Nejlepší GS všech dob. Po 32 letech vývoje vstupuje nyní R 1200 GS do zcela nové éry.

U BMW poprvé použitý vodou chlazený motor typu boxer.

Elektronické systémy, starající se o Vaši bezpečnost a pohodlí, zaručují radost z jízdy, ať už si zvolíte jakýkoliv terén pro Vaši cestu.

 

   

Pavel Cihlář


 

Adam Bajer


 

Mobil: 603 882 604

Mobil: 725 036 248

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

   
   

R 1200 GS


Ještě více dobrodružství

Tato legenda nepotřebuje dlouhý komentář.
V kategorii velkých cestovních endur se jedná o jednoznačnou špičku. Velké GS je jako stvořené pro velké vzdálenosti solo i při jízdě  se spolujezdcem.
Je dokonale vyvážený z hlediska chování podvozku, průběhu kroutícího momentu, výkonu motoru a brzd. Díky tomuto skloubení nabízí naprosto intuitivní ovládání.

 

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový boxer s dvojitou vačkovou hřídelí v hlavě řízenou ozubeným kolem a protiběžnou vyvažovací hřídelí
Vrtání x zdvih 101 mm x 73 mm
Zdvihový objem 1 170 cm³
Max. výkon 92 kW (125 k) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment 125 Nm při 6 500 ot./min
Kompresní poměr 12,5 : 1
Příprava paliva Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí Řízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba podle WMTC 4,96 l
Typ paliva Bezolovnatý 95oktanový (RON)
Elektrické systémy
Alternátor Třífázový alternátor 510 W (jmenovité zatížení)
Baterie 12 V/11,8 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Mokrá spojka s with an antihoppingovou funkcí, hydraulická aktivace
Rychlosti Šestirychlostní synchronizovaná převodovka se spirálovým ozubením
Sekundární pohon Pohon hřídelem
Podvozek / brzdy
Rám Konstrukční provedení z dvoudílného rámu vyrobeného z hlavního a přišroubovaného zadního rámu, nosný motor
Vedení předního kola/odpružení BMW Motorrad Telelever; průměr podpěry 37 mm, středová pružinová vzpěra
Vedení zadního kola/odpružení Jednostranné kyvné rameno z litého hliníku se systémem BMW Motorrad Paralever; tlumení v závislosti na zdvihu WAD, plynulé předpětí a hydraulické nastavení pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče
Zdvih pružiny, přední/zadní 190 mm / 200 mm
Rozvor kol 1 507 mm
Závlek 99,6 mm
Rejdový úhel hlavy 64,5°
Kola Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední 3,00 x 19"
Rozměry ráfku, zadní 4,50 x 17"
Pneumatika, přední 120/70 R 19
Pneumatika, zadní 170/60 R 17
Brzda, přední Dvoukotoučové brzdy, plovoucí kotouče, průměr 305 mm, čtyřpístkové radiální brzdové třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS Inegrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální), přepínatelné
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla, bez zatížení (Style Basic/Style Ecxlusive) 850/870 mm (vysoké rallye sedlo (příslušenství): 880 mm; sada na snížení podvozku (originální výbava): 800/820 mm)
Délka podsedlového rámu, bez zatížení (Style Basic/Style Exclusive) 1 870 / 1 910 mm (vysoké rallye sedlo (příslušenství): 1 920 mm; sada na snížení podvozku (originální výbava): 1 790/1 830 mm)
Užitný objem nádrže 20 l
Z toho rezerva přibližně 4 l
Délka 2 207 mm
Výška (bez zrcátek) 1 412 mm
Šířka (včetně zrcátek) 952,5 mm
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi 244 kg 1)
Max. přípustná hmotnost 460 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 216 kg

 

1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

 

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Dvoudílné sedlo, výškově nastavitelné sedlo jezdce (výška: 850/870 mm; délka podsedlového rámu: 1 870/1 910 mm); sedlo spolujezdce délkově nastavitelné o 30 mm
  • Průhledný čelní štít (plynule nastavitelné kolečkem)
  • Hliníkový chránič podvozku
  • Nosič zavazadel
  • Hlavní stojan
  • Jeden klíč pro zapalování, řízení, hrdlo pro plnění paliva a zámky sedel
  • Integrovaný zámek zapalování a řízení
  • Madla pro spolujezdce
  • Nastavitelná brzdová páčka a páčka spojky
  • Rozpěru pro stupačky spolujezdce a nosič registrační značky lze jednoduše odstranit pro jízdu v terénu
  • Palubní literatura a nářadí


Zvláštnosti

  • 2 jízdní režimy „Rain“ a „Road“, každý s ASC (automatické řízení stability)


Elektrický systém

  • Výškově nastavitelný potkávací světlomet s trvalým osvětlením
  • Multifunkční displej s palubním počítačem: digitální hodiny, ukazatel rychlostního stupně a ukazatel paliva, počítač kilometrů a duální počítače ujeté vzdálenosti, ukazatel dojezdu, průměrná spotřeba paliva, průměrná rychlost, hladina oleje, venkovní teplota a ukazatel servisního intervalu
  • Přístrojový panel s ukazatelem rychlosti a otáček
  • Sběrnice CAN spolu se systémem jednoho spojení (Single Wire System - SWS)
  • Elektronický imobilizér
  • Diagnostické rozhraní
  • Systém výstražných světel
  • Alternátor 510 W a zásuvka
  • Blinkry a LED zadní světlo

Zvol si svůj styl

  • Černá metalíza black Storm

  • Bílá, bez metalízy

  • Styl Exclusive

  • Styl Rallye

 

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...