Aktuálně z Renocaru

Digitální servisní recepce - KEY BOX - bezkontaktní servis 365 dní v roce, 24 hodin denně - Praha - Čestlice

Cítíte se limitovaní otevírací dobou ve Vašem servisu? Máme pro Vás řešení.

Představujeme Vám unikátní službu servisního příjmu 24 hodin denně, 365 dní v roce prostřednictvím Digitální servisní recepce. Nyní v BMW Renocar Praha - Čestlice.

Digitální servisní recepce je samoobslužná schránka, která umožní předání Vašeho vozu před servisním úkonem a následné vyzvednutí po jeho provedení. Nemusíte tedy vůbec hledět na naši otevírací dobu a můžete k nám přivézt Váš vůz, kdy se Vám to hodí.

Video Digitální servisní recepce ZDE

 

Jak to tedy funguje?

  1. Po příjezdu na servisní parkoviště zaparkujte a uzamkněte Váš vůz.
  2. Jdětě po stopách až k Digitální servisní recepci.
  3. Pokud jste objednaní, stačí zadat číslo zakázky a vložit klíč od vozu a potřebné dokumentace k vozu do schránky, která se Vám otevře a poté ji zavřete. Pokud objednaní nejste, stačí zadat SPZ vozidla, kontaktní údaje a poté vložit kliče a potřebné dokumenty k vozu do otevřené schránky a poté ji zavřete.
  4. Z Digitální servisní recepce se automaticky odešle informace, že byl Váš vůz přistaven na servis.
  5. Servisní poradce po příchodu na parkoviště nejprve vůz nafotí, poté vyzvedne klíče k vozu z trezorové schránky a sepíše zakázkový list.
  6. Zakázkový list Vám pošle k potvrzení prostřednictvím e-mailu. Po potvrzení z Vaší strany může dílna začít s prací na vozidle.
  7. Během opravy je s Vámi servisní poradce ve standardním telefonickém, a nebo e-mailovém spojení.
  8. Po dokončení servisních úkonů je možné převzít vůz stejným způsobem, jako jste jej předali do servisu.
  9. Servisní poradce vloží klíče a dokumenty do trezorové schránky a odešle Vám informaci ohledně možného termínu vyzvednutí vozu.
  10. Na svůj mobilní telefon obdržíte unikátní PIN kód, který slouží k potvrzení Vaší identity pro otevření boxu.
  11. V případě, že se jedná o placený úkon, pro otevření boxu je nejenom nutný PIN, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí Digitální servisní recepce.

A to je vše. Pohodlně, bezkontaktně, rychle a odjíždíte...

V případě nejasností či dotazů nás neváhejte kontaktovat:

E-mail: info@renocar.cz
Tel.: 548 141 548