BMW R 1200 RS. Sportovně cestovní stroj dostal novou tvář.

Jízdní dynamika spojená se schopností pohodlně cestovat na té nejvyšší úrovni: přesně to je R 1200 RS.

Zásluhou pohodlné a přitom sportovní pozice za řídítky, účinné ochrany proti větru a počasí, nabízí tento stroj zcela nové zážitky při rychlém cestování.


 

 

   

Adam Bajer


 

Pavel Cihlář


 

Mobil: 725 036 248

Mobil: 603 882 604

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

   
   

R 1200 RS


Nejlepší sportovně laděné cestování

Klasický boxer ve sportovně-cestovním podání.


Užší a níže umístěná dělená řídítka v kombinaci s pohodlným sedadlem a polohou stupaček umožňují sportovnější vyžití i při běžné turistice.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřdobý dvouválcový motor s řazením válců boxer s dvojitou visutou vačkovou hřídelí a vyvažovací hřídelí, poháněnými čelními ozubenými koly
Vrtání x zdvih 101 mm x 73 mm
Zdvihový objem 1 170 cm³
Max. výkon 92 kW (125 k) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment 125 Nm při 6 500 ot./min
Kompresní poměr 12,5 : 1
Příprava paliva Elektrické vstřikování paliva
Řízení emisí Řízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km na základě WMTC 4,96 l
Typ paliva Bezolovnatý 95oktanový benzín
Elektrický systém
Alternátor Třífázový generátor 508 W (povolené jmenovité zatížení)
Baterie 12 V/12 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Mokrá spojka s antihoppingovou funkcí, hydraulická aktivace
Rychlosti Šestirychlostní synchronizovaná převodovka se spirálovým ozubením
Sekundární pohon Pohon hřídelem
Podvozek / brzdy
Rám Konstrukční provedení z dvoudílného rámu vyrobeného z hlavního a přišroubovaného zadního rámu, nosný motor
Vedení předního kola/odpružení Obrácená teleskopická vidlice, ponorná trubka o průměru 45 mm
Vedení zadního kola/odpružení Jednostranné kyvné rameno z litého hliníku BMW Motorrad Paralever; tlumení v závislosti na zdvihu WAD, plynulé předpětí a hydraulické nastavení pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče
Zdvih pružiny, přední/zadní 140 mm/140 mm
Rozvor kol 1 527 mm
Závlek 114,8 mm
Rejdový úhel hlavy 62,3°
Kola Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední 3,50 x 17"
Rozměry ráfku, zadní 5,50 x 17”
Pneumatika, přední 120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní 180/55 ZR 17
Brzda, přední Dvoukotoučová brzda, plovoucí kotouče, průměr 320 mm, čtyřpístové radiální brzdové třmeny
Brzda, zadní Jednotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS Integrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální), přepínatelné
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla při hmotnosti prázdného motocyklu 820 mm (sportovní sedlo (OE)/sportovní přední sedlo (příslušenství): 840 mm; extra nízké sedlo (OE/příslušenství): 760 mm)
Délka podsedlového oblouku při hmotnosti prázdného motocyklu 1 840 mm (sportovní sedlo (OE)/sportovní přední sedlo (příslušenství): 1 875 mm; extra nízké sedlo (OE/příslušenství): 1 720 mm) 
Užitný objem nádrže 18 l
Rezerva přibližně 4 l
Délka 2 202 mm
Výška (nad čelním štítem) 1 250 mm
Šířka (včetně zrcátek) 925 mm
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi 236 kg 1)
Max. přípustná hmotnost 450 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 214 kg
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Polokapotáž s čelním štítem, který lze nastavit do různých poloh; integrovaná zpětná zrcátka (namontovaná na kapotáži)
  • Dvoudílné sedlo (výška sedadla: 820 mm/délka podsedlového oblouku: 1 840 mm)
  • Jeden klíč pro zapalování, řízení, plnicí hrdlo palivové nádrže a zámky sedel
  • Integrovaný zámek zapalování a řízení
  • Madla pro spolujezdce vyrobená z litého hliníku
  • Nastavitelná brzdová páčka a páčka spojky
  • Palubní literatura a nářadí

Zvláštnosti

  • 2 jízdní režimy „Rain“ a „Road“, každý s ASC (automatické řízení stability)

Elektrický systém

  • Světla trvale rozsvícená
  • Potkávací světlo, výškově nastavitelné
  • Monochromatický 4,7" TFT displej s nočním režimem
  • Multifunkční displej s palubním počítačem: digitální hodiny, ukazatel rychlosti a stavu paliva, počítadlo kilometrů a ujeté vzdálenosti, ukazatel dojezdu, průměrná spotřeba paliva, průměrná rychlost, teplota motoru, stav oleje, okolní teplota a ukazatel intervalu údržby
  • Štít přístrojů s analogovým rychloměrem a TFT displejem
  • Zdířka napájení
  • Sběrnice CAN se systémem jednoho spojení (Single Wire System - SWS)
  • Elektronický imobilizér
  • Diagnostické rozhraní
  • Výstražná světla
  • 508W generátor
  • Bílé ukazatele směru a zadní LED světlo

Zvol si svůj styl

  • Světle šedá metalíza/šedá matná metalíza Magellan

  • Černá metalíza Black
     

  • Bronzová metalíza Frozen/černá metalíza Black Storm

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...