Nové BMW HP4 RACE.

V podobě nového HP4 RACE představuje BMW Motorrad čistokrevný závodní motocykl, který bude vyroben v omezeném počtu 750 kusů.

O jeho pečlivou montáž se stará malý, vysoce specializovaný tým, který je zárukou té nejvyšší úrovně kvality.



 

 

   

Pavel Cihlář


 

Adam Bajer


 

Mobil: 603 882 604

Mobil: 725 036 248

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

   
   

HP4 RACE


Maximalní dokonalost.

Jízdní výkony BMW S1000 RR, povýšené na maximální možnou mez.
Motocyklu dominuje použití nejmodernějších materiálů (které zaručují extrémně nízkou hmotnost) a výjimečná kvalita zpracování. Díky těmto vlastnostem HP4 Race je a navždy už zůstane v motocyklovém světě naprostou exkluzivitou.

 

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Konstrukční provedení Vzduchem/olejem chlazený čtyřdobý řadový čtyřválec, čtyři titanové ventily na válec, dva závodní vačkové hřídele, frézovaná olejová vana, ložisko ojnice Pankl, vyvážená a odlehčená kliková hřídel
Vrtání x zdvih 80 mm x 49,7 mm
Zdvihový objem 999 cm³
Jmenovitý výkon 158 kW (215 k) při 13 900 ot./min (maximální otáčky 14 500 ot./min)
Maximální točivý moment 120 Nm při 10 000 ot./min
Kompresní poměr 13,7-13,9 : 1
Příprava paliva Elektronické závodní vstřikování, proměnlivá délka sacího potrubí, čtyři volitelné režimy
Výfukový systém Elektronické závodní vstřikování, proměnlivá délka sacího potrubí, čtyři volitelné režimy
Výkon / spotřeba
Nejvyšší rychlost přes 300 km/h
Druh paliva Bezolovnatý benzín Super Plus, minimální oktanové číslo 98 (RON)
Elektrický systém
Alternátor 406 W
Baterie 12 V/5 Ah, Li-ion bezúdržbová
Přenos energie
Spojka Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihopping, mechanicky ovládaná
Převod Šestistupňová závodní převodovka (EVO) s krátkými převody a upravenými poměry
Sekundární pohon 16/43 (nastavitelný jako součást výbavy: ozubené kolo 15, 16, 17, převodové kolo 41, 42, 43, 44, 45)
Kontrola trakce Nastavitelná dynamická kontrola trakce (DTC) v 15 stupních
Motorová brzda Nastavitelná EBR v 15 stupních
Podvozek / brzdy
Rám Karbonový skořepinový rám RTM s nastavením úhlu hlavy řízení a čepu kyvného, nosný motor
Zadní rám Karbonový skořepinový zadní rám s nastavením výšky sedadla (3 polohy, 30 mm rozsah nastavení)
Vedení předního kola/odpružení Převrácená přední vidlice upside-down Öhlins FGR 300 WSBK, nastavitelná tuhost i útlum, nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení Öhlins SD052, systém rychlé výměny kola s krytem předního kola (brzdové třmeny nemusí být při výměně kola demontovány), tuhost pružiny 10,5 N/mm
Vedení zadního kola/odpružení Hliníkové kyvné rameno WSBK, centrální vzpěra pružiny Öhlins TTX 36 GP, nastavitelná tuhost i útlum, nastavitelné předpětí pružiny, kontaktní povrchy pro vymezovací podložku na napínáku řetězu pro jednoduchou montáž kola, titanový napínák řetězu (zvenku), hliníkový zevnitř, příprava pro přídavný stojan na kyvném ramenu, tuhost pružiny 95 N/mm
Zdvih pružiny, přední/zadní 130 mm/120 mm
Rozvor kol 1 440 mm
Závlek 102,5 (nastavitelné v rozmezí 95-112)
Rejdový úhel hlavy 65,5° (nastavitelný 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)
Tahová rozpěrka 113 mm (proměnlivě nastavitelná +/-5 mm. plynule po krocích 0,1 mm)
Čep kyvného ramene -3 mm přes K46Mü3 (nastavitelný +-4 mm,+-3 mm,+-2 mm,+-1.0 mm) -> (označení HP4R „-2“ odpovídá K46MÜ3 „-3“ = standard)
Délka kvyného ramene 604 mm
Stabilizační můstek vidlice 30 mm (nastavitelný 26 mm, 28 mm, 32 mm)
Kola Karbonová kola včetně vlisované vymezovací podložky pro snadnou montáž
Rozměry předního ráfku 3,50 x 17"
Rozměry zadního ráfku 6,00 x 17"
Přední pneumatika 120/70 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Zadní pneumatika 200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Přední brzda Dvoukotoučová brzda Brembo Racing, závodní brzdové kotouče typu T-floating, průměr 320x6,75 mm, 4pístový fixní brzdový třmen Monobloc WSBK GP4-PR s titanovými písty, hlavní válec Brembo Racing RCS19X18, včetně nastavitelné brzdové páky Brembo Racing, spojková páčka Brembo Racing (bez spínače spojky)
Zadní brzda Jednokotoučová brzda Brembo Racing, 4pístový fixní brzdový třmen WSBK s titanovými písty, průměr brzdového kotouče 220x4,0 mm
Stupačky Stupačky frézované z hliníku, nastavitelné do 8 poloh 
Hodnoty ventilů na brzdových potrubích Rychlé odvzdušňovací ventily „Stahlbus“ na všech příslušných pozicích pro odvzdušnění brzd
Ergonomie řídítek Nastavitelný sklon řidítek (15 °)
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu 831 mm (nízké/vysoké sedlo jezdce, 816/846 mm)
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženéhomotocyklu cca 1 859 mm (nízké/vysoké sedlo jezdce, 1 829 mm/cca 1 889 mm)
Užitný objem palivové nádrže 17,5 l
Z toho rezerva cca 4 l
Délka 2 070 mm
Výška 1 193 mm
Šířka 777 mm
Suchá hmotnost 146 kg
Pohotovostní hmotnost, včetně provozních náplní, plná nádrž 171,4 kg 1)
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

 

STANDARDNÍ VÝBAVA


 

Výbava

  • BMW Motorrad Race DTC (Dynamická kontrola trakce) +/-7
  • EBR (řízení motorové brzdy) +/-7
  • 4 jízdní režimy (WET, INT, DRY1, DRY2, )
  • Zaznamenávání 2D údajů/zapisovač/časomíra/GPS, 2D přístrojová deska, záznamenávání 2D údajů příprava pro záznam z čidel zdvihu pružiny/tlaku brzd
  • Omezovač rychlosti v boxech
  • Řízení startu
  • Nastavitelný systém stupaček (8 poloh), nastavitelná řídítka (sklon), můstek vidlice s vyrovnávacím nastavením (variabilní jako součást balíčku výbavy), nastavení výšky sedadla, nastavení úhlu řízení (variabilní jako součást balíčku výbavy)
  • Asistenta řazení HP4 Race (nahoru/dolů), schéma řazení již otočené při dodání
  • Tlačítková jednotka WSBK
  • Chránič brzdové páčky HP Race
  • Sekundární variabilní převody jako součást balíčku výbavy (ozubené kolo 15, 16, 17/řetězové kolo 41, 42, 43, 44, 45) 

 

Pokud jste si nevybrali...