Využijte naši akční nabídku

Motocykl G 310 GS je skvělý parťák, se kterým můžeš poznávat své město, ale klidně se i vydat za jeho hranice či vyrazit mimo asfaltované silnice.
Díky příjemné ergonomii GS a kvalitní výbavě tě totiž naprosto v pohodě přenese všedním dnem do jakéhokoli cíle.

Testovací jízda - G 310 GS


 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

G 310 GS


KAŽDODENNÍ TOUHA PO DOBRODRUŽSTVÍ

 

Buď spontánní. Skoncuj se stereotypy. S motocyklem BMW G 310 GS se každý den stane dobrodružstvím. Díky optimalizovanému motoru s technologií Ride by Wire a antihoppingové spojce zvládne džungli velkoměsta i vyjížďku volnou přírodou s ještě větší lehkostí. Dobrodružství totiž nemusí být zrovna dechberoucí, aby se na ně nezapomnělo. Důležité je zažívat je každý den.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Konstrukce Vodou chlazený čtyřtaktní jednoválec se čtyřmi ventily ovládanými vlečnou pákou, dvěma ventilovými rozvody OHC a mazáním s mokrou klikovou skříní
Vrtání x zdvih 80 mm x 62,1 mm
Zdvihový objem 313 cm³
Jmenovitý výkon 25 kW (34 k) při 9 500 ot./min
Max. točivý moment 28 Nm při 7 500 ot./min
Kompresní poměr 10,9 : 1
Příprava palivové směsi elektronické vstřikování
Čištění výfukových plynů regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5
Výkon / spotřeba
Max. rychlost 143 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC 3,3 l
Emise CO2 podle WMTC 80 g/km
Druh paliva Standardní bezolovnatý benzin, minimální oktanové číslo 91 (RON)
Elektroinstalace
Alternátor Alternátor 308 W
Baterie  12 V / 8 Ah, bezúdržbový
Pohon
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová spojka), mechanicky ovládaná
Převodovka Šestistupňová převodovka s konstantním záběrem, integrovaná ve skříni motoru
Sekundární pohon Nekonečný řetěz s X kroužky, zpětné tlumení v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy
Rám Mřížkový trubkový rám
Vedení předního kola/odpružení Obrácená vidlice, průměr stoupací trubky 41 mm 
Vedení zadního kola/odpružení Tažená hliníková kyvná vidlice litá pod tlakem, přímo zavěšená centrální vzpěra, nastavitelná pružina
Pérování vpředu/vzadu 180 mm / 180 mm
Rozvor 1 420 mm
Závlek kola 98 mm
Úhel hlavy řízení 63,3°
Kola Hliníková litá kola
Velikost ráfku vpředu 2,50 x 19"
Velikost ráfku vzadu 4,00 x 17"
Pneumatika vpředu 110/80 R19
Pneumatika vzadu 150/70 R17
Přední brzda Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístový radiální brzdový třmen
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, průměr 240 mm, 1pístový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad ABS
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla 835 mm
Oblouk rozkročení 1 870 mm
Využitelný objem nádrže 11,5 l
Z toho rezerva cca 1 l
Délka 2 075 mm
Výška (bez zrcátek) 1 230 mm
Šířka (bez zrcátek) 880 mm
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného 1) 175 kg 1)
Přípustná celková hmotnost 345 kg
Zatížení (se standardní výbavou) 170 kg

 

1) 1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

VÝBAVA


Standardní výbava

  • BMW Motorrad ABS
  • Plynové modely
  • Výfukový systém z nerezové oceli
  • 100% LED světlomet včetně blinkrů a zadního světla
  • Nastavitelná brzdová a spojková páka
  • Nosič na zavazadla

Speciální příslušenství

  • Nízké sedlo
  • Vysoké sedlo
  • Topcase lehký
  • Topcase 30 l
  • Vyhřívané rukojeti
  • 12 V a USB zásuvka

Zvolte si svůj styl

  • Styl rallye

  • Plární bílá

  • Edice 40 let GS

 

 

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám