Aktuálně z Renocaru

Nové BMW M2

Řadový šestiválec s technologií M TwinPower Turbo, osmistupňová samočinná převodovka M Steptronic (volitelně šestistupňová manuální převodovka), 338 kW/460 k, 550 Nm, zrychlení 0–100 km/h za 4,1 sekundy a zadní pohon. To je nová generace BMW M2.

Druhá generace BMW M2 nadchne a potěší vlastnostmi klasického vysokovýkonného sportovního vozu – navrženými ve vysoce koncentrované podobě, se svěží intenzitou a nejmodernějšími technologiemi. Nová M2 v sobě skrývá ryzí radost z jízdy. Základem její přitažlivosti jsou její kompaktní rozměry, řadový šestiválcový motor, manuální převodovka, pohon zadních kol a pokročilá koncepce zobrazování a ovládání, která umožňuje řidiči nastavit vůz podle jeho vlastních potřeb. Základem koncepce tohoto kupé je mrštnost a snadná ovladatelnost i na jeho samotných dynamických limitech. Výrazný charakter nového BMW M2 se odráží v jeho vizuálně působivém designu, který ještě dříve, než se rozjede, dává jasně najevo, že je s přehledem špičkovým vozem svého segmentu.

M specifické designové prvky podtrhují výkonový charakter vozu.

Extrémně sportovní proporce nového BMW M2 se snoubí s jasně navrženými plochami a mohutně tvarovanými proporcemi. Vzniká tak emocionálně poutavý design, který zdůrazňuje zejména široký postoj nového BMW M2. Unikátní vzhled vozu se zřetelným odlišením od BMW řady 2 Coupé podtrhují také M specifické designové prvky, které jsou pevně zakotveny ve funkčních požadavcích na chlazení a aerodynamiku.

Přední část nového BMW M2 zdobí velká horizontální bezrámečková BMW maska chladiče ve tvaru ledvinek. Sekce třídílného a pro modely M specifického spodního nasávacího otvoru mají téměř pravoúhlé tvary a zajišťují efektivní chlazení komponentů pohonného ústrojí a brzd. Odvážně tvarované světlomety jsou umístěny na vnějších okrajích přední části. Každý z nich je inspirován legendárními modely BMW 02 a má jeden kruhový světlomet využívající technologii full-LED pro potkávací i dálková světla. Tmavé pozadí světlometů zvýrazňují použitou vyspělou techniku. Světla pro denní svícení mají podobu světlovodných trubic ve tvaru písmene U na spodním okraji předních světlometů, v nichž jsou integrovány také směrové ukazatele. Volitelně jsou k dispozici Adaptivní LED světlomety s neoslňujícím asistentem dálkových světel BMW Selective Beam a světlomety M Shadow Line s tmavými vnitřními částmi.

Vytažené blatníky, volitelná střecha z uhlíkových vláken.

Výrazně rozšířené boční prahy v kombinaci s mohutnými širokými blatníky vytvářejí charakteristický vzhled BMW M inspirovaný závodními vozy. Siluetu vozu formuje dlouhá kapota, krátké převisy a dozadu posunutá kabina pro cestující. Od B-sloupku dynamicky klesající linie střechy a krátké víko zavazadlového prostoru zakončené výrazným spoilerem dotvářejí obraz kompaktního BMW kupé s mimořádnou sportovní přitažlivostí.

Čistokrevný závodní difuzor.

Zadní část nového BMW M2 se vyznačuje horizontálními liniemi, které jí vtiskují tvar. Tyto plochy získávají svůj M specifický vzhled díky vertikálně uspořádaným odrazkám zasazeným hluboko do vnějších okrajů zadního nárazníku a zadní odtrhové hraně navržené tak, aby vytvářela dodatečný přítlak na zadní nápravě. Nejpřitažlivějším prvkem zadní části vozu je osobitý difuzor. Tento prvek usměrňující vzduch má střídmý závodní vzhled a zahrnuje další charakteristický M prvek, a to dva páry zdvojených koncovek výfuku. Ve srovnání s ostatními modely BMW M jsou umístěny blíže ke středu a spolu s výrazným difuzorem vytvářejí působivě kompaktní zadní část.