Rychlé změny při zatáčení, odletující štěrk, nekonečné túry: S R 1250 GS se rozhodneš, jak bude tvoje dobrodružství vypadat.
Její průběžně optimalizovaná technologie a rozsáhlá výbava tě bezpečně, dynamicky a pohodlně provedou jakoukoli trasou.
Testovací jízda - Nové R 1250 GS
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
Neomezená touha po dobrodružství
Bezuzdná zvědavost, odvaha objevovat stále něco nového: To je R 1250 GS. Je ikonou již čtyři desetiletí – a přesto vždy uchvátí novými funkcemi.
Nový design LED světla jí dává zářivý zjev a tobě zajistí nejlepší možný výhled a maximální viditelnost: To je zajištěno otočným LED světlometem s adaptivním osvětlením v zatáčkách a světlem Cruising Light.
Dodatečné vybavení, jako je vyhřívání sedadla, ti poskytuje větší pohodlí a díky sedmi jízdním režimům snadno zvládneš jakoukoli jízdní situaci.
S touto GS nezná tvoje touha objevovat žádné hranice.
Žiješ #SpiritOfGS.
Konstrukce |
Dvouválcový čtyřtaktní vzduchem chlazený boxerový motor se dvěma vačkovými hřídeli poháněnými čelními ozubenými koly, jedním vyvažovacím hřídelem a variabilním ovládáním vačkového hřídele BMW ShiftCam. |
Vrtání x zdvih | 102,5 mm x 76 mm |
Zdvihový objem | 1 254 cm³ |
Jmenovitý výkon | 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min |
Max. točivý moment | 143 Nm při 6 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,5 : 1 |
Příprava palivové směsi | Elektrické vstřikování do sacího potrubí |
Číštění výfukových plynů | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC | 4,75 l |
Druh paliva | Premium bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95 (RON), ovládání motoru (91 až 98 RON). |
Emise CO2 podle normy WMTC | 110 g/km |
Alternátor | Alternátor se jmenovitým výkonem 510 wattů |
Baterie | 12 V / 11,8 Ah, bezúdržbová |
Spojka | Spojka v olejové lázni s protiskluzovou funkcí, hydraulická |
Převodovka | Šestistupňová převodovka se špičatým ozubením |
Pohon | Kardan |
Rám | Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem. |
Vedení předního kola/odpružení | BMW Motorrad Telelever. Průměr stoupací trubky 37 mm, centrální pružicí jednotka |
Vedení zadního kola/odpružení | Jednoramenná kyvná páka z hliníkové slitiny s motorem BMW Motorrad Paralever; zavěšení pružiny WAD, předpínání pružiny hydraulicky plynule nastavitelné pomocí ručního kolečka, tlumení při roztahování tlumiče lze nastavit ručním kolečkem |
Pérování vpředu/vzadu | 190 mm / 200 mm |
Rozvor | 1 514 mm |
Závlek | 100,6 mm |
Úhel hlavy řízení | 64,3° |
Kola | Hliníková litá kola |
Rozměry předního ráfku | 3,00 x 19" |
Rozměry zadního ráfku | 4,50 x 17" |
Pneumatika, přední | 120/70 R 19 |
Pneumatika, zadní | 170/60 R 17 |
Přední brzda | Dvojitá kotoučová brzda brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 305 mm 4pístové radiální brzdové třmeny |
Zadní brzda | Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečně integrované, s optimalizací pro náklon) |
Výška sedla | 850 mm / 870 mm (ZV Snížení podvozku 800 mm/820 mm) |
Délka podsedlového oblouku | 1 950 mm / 1 990 mm (ZV Snížení podvozku 1 750 mm/1 790 mm) |
Využitelný objem nádrže | 20 l |
Z toho rezerva | přibližně 4 l |
Délka (přes chránič proti stříkající vodě) | 2 207 mm |
Výška (nad čelním sklem) | 1 430 mm |
Šířka (nad chráničem rukou) | 952,5 mm |
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného 1) | 249 kg 1) |
Přípustná celková hmotnost | 465 kg |
Zatížení (se standardní výbavou) | 216 kg |
Styl TripleBlack
Styl Lightwhite uni
Styl Rallye
Edice 40 let GS
Nejmodernější technologie inspirovaná ikonami: „Edice 40 let GS“ jsou vizuální poctou legendě GS: Černožlutý design vychází z modelu R 100 GS, který se stal známým jako „čmelák“.
