Nové BMW M 1000 XR

 

 


A je tu: nejlehčí a nejvýkonnější motorka mezi crossovery na světě. Aniž by cokoli slevila. M bike skrz naskrz.
Vyladěn na maximální Performance – v tomto případě na výkon na dlouhých tratích. Proto označení M XR. Nebo jak říkáme my: MaXimizeR.
Protože tento stroj maximalizuje vše: tvůj zážitek z jízdy, tvou výdrž a kdykoli budeš chtít, tvou hladinu adrenalinu.
Při jízdě na dlouhé vzdálenosti můžeš ale také suverénně relaxovat. Protože víš, že můžeš každého kdykoli setřást. #NeverStopChallenging

Testovací jízda - M 1000 XR


 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

M 1000 XR


VŽDY V ČELE

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor

Jmenovitý výkon

148 kW (201 k) při 12 750 ot./min.

Typ konstrukce

Olejem/vodou chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor se čtyřmi ventily na válec.

Vrtání x zdvih

80 mm x 49,7 mm

Zdvihový objem

999 ccm

Max. točivý moment

113 Nm při 11 000 ot./min.

Kompresní poměr

13,3 : 1

Příprava palivové směsi

Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu.

Emisní norma

EU 5+

mAX. rpm

14,600 rpm

Výkon / spotřeba

Max. rychlost

přes 275 km/h314 km/h

Spotřeba na 100 km podle WMTC

6,5 l

Emise CO2 podle WMTC

152 g/km

Druh paliva

Super plus bezolovnatý (max. 5 % etanolu, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI.

Elektroinstalace

Alternátor

Alternátor s permanentními magnety 450 W (jmenovitý výkon).

Baterie

12 V / 5 Ah, Lithium-ion

Převod výkonu

Spojka

Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, s vlastním posilovačem.

Převodovka

Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru.

Pohon

Řetěz 525 17/46

ASC (kontrola trakce)

BMW Motorrad DTC

Podvozek / brzdy

Rám

Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem.

Zavěšení předního kola / odpružení

Teleskopická vidlice Upside-Down, průměr 45 mm, zpětný útlum a komprese s elektronickou regulací (Dynamic ESA).

Zavěšení zadního kola / odpružení

Aluminum twin-sided swingarm, DDC Dynamic Damping Control (centrální tlumič), nastavitelné předpětí pružiny, odskoku a elektronicky nastavitelné stupně komprese.

Zdvih odpružení vpředu/vzadu

138 mm / 138 mm

Rozvor

1 548 mm

Závlek kola

117,4 mm

Úhel hlavy řízení

64,9°

Kola

Hliníkové kované kolo

Rozměr ráfku vpředu

3,50 x 17"

Velikost ráfku vzadu

6,00 x 17"

Pneumatika vpředu

120/70 ZR17

Pneumatika vzadu

200/55 ZR17

Přední brzda

Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové pevné třmeny.

Zadní brzda

Jednokotoučová brzda, průměr 220 mm, dvoupístkový plovoucí třmen.

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (částečný integrál, vypínatelný).

ABS Pro

BMW Motorrad ABS Pro (nastavení pro RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE mode).

Rozměry / hmotnosti

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti

850 mm

Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti

1 905 mm

Využitelný objem nádrže

cca 20 l

z toho rezervní objem

cca 4 l

Délka

2 170 mm (přes zadní kolo)

Výška

1 382 mm (nad zrcátkem, při pohotovostní hmotnosti podle DIN)

Šířka

850 mm (bez příslušenství)

Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž

223 kg1)

Maximální přípustná celková hmotnost

450 kg

Užitečné zatížení (při standardní výbavě)

227 kg

Suchá hmotnost

211 kg

 

1)Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

VÝBAVA


Standardní výbava

  • Jízdní režimy Pro (jízdní režimy Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3, Pit-Lane-Limiter, Launch Control, Dynamic Traction Control (DTC) +/- Shift, Wheelie Control, Slide Control, Dynamické řízení brzd (DBC), Asistent řazení Pro, Automatický rozjezdový asistent (HSC) Pro).
  • Displej TFT s M animací nastartování.
  • Headlight Pro s adaptivním světlometem do zatáčky.
  • Dynamic Damping Control (DDC).
  • M baterie.
  • M kovaná kola.
  • Titanový koncový tlumič výfuku M.
  • M brzda.
  • BMW Motorrad ABS Pro.
  • Přední sklo Sport.
  • Nastavitelný tlumič řízení.
  • M sedlo.
  • M páka brzdy a spojky.
  • Keyless Ride.
  • Kontrola tlaku v pneumatikách (RDC).
  • Vyhřívané rukojeti.
  • Tempomat.
  • USB nabíjecí přípojka.


Zvláštní výbava

  • M Competition paket s M karbonovými koly, M stupačky řidiče, M stupačky spolujezdce, M GPS-Lapptrigger aktivační kód, karbonové díly (kryty pro přední a zadní kolo a pastorek, kryt řetězu, boční obložení vlevo/vpravo, kryt zámku zapalování, vnitřní obložení kokpitu).
  • Zpětná zrcátka na řídítkách.
  • M karbonové kolo.
  • Sportovní sedlo M nízké s výškou sedáku 820 mm. 
  • Sportovní sedlo M vysoké s výškou sedáku 870 mm. 
  • Výstražný systém proti krádeži. 
  • Sériový větrný štít modelu S 1000 XR.
  • Předběžná úprava pro navigaci.
  • M GPS-Laptrigger (aktivační kód).

 

 

 

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám