Být v pohybu, získávat dojmy, hodně zažívat, odpočinout si, ale mít požitek z dynamické jízdy: takhle vypadá svět ze sedla nového BMW K 1600 GT.
Nabízí ještě více dynamiky a ještě větší cestovní pohodlí: jeho šestiválcový řadový motor je již považován za ikonu díky svému rozdělení výkonu a hladkému chodu.
K tomu se přidává naprostá vhodnost pro cesty na dlouhé vzdálenosti s ochranou před větrem a počasím a výbavou, kvůli které budeš chtít hned nasednout.
A inovativní prvky, jako je standardní pomoc při couvání nebo inteligentní nouzové volání ECALL, celkový balíček dokonale doplní.
S K 1600 GT nejen že toho hodně uvidíš, ale také budeš se svým motocyklem pastvou pro oči.
Samozřejmě zanecháš na všechny dojem bez ohledu na to, zda bude motorka zaparkovaná, nebo na ní pojedeš.
TULÁK NA DVOU KOLECH
Typ konstrukce | Olejem/vodou chlazený šestiválcový čtyřdobý řadový motor se čtyřmi ventily na válec |
Vrtání x zdvih | 72 mm x 67,5 mm |
Zdvihový objem | 1 649 cm3 |
Jmenovitý výkon | 118 kW (160 k) při 6 750 ot./min. |
Max. točivý moment | 180 Nm při 5 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,2 : 1 |
Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
Čištění výfukových plynů | Řízený 3cestný katalyzátor, emisní norma EU 5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC | 5,9 l |
Emise CO2 podle WMTC | 137 g/km |
Druh paliva | Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 / 90 AKI |
Aleternátor | Třífázový alternátor s výkonem 700 W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V / 16 Ah, bezúdržbová |
Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni |
Převodovka | Šestistupňová převodovka s šikmým ozubením |
Pohon | Kardan |
Rám | Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
Vodicí prvky / odpružení | BMW Motorrad Duolever; centrální pružinová vzpěra |
Vedení zadního kola / odpružení | Jednoramenná kyvná vidlice z hliníkové slitiny u motocyklu BMW Paralever; centrální pružinová vzpěra |
Pérování vpředu/vzadu | 115 mm / 135 mm |
Rozvor | 1 618 mm |
Závlek kola | 106,4 mm |
Úhel hlavy řízení | 62,2° |
Kola | Hliníkové lité kolo |
Rozměr ráfku vpředu | 3,50 x 17" |
Velikost ráfku vzadu | 6,00 x 17" |
Pneumatika vpředu | 120/70 ZR 17 |
Pneu vzadu | 190/55 ZR 17 |
Přední brzda | Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové pevné třmeny |
Zadní brzda | Jednokotoučová brzda, průměr 320 mm, 2pístový plovoucí třmen |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečně integrované, s optimalizací pro náklon) |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 810 mm / 830 mm |
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti | 1 830 mm / 1 870 mm |
Využitelný objem nádrže | cca 26,5 l |
Z toho rezerva | cca 4 l |
Délka (přes nosič zavazadel) | 2 324 mm |
Výška (včetně čelního skla, při pohotovostní hmotnosti podle DIN) | 1 440 mm – 1 660 mm |
Šířka (s kufrem) | 1 000 mm |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž | 343 kg1) |
Maximální přípustná celková hmotnost | 540 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 197 kg |
Výbava
Zvláštní výbava
Zvláštní příslušenství
Style Sport
Blackstorm metallic
Option 719 minerální bílá metalíza s linkami
24 měsíční záruka, 360 bodová kontrola vozidla dle standardů BMW, ověřená historie vozidla.