Řadový šestiválec je jedním z nejvíce vyrovnaných motorů, tak typických pro značku BMW, a to jak z hlediska přísunu točivého momentu, tak vyváženosti chodu.
Tyto charakteristické vlastnosti motoru spolu s dokonalou ochranou posádky a nadstandardním vybavením dělají z K 1600 GT dokonalý stroj pro maximálně pohodlnou dálkovou turistiku.

   

Pavel Cihlář


 

Adam Bajer


 

Mobil: 603 882 604

Mobil: 725 036 248

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

   
   

 

K 1600 GT


Tulák na dvou kolech

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vodou/olejem chlazený řadový čtyřtaktní šestiválcový motor, čtyři ventily na válec
Vrtání x zdvih 72 mm x 67,5 mm
Zdvihový objem 1 649 cm3
Jmenovitý výkon 160 k (118 kWú při 7 750 ot./min
Max. točivý moment 175 Nm při 5 250 ot./min
Kompresní poměr 12,2 : 1
Řízení paliva/motoru Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí Řízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km na základě WMTC 5,7 l
Typ paliva Bezolovnatý 95oktanový (RON)
Elektrický systém
Alternátor 700 W
Baterie 12 V/19 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Vícelamelová mokrá spojka, hydraulicky ovládaná, anti-hopping
Převodovka Šestirychlostní synchronizovaná převodovka
Sekundární pohon Pohon hřídelem
Podvozek / brzdy
Rám Hliníkový rám mostového typu s nostným motorem
Vedení předního kola/odpružení Systém BMW Motorrad Duolever; středová pružinová vzpěra
Vedení zadního kola/odpružení Systém BMW Motorrad Paralever
Zdvih pružiny, přední/zadní 115 mm/135 mm
Rozvor kol 1 618 mm
Závlek 106,4 mm
Rejdový úhel hlavy 62,2°
Kola Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední

3,50 x 17"

Rozměry ráfku, zadní 6,00 x 17"
Pneumatika, přední 120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní 190/55 ZR 17
Brzda, přední Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, čtyřpístkové pevně třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 320 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS Integrální ABS BMW Motorrad (částečně itegrální)
Rozměry / hmotnosti
Délka 2 324 mm
Šířka (včetně zrcátek) 1 000 mm
Výška (bez zrcátek) 1 440 mm
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu 810/830 mm (vysoké jednodílné sedlo (příslušenství): 810 mm; nízké jednodílné sedlo (příslušenství): 750 mm)
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu 1 830/1 870 mm (vysoké jednodílné sedlo (příslušenství): 1 830 mm; nízké jednodílné sedlo (příslušenství): 1 720 mm)
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného, včetně provozních náplní

334 kg1)

Suchá hmotnost 306 kg2)
Max. přípustná hmotnost 540 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 206 kg
Využitelný objem palivové nádrže 26,5 l
Z toho rezerva 4,0 l
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standadní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže
2) Hmotnost prázdného vozidla, bez provozních kapalin (GT vez skříňky)

Zvol si svůj styl

  • Černá metalíza Black Storm

  • Červená metalíza Mars

  • Sportovní styl

 

Nabídka skladových vozidel

K 1600 GT

Cena s DPH  663 000 Kč
Stav tachometru 1425 km
Datum první registrace 27. 3. 2019

Pokud jste si nevybrali...