Model R 1250 GS v edici „Edition 40 Years GS“ jasně ukazuje díky řídítkům a ráfkům ve zlaté a poutavé „nízké“ černo-žluté sedačce Rallye, odkud pochází.
Připraven na jakoukoli výzvu: už od roku 1980 je motocykl GS představitelem nekonečného dobrodružství a touhy po neznámu, a to jak v terénu, tak i na silnici. Před 40 lety jsme motocykl R 80 G/S poprvé představili jako koncepčního předchůdce cestovních endur, a položili tím základ pro desítky let trvající úspěšnou historii. Toto výročí oslavujeme speciálními edicemi našich univerzálních modelů GS. Všechny edice „Editions 40 Years GS“ vzdávají hold #SpiritofGS. Přesvědčivě zaujmou nejmodernější technologií, ale jejich design je inspirován legendárním motocyklem R 100 GS a připomíná samotné začátky GS.
Technicky dokonalé a přepracované GS nabízí nekonečný zážitek z jízdy.
Motor byl kompletně přepracován. Obsah byl navýšen na současných 1250 ccm a výkon vzrostl na 136 koní.
Fascinující jízda a cestování.
Typ | Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový boxer s dvojitou vačkovou hřídelí, jeden vyvažovací hřídel a variabilní systém časování motoru BMW ShiftCam. |
Vrtání x zdvih | 102,5 mm x 76 mm |
Zdvihový objem | 1 254 cm³ |
Max. výkon | 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min |
Max. točivý moment | 143 Nm při 6 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,5 : 1 |
Příprava paliva | Elektrické vstřikování paliva |
Kontrola emisí | Řízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba podle WMTC | 4,75 l |
Typ paliva | Super bezolovnatý benzín, OČ 95, nařízení pro přizpůsobení pro kvalitu paliva (OČ 91 až 98) |
Emise CO2 podle normy WMTC | 110 g/km |
Alternátor | Třífázový alternátor 508 W (jmenovité zatížení) |
Baterie | 12 V/11,8 Ah, bezúdržbová |
Spojka | Hydraulicky ovládaná spojka, mazaná olejem |
Rychlosti | Šestirychlostní převodovka se spirálovým ozubením |
Sekundární pohon | Pohon hřídelem |
Rám | Konstrukční provedení z dvoudílného rámu vyrobeného z hlavního a přišroubovaného zadního rámu, nosný motor |
Vedení předního kola/odpružení | BMW Motorrad Telelever; průměr podpěry 37 mm, středová pružinová vzpěra |
Vedení zadního kola/odpružení | Jednostranné kyvné rameno z litého hliníku se systémem BMW Motorrad Paralever; tlumení v závislosti na zdvihu WAD, plynulé předpětí a hydraulické nastavení pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče |
Zdvih pružiny, přední/zadní | 190 mm / 200 mm |
Rozvor kol | 1 514 mm |
Závlek | 100,6 mm |
Rejdový úhel hlavy | 64,3° |
Kola | Hliníkový odlitek |
Rozměry ráfku, přední | 3,00 x 19" |
Rozměry ráfku, zadní | 4,50 x 17" |
Pneumatika, přední | 120/70 R 19 |
Pneumatika, zadní | 170/60 R 17 |
Brzda, přední | Dvoukotoučové brzdy, plovoucí kotouče, průměr 305 mm, čtyřpístkové radiální brzdové třmeny |
Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen |
ABS | Inegrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální) |
Výška sedla, bez zatížení (Style Basic/Style Ecxlusive) | 850/870 mm (snížené *800/820 mm) *OE |
Délka podsedlového rámu, bez zatížení (Style Basic/Style Exclusive) | 1 870 / 1 910 mm (nízké sedlo* 1 750/1 790 mm) *OE |
Užitný objem nádrže | 20 l |
Z toho rezerva | přibližně 4 l |
Délka | 2 207 mm |
Výška (vč. čelního štítu) | 1 430 mm |
Šířka (vč. zrcátek) | 952,5 mm |
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi | 249 kg 1) |
Max. přípustná hmotnost | 465 kg |
Max. zatížení (se standardní výbavou) | 216 kg |