Do značné míry přepracovaná R 1200 R je skutečným multitalentem.
Ušlechtilý design, nově vyvinutý boxer motor DOHC a inteligentní podvozek činí z R 1200 R skutečný rock´n´rollový roadster, který přináší maximum radosti z jízdy na všech silnicích.


 

 

   

Pavel Cihlář


 

Adam Bajer


 

Mobil: 603 882 604

Mobil: 725 036 248

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

   
   

R 1200 R


Dokonalý pocit ze silničního stroje

 

Pokud hledáte klasický roadster s motorem, který nabídne charakteristický zvuk, silnou porci kroutícího momentu, dostatečný výkon, vynikající elasticitu a nízké těžiště motocyklu, pak pro Vás BMW vytvořilo právě R1200R.
V kombinaci s pohodlným sedadlem a příjemnou jízdní pozicí se nabízí stroj, který bez jakýchkoliv potíží zvládne i delší vzdálenosti.

 

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Konstrukční provedení Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový boxer s dvojitou vačkovou hřídelí v hlavě řízenou ozubeným kolem a protiběžnou vyvažovací hřídelí
Vrtání x zdvih 101 mm x 73 mm
Zdvihový objem 1 170 cm³
Max. výkon 92 kW (125 k) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment 125 Nm při 6 500 ot./min
Kompresní poměr 12,5 : 1
Řízení paliva/motoru Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí Řízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km na základě WMTC 4,96 l
Typ paliva Bezolovnatý 95oktanový benzín (RON)
Elektrický systém
Alternátor Třífázový generátor 508 W (jmenovité zatížení)
Baterie 12 V/12 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Mokrá spojka s antihoppingovou funkcí, hydraulická aktivace
Převodovka Šestirychlostní synchronizovaná převodovka se spirálovým ozubením
Sekundární pohon Pohon hřídelem
Podvozek / brzdy
Rám Konstrukční provedení z dvoudílného rámu vyrobeného z hlavního a přišroubovaného zadního rámu, nosný motor
Vedení předního kola/odpružení Teleskopická vidlice upside-down, trubka o průměru 45 mm
Vedení zadního kola/odpružení Jednostranné kyvné rameno z litého hliníku se systémem BMW Motorrad Paralever; tlumení v závislosti na zdvihu WAD, plynulé předpětí a hydraulické nastavení pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče
Zdvih pružiny, přední/zadní 140 mm/140 mm
Rozvor kol 1 515 mm
Závlek 125,6 mm
Rejdový úhel hlavy 62,3°
Kola Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední 3,50 x 17"
Rozměry ráfku, zadní 5,50 x 17”
Pneumatika, přední 120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní 180/55 ZR 17
Brzda, přední Dvoukotoučová brzda, plovoucí kotouče, průměr 320 mm, čtyřpístové radiální brzdové třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS Inegrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální), přepínatelné
Rozměry / hmotnosti
Délka 2 165 mm
Šířka (včetně zrcátek) 880 mm
Výška (bez zrcátek) 1 300 mm
Výška sedla při hmotnosti nenaloženého motocyklu 790 mm (sportovní sedlo (příslušenství): 840 mm; vysoké sedlo (OE/příslušenství): 820 mm; nízké sedlo (OE/příslušenství): 760 mm)
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti nenaloženého motocyklu 1 780 mm (sportovní přední sedlo (příslušenství): 1 875 mm;  vysoké sedlo (OE/příslušenství): 1 835 mm; nízké sedlo (OE/příslušenství): 1 720 mm)
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi 232 kg 1)
Max. přípustná hmotnost 450 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 218 kg
Užitný objem nádrže 18 l
Z toho rezerva cca 4 l
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Dvoudílné sedlo (výška sedla: 790 mm; délka podsedlového oblouku: 1 780 mm)
  • Jeden klíč pro zapalování, řízení, hrdlo palivové nádrže a zámky sedel
  • Integrovaný zámek zapalování a řízení
  • Madla pro spolujezdce, vyrobená z litého hliníku
  • Nastavitelná brzdová páčka a páčka spojky
  • Palubní literatura a nářadí

Zvláštnosti

  • 2 jízdní režimy „Rain“ a „Road“, každý s ASC (automatické řízení stability)

Elektrický systém

  • Světla trvale rozsvícená
  • Potkávací světlo, výškově nastavitelné
  • Monochromatický 4,7" TFT displej s nočním režimem
  • Multifunkční displej s palubním počítačem: digitální hodiny, ukazatel rychlosti a stavu paliva, počítadla kilometrů a ujeté vzdálenosti, ukazatel dojezdu, průměrná spotřeba paliva, průměrná rychlost, teplota motoru, stav oleje, okolní teplota a ukazatel intervalu údržby
  • Štít přístrojů s analogovým rychloměrem a TFT displejem
  • Zdířka napájení
  • Sběrnice CAN spolu se systémem jednoho spojení (Single Wire System - SWS)
  • Elektronický imobilizér
  • Diagnostické rozhraní
  • Výstražná světla
  • 508W alternátor
  • Bílé ukazatele směru a zadní LED světlo

 

Zvol si svůj styl

  • Světle bílá/modrá Cordoba

  • Metalíza ledová čokoláda

  • Závodní červená

 

Nabídka skladových vozidel

R 1200 R

Cena s DPH  365 000 Kč
Stav tachometru 5259 km
Datum první registrace 24. 4. 2018

R 1250 R

Cena s DPH  465 174 Kč

R 1250 R

Cena s DPH  470 478 Kč

R 1250 R

Cena s DPH  428 999 Kč
Stav tachometru 2476 km
Datum první registrace 31. 3. 2019

Pokud jste si nevybrali...