Toužíš po asfaltu. Po každém kilometru. Po nových obzorech. Pak je Bagger motocyklem pro tvoje cesty.
Se 6 válci, mimořádně hladkým chodem a úchvatným vývojem výkonu tě nenechá na pochybách – cesta začíná právě teď.
Motocykl a ty se na silnici stanete jedním typickým obrysem Bagger: zešikmený čelní štít a nápadná záď dodávají nezaměnitelný vzhled.
Za jeho dobrým vzhledem se skrývá velká porce inovativních technologií a vysoká úroveň pohodlí. Protože ti, kdo jezdí na Baggeru, si příležitostně užívají vítr šlehající do tváří.
Cruising je součástí standardní výbavy. Tak vyraž a užijte si vítr šlehající do tváře – na K 1600 B.
DOPŘEJ SI UVOLNĚNOU PROJÍŽĎKU KDYKOLI
| Typ konstrukce | Olejem/vodou chlazený šestiválcový čtyřdobý řadový motor se čtyřmi ventily na válec |
| Vrtání x zdvih | 72 mm x 67,5 mm |
| Zdvihový objem | 1 649 cm3 |
| Jmenovitý výkon | 118 kW (160 k) při 6 750 ot./min. |
| Max. točivý moment | 180 Nm při 5 250 ot./min |
| Kompresní poměr | 12,2 : 1 |
| Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
| Čištění výfukových plynů | Řízený 3cestný katalyzátor, emisní norma EU 5 |
| Maximální rychlost | 200 km/h 180 km/h se zvláštní výbavou Stupačky |
| Spotřeba na 100 km podle WMTC | 5,9 l |
| Emise CO2 podle WMTC | 137 g/km |
| Druh paliva | Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 / 90 AKI |
| Aleternátor | Třífázový alternátor s výkonem 700 W (jmenovitý výkon) |
| Baterie | 12 V / 16 Ah, bezúdržbová |
| Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni |
| Převodovka | Šestistupňová převodovka s šikmým ozubením |
| Pohon | Kardan |
| Rám | Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
| Zavěšení předního kola / odpružení | Systém BMW Motorrad Duolever; středová pružinová vzpěra |
| Zavěšení zadního kola / odpružení | Jednoramenná kyvná páka z hliníkové slitiny s BMW Motorrad Paralever, centrální pružicí jednotka |
| Zdvih odpružení vpředu / vzadu | 115 mm / 125 mm |
| Rozvor | 1 618 mm |
| Závlek kola | 106,4 mm |
| Úhel hlavy řízení | 62,2° |
| Kola | Hliníkové lité kolo |
| Velikost ráfku vpředu | 3,50 x 17" |
| Velikost ráfku vzadu | 6,00 x 17" |
| Pneumatika vpředu | 120/70 ZR 17 |
| Pneu vzadu | 190/55 ZR 17 |
| Přední brzda | Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové pevné třmeny |
| Zadní brzda | Jednokotoučová brzda, průměr 320 mm, 2pístový plovoucí třmen |
| ABS | Motorrad Integral ABS Pro (částečně integrované, s optimalizací pro náklon) |
| Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 750 mm |
| Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti | 1 760 mm |
| Využitelný objem nádrže | cca 26,5 l |
| Z toho rezerva | cca 4 l |
| Délka (přes kufr) | 2 470 mm |
| Výška (včetně větrného štítu, při pohotovostní hmotnosti podle DIN) | 1 340-1 440 mm |
| Šířka (s kufry) | 1 000 mm |
| Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 344 kg1) |
| Maximální přípustná celková hmotnost | 560 kg |
| Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 216 kg |
Výbava
Zvláštní výbava
Zvláštní příslušenství
Style Exclusive

Metalíza Blackstorm

Option 719 Midnight

