Aktuálně z Renocaru

Digitální servisní recepce - KEY BOX - bezkontaktní servis 365 dní v roce, 24 hodin denně - Brno

Cítíte se limitovaní otevírací dobou ve Vašem servisu? Máme pro Vás řešení.

Představujeme Vám unikátní službu servisního příjmu 24 hodin denně, 365 dní v roce prostřednictvím Digitální servisní recepce.

Naším cílem je neustále zkvalitňovat naše služby a být Vám k dispozici 24 hodin denně, 365 dní v roce. Z těchto důvodů máme u naší provozovny v Brně – Slatině umístěnou Digitální servisní recepce, který je Vám nonstop k službám.

Digitální servisní recepce je samoobslužná schránka, která umožní předání Vašeho vozu před servisním úkonem a následné vyzvednutí po jeho provedení. Nemusíte tedy vůbec hledět na naši otevírací dobu a můžete k nám přivézt Váš vůz, kdy se Vám to hodí.

Naleznete ji na příjezdu do BMW Renocaru Brno - Slatina z ulice Šmahova - mapa.

Video Digitální servisní recepce ZDE

 

Jak to tedy funguje?

  1. Po příjezdu na parkoviště Digitální servisní recepce (ulice Šmahova - mapa) zaparkujte, vezměte si z vozu vše potřebné a uzamkněte Váš vůz.
  2. Jděte k Digitální servisní recepci, která se nachází na parkovišti.
  3. Pokud jste objednaní, stačí zadat číslo zakázky a pro potvrzení unikátní PIN z SMS. Dále vložte klíč od vozu a potřebnou dokumentaci k vozu do schránky, která se Vám otevře. Poté schránku zavřete.
  4. Pokud objednaní nejste, stačí zadat SPZ vozidla a kontaktní údaje (telefonní číslo). Dále vložte klíče a potřebné dokumenty k vozu do otevřené schránky. Poté schránku opět zavřete.
  5. Z Digitální servisní recepce se automaticky odešle informace, že byl Váš vůz přistaven na servis.
  6. Servisní poradce po příchodu na parkoviště nejprve vůz nafotí, poté vyzvedne klíče k vozu z trezorové schránky a sepíše zakázkový list.
  7. Zakázkový list Vám servisní poradce pošle k potvrzení prostřednictvím e-mailu. Po potvrzení z Vaší strany může dílna začít s prací na vozidle.
  8. Během opravy je s Vámi servisní poradce ve standardním telefonickém nebo e-mailovém spojení nebo prostřednictvím videa CitNow.
  9. Po dokončení servisních úkonů je možné převzít vůz stejným způsobem, jako jste jej předali do servisu.
  10. Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do trezorové schránky a odešle Vám informaci ohledně možného termínu vyzvednutí vozu.
  11. Pro vyzvednutí Vašeho vozu zadáte číslo servisní zakázky a unikátní PIN, který jste obdrželi na svůj mobilní telefon. PIN slouží k potvrzení Vaší identity pro otevření boxu.
  12. V případě, že se jedná o placený úkon, pro otevření boxu je nejenom nutné číslo servisní zakázky a PIN, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí Digitální servisní recepce.

A to je vše. Pohodlně, bezkontaktně, rychle… a odjíždíte.

 

Potřebujete náhradní vozidlo po dobu pobytu Vašeho vozu v našem servisu? I tato možnost je zde pro naše stálé zákazníky.

  1. Po příjezdu na parkoviště Digitální servisní recepce (ulice Šmahova - mapa) zaparkujte, vezměte si z vozu vše potřebné a uzamkněte Váš vůz.
  2. Jděte k Digitální servisní recepci, která se nachází na parkovišti.
  3. Na servis musíte být předem objednaní, zadáte číslo zakázky a pro potvrzení unikátní PIN z SMS. Následně vložte klíč od vozu a potřebnou dokumentaci k vozu do schránky, která se Vám otevře. Poté schránku opět zavřete.
  4. Pro vyzvednutí náhradního vozidla musíte být objednaní, zadáte číslo zápůjčního protokolu a pro potvrzení unikátní PIN z SMS. Jakmile se Vám otevře schránka, vezměte si doklady od náhradního vozidla a klíče. Poté schránku opětzavřete.
  5. Z Digitální servisní recepce se automaticky odešle informace, že byl Váš vůz přistaven na servis.
  6. Servisní poradce po příchodu na parkoviště nejprve vůz nafotí, poté vyzvedne klíče k vozu z trezorové schránky a sepíše zakázkový list.
  7. Zakázkový list Vám servisní poradce pošle k potvrzení prostřednictvím e-mailu. Po potvrzení z Vaší strany může dílna začít s prací na vozidle.
  8. Během opravy je s Vámi servisní poradce ve standardním telefonickém nebo e-mailovém spojení nebo prostřednictvím videa CitNow.
  9. Po dokončení servisních úkonů je možné převzít vůz stejným způsobem, jako jste jej předali do servisu.
  10. Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do trezorové schránky a odešle Vám informaci ohledně možného termínu vyzvednutí vozu.
  11. Pro vrácení náhradního vozidla zadáte číslo zápůjčního protokolu a unikátní PIN, který jste obdrželi na svůj mobilní telefon. V případě placené zápůjčky se provede bezhotovostní platba pomocí platebního terminálu, který je součástí Digitální servisní recepce. Po zaplacení se otevře schránka, do které vložte doklady a klíče od náhradního vozu. Poté schránku opět zavřete.
  12. Pro vyzvednutí Vašeho vozu zadáte číslo servisní zakázky a unikátní PIN, který jste obdrželi na svůj mobilní telefon. PIN slouží k potvrzení Vaší identity pro otevření boxu.
  13. V případě, že se jedná o placený úkon, pro otevření boxu je nejenom nutné číslo servisní zakázky a PIN, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí Digitální servisní recepce.

A to je vše. Pohodlně, bezkontaktně, rychle… a odjíždíte.

V případě nejasností či dotazů nás neváhejte kontaktovat:

E-mail: info@renocar.cz
Tel.: 548 141 548