Nemusíš snít o Kalifornii. Tento klidný cruiser ti dodá ležérnost přímo před tvé domovní dveře.
Jeho nízká výška sedadla tě doslova vybízí ihned nasednout. Jako hluboce uvolněný motocyklista chceš možná slyšet ten správný zvuk.
A pak: klouzat po silnici směrem k nekončícímu létu. Možná chceš ale také slyšet zvuk motoru boxer a s jeho pohonem brouzdat metropolemi
nebo uhánět po klikatých venkovských silnicích. Užij si tento jedinečný pocit #Soulfuel – Life is easy na motocyklu R 12.
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
CRUISE AS YOU ARE.
Jmenovitý výkon |
70 kW (95 k) při 6 500 ot/min. |
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor. |
Typ konstrukce |
Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců, čtyřmi radiálně uspořádanými ventily a centrální vyvažovací hřídelí. |
Vrtání x zdvih |
101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem |
1 170 ccm |
Kompresní poměr |
12,0 : 1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu. |
Emisní norma |
EU 5 |
Max. točivý moment |
110 Nm při 6 000 ot/min |
Maximální rychlost |
203 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
5,1 l |
Emise CO2 podle WMTC |
119 g/km |
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI. |
Baterie |
12 V / 14 Ah, bezúdržbová. |
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 660 W (jmenovitý výkon). |
Spojka |
Jednolamelová suchá spojka, hydraulicky ovládaná. |
Pohon |
Kardan. |
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky. |
ASC (kontrola trakce) |
BMW Motorrad DTC. |
Rám |
Mřížkový trubkový rám. |
Úhel hlavy řízení |
60,7° |
Kola |
Hliníková litá kola. |
Rozměr ráfku vpředu |
2,75 x 19" |
Velikost ráfku vzadu |
4,00 x 16'' |
Pneumatika vpředu |
100/90 R19 |
Pneumatika vzadu |
150/80 R16 |
Přední brzda |
Dvojitá kotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, čtyřpístkový radiální brzdový třmen Monobloc. |
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístkový plovoucí třmen. |
ABS |
BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečný integrál. |
Závlek kola |
132,5 mm |
Rozvor |
1 520 mm |
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
90 mm / 90 mm |
Zavěšení předního kola / odpružení |
Teleskopická vidlice obrácená vzhůru nohama, průměr 45 mm. |
Zavěšení zadniho kola / odpružení |
Jednoramenná kyvná páka z hliníkového odlitku se vzpěrou Paralever, přímo kloubově připojené tlumení pružiny v závislosti na dráze. |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
745 mm |
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 760 mm |
Využitelný objem nádrže |
14 l |
z toho rezervní objem |
cca 3,5 l |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
227 kg1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
430 kg |
Užiteřné zatížení (při standardní výbavě) |
202 kg |
Výška |
1 110 mm (bez zrcátka) |
Šířka |
830 mm (nad ruční pákou) |
Délka |
2 200 mm (přes zadní kolo) |