Motocykl G 310 GS je skvělý parťák, se kterým můžeš poznávat své město, ale klidně se i vydat za jeho hranice či vyrazit mimo asfaltované silnice.
Díky příjemné ergonomii GS a kvalitní výbavě tě totiž naprosto v pohodě přenese všedním dnem do jakéhokoli cíle.
KAŽDODENNÍ TOUHA PO DOBRODRUŽSTVÍ
Buď spontánní. Skoncuj se stereotypy. S motocyklem BMW G 310 GS se každý den stane dobrodružstvím. Díky optimalizovanému motoru s technologií Ride by Wire a antihoppingové spojce zvládne džungli velkoměsta i vyjížďku volnou přírodou s ještě větší lehkostí. Dobrodružství totiž nemusí být zrovna dechberoucí, aby se na ně nezapomnělo. Důležité je zažívat je každý den.
| Konstrukce | Vodou chlazený čtyřtaktní jednoválec se čtyřmi ventily ovládanými vlečnou pákou, dvěma ventilovými rozvody OHC a mazáním s mokrou klikovou skříní | 
| Vrtání x zdvih | 80 mm x 62,1 mm | 
| Zdvihový objem | 313 cm³ | 
| Jmenovitý výkon | 25 kW (34 k) při 9 500 ot./min | 
| Max. točivý moment | 28 Nm při 7 500 ot./min | 
| Kompresní poměr | 10,9 : 1 | 
| Příprava palivové směsi | elektronické vstřikování | 
| Čištění výfukových plynů | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 | 
| Max. rychlost | 143 km/h | 
| Spotřeba na 100 km podle WMTC | 3,3 l | 
| Emise CO2 podle WMTC | 80 g/km | 
| Druh paliva | Standardní bezolovnatý benzin, minimální oktanové číslo 91 (RON) | 
| Alternátor | Alternátor 308 W | 
| Baterie | 12 V / 8 Ah, bezúdržbový | 
| Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni (antihoppingová spojka), mechanicky ovládaná | 
| Převodovka | Šestistupňová převodovka s konstantním záběrem, integrovaná ve skříni motoru | 
| Sekundární pohon | Nekonečný řetěz s X kroužky, zpětné tlumení v náboji zadního kola | 
| Rám | Mřížkový trubkový rám | 
| Vedení předního kola/odpružení | Obrácená vidlice, průměr stoupací trubky 41 mm | 
| Vedení zadního kola/odpružení | Tažená hliníková kyvná vidlice litá pod tlakem, přímo zavěšená centrální vzpěra, nastavitelná pružina | 
| Pérování vpředu/vzadu | 180 mm / 180 mm | 
| Rozvor | 1 420 mm | 
| Závlek kola | 98 mm | 
| Úhel hlavy řízení | 63,3° | 
| Kola | Hliníková litá kola | 
| Velikost ráfku vpředu | 2,50 x 19" | 
| Velikost ráfku vzadu | 4,00 x 17" | 
| Pneumatika vpředu | 110/80 R19 | 
| Pneumatika vzadu | 150/70 R17 | 
| Přední brzda | Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístový radiální brzdový třmen | 
| Brzdy vzadu | Jednokotoučová brzda, průměr 240 mm, 1pístový plovoucí třmen | 
| ABS | BMW Motorrad ABS | 
| Výška sedla | 835 mm | 
| Oblouk rozkročení | 1 870 mm | 
| Využitelný objem nádrže | 11,5 l | 
| Z toho rezerva | cca 1 l | 
| Délka | 2 075 mm | 
| Výška (bez zrcátek) | 1 230 mm | 
| Šířka (bez zrcátek) | 880 mm | 
| Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného 1) | 175 kg 1) | 
| Přípustná celková hmotnost | 345 kg | 
| Zatížení (se standardní výbavou) | 170 kg | 
Styl rallye

Plární bílá

Edice 40 let GS

