Ready to go wild: R 12 G/S vyvolává spontánní touhu po dobrodružství.
Stačí nasednout a ucítíte ducha jeho legendárního předobrazu, modelu R 80 G/S. Vyjeďte na cestu,
na které hodíte za hlavu všechno ostatní. Pryč ze silnice, vstříc k ryzímu potěšení. Kdo by Vás mohl zastavit?
Kolem dokola stříká bláto a korunuje puristický design endura ve stylu retro. Vaši divokou jízdu doprovází zvuk boxeru.
Zpět do města, ale ještě stále daleko od všedního dne. Sesednete, ucítíte absolutní štěstí – ryzí #Soulfuel.
FEEL THE SPIRIT
Jmenovitý výkon |
80 kW (109 k) při 7 000 ot./min |
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor |
Typ konstrukce |
Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců, čtyřmi radiálně uspořádanými ventily a centrální vyvažovací hřídelí |
Vrtání x zdvih |
101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem |
1170 ccm |
Max. točivý moment |
115 Nm při 6 500 ot./min |
Kompresní poměr |
12,0 : 1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
Emisní norma |
EU 5+ |
Max. rychlost |
210 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
5,1 l |
Emise CO₂ podle WMTC |
119 g/km |
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI |
Hluk stojícího vozidla |
88 dB(A) |
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 660 W (jmenovitý výkon) |
Baterie |
12 V / 12 Ah, bezúdržbová |
Spojka |
Jednolamelová suchá spojka, hydraulicky ovládaná |
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky |
Pohon |
Kardan |
Rám |
Mřížkový trubkový rám |
Zavěšení předního kola / odpružení |
Obrácená teleskopická vidlice, průměr 45 mm, nastavitelná pružina, nastavitelné tlumení při roztahování a stlačování tlumiče |
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Jednoramenná kyvná páka z litého hliníku s BMW Motorrad Paralever, přímo kloubově připojená centrální pružicí jednotka závislá na dráze, nastavitelná pružina, nastavitelné tlumení při roztahování a stlačování tlumiče |
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
210 mm / 200 mm |
Světlá výška vozidla |
240 mm |
Rozvor |
1 580 mm |
Závlek kola |
120,8 mm |
Úhel hlavy řízení |
63,1° |
Ofset předního kola od osy řízení |
42° |
Kola |
Hliníková kola s křížovými paprsky |
Rozměr ráfku vpředu |
2,15 x 21" |
Velikost ráfku vzadu |
4,00 x 17" |
Pneumatika vpředu |
90/90 -21 |
Pneumatika vzadu |
150/70 R17 |
Přední brzda |
Dvojitá kotoučová brzda, axiálně přišroubovaná, průměr 310 mm, 2pístkový plovoucí třmen Brembo |
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístkový plovoucí třmen Brembo |
ABS |
BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečný integrál) |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
860 mm |
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 935 mm |
Využitelný objem nádrže |
15,5 l |
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
Délka |
2 250 mm |
Výška |
1 256 mm (bez zrcátka, při pohotovostní hmotnosti dle DIN) |
Šířka |
970 mm |
Suchá hmotnost |
216 kg |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
229 kg1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
430 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
201 kg |