Pro všechny, které ovládá jejich vášeň a neustále čelí novým výzvám.
Pro všechny, kteří nikomu nechtějí darovat milimetr ani milisekundu: BMW M RR je superbike homologovaný pro závodní sport.
Byl zdokonalen v aerodynamickém tunelu a dále vyvíjen na okruhu.
Optimalizace aerodynamiky a používání karbonu výrazně zvyšuje maximální rychlost na 314 km/h.
Motor a podvozek jsou beze změny výkonné a přímé. Motocykl M RR je do nejmenšího detailu synonymem absolutního výkonu a exkluzivity.
Typický M.
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
RACING LIKE NO OTHER
Jmenovitý výkon |
156 kW (212 k) při 14 500 ot./min. |
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor |
Typ konstrukce |
Vodou/olejem chlazený čtyřválcový řadový motor se čtyřmi titanovými ventily na válec a variabilním ovládáním vačkových hřídelí sání BMW Shiftcam |
Vrtání x zdvih |
80 mm x 49,7 mm |
Zdvihový objem |
999 ccm |
Max. točivý moment |
113 Nm při 11 000 ot./min. |
Kompresní poměr |
13,5 : 1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí, nastavitelná délka sací trubice |
Emisní norma |
EU 5 |
Maximální rychlost |
314 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
6,5 l |
Emise CO2 podle WMTC |
151 g/km |
Druh paliva |
Super plus bezolovnatý (max. 5 % etanolu, E5), 95-98 ROZ/RON (max. jmenovitý výkon s ROZ 98) |
Alternátor |
450 W |
Baterie |
Baterie M Lightweight, 12 V / 5 Ah, lithium-iontová |
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka |
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka s přímým ozubením |
Pohon |
Řetěz 525 17/46 |
ASC (kontrola trakce) |
BMW Motorrad DTC |
Rám |
Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem. |
Zavěšení předního kola / odpružení |
Obrácená teleskopická vidlice, průměr 45 mm, nastavitelné předpětí pružiny, zpětný útlum / komprese tlumiče nastavitelné |
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Hliníková spodní kyvná vidlice, Full-Floater Pro, centrální pružicí jednotka, nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný zpětný útlum a komprese tlumiče |
Pérování vpředu/vzadu |
120 mm / 118 mm |
Rozvor |
1 457 mm |
Závlek kola |
101,4 mm |
Úhel hlavy řízení |
66,2° |
Kola |
Kola M Carbon |
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
Velikost ráfku vzadu |
6,00 x 17" |
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR 17 |
Pneumatika vzadu |
200/55 ZR 17 |
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda M, průměr 320 mm, čtyřpístkový pevný třmen |
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda M, průměr 220 mm, dvoupístkový pevný třmen |
ABS |
BMW Motorrad Race ABS (částečný integrál) |
ABS Pro |
ABS Pro (nastavení pro Rain, Road, Dynamic mode, žádné ABS Pro in Race a Race Pro mode 1-3) |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
832 mm |
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 845 mm |
Využitelný objem nádrže |
16,5 l |
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
Délka |
2 085 mm |
Výška |
1224 mm (bez zrcátka, při pohotovostní hmotnosti dle DIN) |
Šířka |
899 mm (nad zrcátky) |
Suchá hmotnost |
170 kg (M paket 169,8 kg) bez baterie |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
193 kg (M Competition Paket 191,8 kg) 1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
407 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
214 kg |
Lightwhite uni/M Motorsport
Metalíza Blackstorm / M Motorsport