A je tu: nejlehčí a nejvýkonnější motorka mezi crossovery na světě. Aniž by cokoli slevila. M bike skrz naskrz.
Vyladěn na maximální Performance – v tomto případě na výkon na dlouhých tratích. Proto označení M XR. Nebo jak říkáme my: MaXimizeR.
Protože tento stroj maximalizuje vše: tvůj zážitek z jízdy, tvou výdrž a kdykoli budeš chtít, tvou hladinu adrenalinu.
Při jízdě na dlouhé vzdálenosti můžeš ale také suverénně relaxovat. Protože víš, že můžeš každého kdykoli setřást. #NeverStopChallenging
VŽDY V ČELE
|
Jmenovitý výkon |
148 kW (201 k) při 12 750 ot./min. |
|
Typ konstrukce |
Olejem/vodou chlazený čtyřválcový čtyřtaktní řadový motor se čtyřmi ventily na válec. |
|
Vrtání x zdvih |
80 mm x 49,7 mm |
|
Zdvihový objem |
999 ccm |
|
Max. točivý moment |
113 Nm při 11 000 ot./min. |
|
Kompresní poměr |
13,3 : 1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu. |
|
Emisní norma |
EU 5+ |
|
mAX. rpm |
14,600 rpm |
|
Max. rychlost |
přes 275 km/h314 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
6,5 l |
|
Emise CO2 podle WMTC |
152 g/km |
|
Druh paliva |
Super plus bezolovnatý (max. 5 % etanolu, E5), 98 ROZ/RON, 93 AKI. |
|
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 450 W (jmenovitý výkon). |
|
Baterie |
12 V / 5 Ah, Lithium-ion |
|
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, s vlastním posilovačem. |
|
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru. |
|
Pohon |
Řetěz 525 17/46 |
|
ASC (kontrola trakce) |
BMW Motorrad DTC |
|
Rám |
Hliníkový rám mostového typu s nosným motorem. |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
Teleskopická vidlice Upside-Down, průměr 45 mm, zpětný útlum a komprese s elektronickou regulací (Dynamic ESA). |
|
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Aluminum twin-sided swingarm, DDC Dynamic Damping Control (centrální tlumič), nastavitelné předpětí pružiny, odskoku a elektronicky nastavitelné stupně komprese. |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
138 mm / 138 mm |
|
Rozvor |
1 548 mm |
|
Závlek kola |
117,4 mm |
|
Úhel hlavy řízení |
64,9° |
|
Kola |
Hliníkové kované kolo |
|
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
|
Velikost ráfku vzadu |
6,00 x 17" |
|
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR17 |
|
Pneumatika vzadu |
200/55 ZR17 |
|
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové pevné třmeny. |
|
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 220 mm, dvoupístkový plovoucí třmen. |
|
ABS |
BMW Motorrad Integral ABS (částečný integrál, vypínatelný). |
|
ABS Pro |
BMW Motorrad ABS Pro (nastavení pro RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE mode). |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
850 mm |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 905 mm |
|
Využitelný objem nádrže |
cca 20 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
|
Délka |
2 170 mm (přes zadní kolo) |
|
Výška |
1 382 mm (nad zrcátkem, při pohotovostní hmotnosti podle DIN) |
|
Šířka |
850 mm (bez příslušenství) |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
223 kg1) |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
450 kg |
|
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
227 kg |
|
Suchá hmotnost |
211 kg |
