Pro všechny, které ovládá jejich vášeň a neustále čelí novým výzvám.
Pro všechny, kteří nikomu nechtějí darovat milimetr ani milisekundu: BMW M RR je superbike homologovaný pro závodní sport.
Byl zdokonalen v aerodynamickém tunelu a dále vyvíjen na okruhu.
Optimalizace aerodynamiky a používání karbonu výrazně zvyšuje maximální rychlost na 314 km/h.
Motor a podvozek jsou beze změny výkonné a přímé. Motocykl M RR je do nejmenšího detailu synonymem absolutního výkonu a exkluzivity.
Typický M.
RACING LIKE NO OTHER
|
Jmenovitý výkon |
160 kW (218 k) při 14 500 ot/min |
|
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor |
|
Typ konstrukce |
Vodou/olejem chlazený čtyřválcový řadový motor se čtyřmi titanovými ventily na válec a variabilním ovládáním vačkových hřídelí sání BMW Shiftcam |
|
Vrtání x zdvih |
80 mm x 49,7 mm |
|
Zdvihový objem |
999 ccm |
|
Max. točivý moment |
113 Nm při 11,100 ot./min. |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí, nastavitelná délka sací trubice |
|
Emisní norma |
EU 5+ |
|
Kompresní poměr |
14,5 : 1 |
|
Max. rychlost |
314 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
6,5 l |
|
Emise CO2 podle WMTC |
151 g/km |
|
Druh paliva |
Super plus bezolovnatý (max. 5 % etanolu, E5), 95-98 ROZ/RON (max. jmenovitý výkon s ROZ 98) |
|
Zrychlení 0–100 km/h |
3,1 s |
|
Alternátor |
450 W |
|
Baterie |
Baterie M Lightweight, 12 V / 5 Ah, lithium-iontová |
|
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka |
|
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka s přímým ozubením |
|
Pohon |
Řetěz 525 17/46 |
|
ASC (kontrola trakce) |
BMW Motorrad DTC |
|
Rám |
Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
Obrácená teleskopická vidlice, průměr 45 mm, nastavitelné předpětí pružiny, zpětný útlum / komprese tlumiče nastavitelné |
|
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Hliníková spodní kyvná vidlice, Full-Floater Pro, centrální pružicí jednotka, nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný zpětný útlum a komprese tlumiče |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
120 mm / 118 mm |
|
Rozvor |
1458 mm |
|
Závlek kola |
100,8 mm |
|
Úhel hlavy řízení |
66,3° |
|
Kola |
Kola M Carbon |
|
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
|
Velikost ráfku vzadu |
6,00 x 17" |
|
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR17 |
|
Pneumatika vzadu |
200/55 ZR17 |
|
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda M, průměr 320 mm, čtyřpístkový pevný třmen |
|
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda M, průměr 220 mm, dvoupístkový pevný třmen |
|
ABS |
BMW Motorrad Race ABS (částečný integrál) |
|
ABS Pro |
ABS Pro (nastavení pro Rain, Road, Dynamic mode, žádné ABS Pro in Race a Race Pro mode 1-3) |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
865 mm |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1924 mm |
|
Využitelný objem nádrže |
16,5 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
|
Délka |
2085 mm |
|
Výška |
1228 mm (bez zrcátka, při pohotovostní hmotnosti dle DIN) |
|
Šířka |
899 mm (nad zrcátky) |
|
Suchá hmotnost |
183 kg |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
194 kg1) |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
407 kg |
|
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
213 kg |
Lightwhite uni/M Motorsport

Metalíza Blackstorm / M Motorsport

