. |
|
Emisní norma |
EU 5 |
1)A2: 70 kW (95 k) při 8 000 ot./min.
|
Maximální rychlost |
přes 200 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,4 l |
|
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI. |
|
Baterie |
12 V / 9 Ah, bezúdržbová |
|
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 416 W (jmenovitý výkon). |
|
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka. |
|
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru. |
|
Pohon |
Nekonečný řetěz s O-kroužky se zpětným tlumením v náboji zadního kola. |
|
Rám |
Ocelový rám mostového typu, skořepinová konstrukce. |
|
Úhel hlavy řízení |
62° |
|
Kola |
Kola s drátěným výpletem. |
|
Rozměr ráfku vpředu |
2,15 x 21" |
|
Velikost ráfku vzadu |
4,25 x 17" |
|
Pneumatika vpředu |
90/90 R21 |
|
Pneumatika vzadu |
150/70 R17 |
|
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen. |
|
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen. |
|
ABS |
BMW Motorrad ABS |
|
Závlek kola |
119,9 mm |
|
Rozvor |
1 585 mm |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
230 / 215 mm |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
Upside-down Gabel, průměr 43 mm, ručně nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný odskok a komprese. |
|
Zavěšení zadniho kola / odpružení |
Dvojité kyvné rameno z hliníkového odlitku, centrální vzpěra WAD, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení odskoku. |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
875 mm (snížení: 805 mm; extra nízké sedlo: 825 mm; nízké sedlo: 835 mm; dvojité sedlo: 860 mm; sedlo Rallye: 890 mm) |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 950 mm (snížení: 1 810 mm; extra nízké sedlo: 1 850 mm; nízké dvojité sedlo: 1 870 mm; dvojité sedlo 1 910 mm; sedlo Rallye: 1 980 mm) |
|
Využitelný objem nádrže |
23 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 3,5 l |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
246 kg |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
455 kg |
|
Užiteřné zatížení (při standardní výbavě) |
209 kg |
|
Výška |
1437 mm (bez zrcátka, při pohotovostní hmotnosti dle DIN) |
|
Šířka |
939 mm (nad zrcátky) |
|
Délka |
2300 mm (nad držákem registrační značky) |
