Vzhled R 12 nineT. S tímto senzačním Roadsterem se zaručeně dostaneš do centra pozornosti.
Charakter: společenský. Design: expresivní. Při vývoji z původního modelu sotva zůstal jediný šroubek na svém místě.
Díky revoluční rámové koncepci je tato motorka skrz naskrz připravena na individuální úpravy. Můžeš se proto klidně držet své představy a přizpůsobit si stroj po svém.
R 12 nineT vybízí k deklaraci sebe sama na silnici. Oslav #Soulfuel svým zcela osobitým způsobem.
LET THE STREET BE YOUR STAGE.
|
Jmenovitý výkon |
80 kW (109 k) při 7 000 ot/min. |
|
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor. |
|
Typ konstrukce |
Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců, čtyřmi radiálně uspořádanými ventily a centrální vyvažovací hřídelí. |
|
Vrtání x zdvih |
101 mm x 73 mm |
|
Zdvihový objem |
1 170 ccm |
|
Kompresní poměr |
12,0 : 1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu. |
|
Emisní norma |
EU 5 |
|
Max. točivý moment |
115 Nm při 6 500 ot/min |
|
Maximální rychlost |
215 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
5,1 l |
|
Emise CO2 podle WMTC |
119 g/km |
|
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI. |
|
Baterie |
12 V / 10 Ah, bezúdržbová. |
|
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 660 W (jmenovitý výkon). |
|
Spojka |
Jednolamelová suchá spojka, hydraulicky ovládaná. |
|
Pohon |
Kardan. |
|
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky. |
|
ASC (kontrola trakce) |
BMW Motorrad DTC. |
|
Rám |
Mřížkový trubkový rám. |
|
Úhel hlavy řízení |
62,3° |
|
Kola |
Hliníková litá kola. |
|
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
|
Velikost ráfku vzadu |
5,50 x 17'' |
|
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR17 |
|
Pneumatika vzadu |
180/55 ZR17 |
|
Přední brzda |
Dvojitá kotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, čtyřpístkový radiální brzdový třmen Monobloc. |
|
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístkový plovoucí třmen. |
|
ABS |
BMW Motorrad Integral ABS (částečný integrál). |
|
Závlek kola |
110,7 mm |
|
Rozvor |
1 511 mm |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
120 mm / 120 mm |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
Upside-down vidlice, průměr 45 mm, nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelný odskok a komprese. |
|
Zavěšení zadniho kola / odpružení |
Jednoramenná kyvná páka z hliníkového odlitku se vzpěrou Paralever, přímo kloubově připojené tlumení pružiny v závislosti na dráze. |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
795 mm |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 765 mm |
|
Využitelný objem nádrže |
16 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 3,5 l |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
220 kg1) |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
430 kg |
|
Užiteřné zatížení (při standardní výbavě) |
211 kg |
|
Výška |
1 070 mm (bez zrcátka) |
|
Šířka |
870 mm (nad ruční pákou) |
|
Délka |
2 130 mm (přes zadní kolo) |
