Rychlé změny při zatáčení, odletující štěrk, nekonečné túry: S R 1250 GS se rozhodneš, jak bude tvoje dobrodružství vypadat.

Její průběžně optimalizovaná technologie a rozsáhlá výbava tě bezpečně, dynamicky a pohodlně provedou jakoukoli trasou.

Testovací jízda - Nové R 1250 GS


 

 

 
Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

 

Vojtěch Popelka

Mobil: 725 036 248
E-mail: vojtech.popelka@renocar.cz

Nové R 1250 GS


Neomezená touha po dobrodružství

Bezuzdná zvědavost, odvaha objevovat stále něco nového: To je R 1250 GS. Je ikonou již čtyři desetiletí – a přesto vždy uchvátí novými funkcemi. 

Nový design LED světla jí dává zářivý zjev a tobě zajistí nejlepší možný výhled a maximální viditelnost: To je zajištěno otočným LED světlometem s adaptivním osvětlením v zatáčkách a světlem Cruising Light.

Dodatečné vybavení, jako je vyhřívání sedadla, ti poskytuje větší pohodlí a díky sedmi jízdním režimům snadno zvládneš jakoukoli jízdní situaci.

S touto GS nezná tvoje touha objevovat žádné hranice.

Žiješ #SpiritOfGS.

 

 

TECHNICKÉ PARAMETRY NOVÉHO BMW R 1250 GS


Motor
Konstrukce

Dvouválcový čtyřtaktní vzduchem chlazený boxerový motor se dvěma vačkovými hřídeli poháněnými čelními ozubenými koly, jedním vyvažovacím hřídelem a variabilním ovládáním vačkového hřídele BMW ShiftCam.

Vrtání x zdvih 102,5 mm x 76 mm
Zdvihový objem 1 254 cm³
Jmenovitý výkon 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment 143 Nm při 6 250 ot./min
Kompresní poměr 12,5 : 1
Příprava palivové směsi Elektrické vstřikování do sacího potrubí
Číštění výfukových plynů regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC 4,75 l
Druh paliva Premium bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95 (RON), ovládání motoru (91 až 98 RON).
Emise CO2 podle normy  WMTC 110 g/km
Elektrický systém
Alternátor Alternátor se jmenovitým výkonem 510 wattů
Baterie 12 V / 11,8 Ah, bezúdržbová
Převod
Spojka Spojka v olejové lázni s protiskluzovou funkcí, hydraulická
Převodovka Šestistupňová převodovka se špičatým ozubením
Pohon Kardan
Podvozek / brzdy
Rám Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem.
Vedení předního kola/odpružení BMW Motorrad Telelever. Průměr stoupací trubky 37 mm, centrální pružicí jednotka
Vedení zadního kola/odpružení Jednoramenná kyvná páka z hliníkové slitiny s motorem BMW Motorrad Paralever; zavěšení pružiny WAD, předpínání pružiny hydraulicky plynule nastavitelné pomocí ručního kolečka, tlumení při roztahování tlumiče lze nastavit ručním kolečkem
Pérování vpředu/vzadu 190 mm / 200 mm
Rozvor 1 514 mm
Závlek 100,6 mm
Úhel hlavy řízení 64,3°
Kola Hliníková litá kola
Rozměry předního ráfku 3,00 x 19"
Rozměry zadního ráfku 4,50 x 17"
Pneumatika, přední 120/70 R 19
Pneumatika, zadní 170/60 R 17
Přední brzda Dvojitá kotoučová brzda brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 305 mm 4pístové radiální brzdové třmeny
Zadní brzda Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečně integrované, s optimalizací pro náklon)
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla 850 mm / 870 mm
(ZV Snížení podvozku 800 mm/820 mm)
Délka podsedlového oblouku 1 950 mm / 1 990 mm
(ZV Snížení podvozku 1 750 mm/1 790 mm)
Využitelný objem nádrže 20 l
Z toho rezerva přibližně 4 l
Délka (přes chránič proti stříkající vodě) 2 207 mm
Výška (nad čelním sklem) 1 430 mm
Šířka (nad chráničem rukou) 952,5 mm
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného 1) 249 kg 1)
Přípustná celková hmotnost 465 kg
Zatížení (se standardní výbavou) 216 kg

 

1) 1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Barevný displej TFT se systémem Connectivity
  • Světlomet LED
  • DTC (Dynamic Traction Control)
  • Integral-ABS Pro (ABS s optimalizací sklonu)
  • 3 jízdní režimy (ECO, Rain a Road)
  • HSC (asistent zastavení)
  • USB nabíjecí zdířka

 

Zvláštní výbava

  • Zavazadlový systém Vario
  • Vak na nádrž
  • Ochrana proti podjetí Enduro
  • Ochrana světlometů Enduro
  • Větrný štít, tónovaný
  • Nastavitelné Enduro stupačky


Zvláštní výbava

  • Dynamic ESA (elektronicky nastavitelný podvozek s kompenzací zatížení a režimem automatického tlumení)
  • Vyhřívání sedadla (řidič a spolujezdec)
  • Paket světel (např. adaptivní světla do zatáček a Cruising Light)
  • Přídavný světlomet LED
  • Paket Enduro (např. s ochranným rámem motoru a nástavcem řídítek)
  • Pakety frézovaných dílů Option 719
  • Sportovní tlumič výfuku
  • Riding Mode Pro, includes additional modes (Dynamic, Dynamic Pro, Jízdní režimy Pro s dalšími jízdními režimy (Dynamic, Dynamic Pro, Enduro a Enduro Pro) a předvolba jízdního režimu (individualizace počtu volitelných režimů), automatická podpora rozjezdu do kopce HSC Pro, automatický brzdový asistent DBC a regulace brzdného účinku motoru MSR
  • Stylové varianty Rallye a TripleBlack

 

 

Zvolte si svůj styl

  • Styl TripleBlack

  • Styl Lightwhite uni

  • Styl Rallye

  • Edice 40 let GS

  

R 1250 GS - EDITION 40 YEARS GS


 

 

SPECIÁLNÍ EDICE 40 let GS


Nejmodernější technologie inspirovaná ikonami: „Edice 40 let GS“ jsou vizuální poctou legendě GS: Černožlutý design vychází z modelu R 100 GS, který se stal známým jako „čmelák“.

Unikátní design: R 1250 GS – Edition 40 Years GS

Model R 1250 GS v edici „Edition 40 Years GS“ jasně ukazuje díky řídítkům a ráfkům ve zlaté a poutavé „nízké“ černo-žluté sedačce Rallye, odkud pochází.

40 LET DOBRODRUŽSTVÍ, 4 DESETILETÍ GS


Připraven na jakoukoli výzvu: už od roku 1980 je motocykl GS představitelem nekonečného dobrodružství a touhy po neznámu, a to jak v terénu, tak i na silnici. Před 40 lety jsme motocykl R 80 G/S poprvé představili jako koncepčního předchůdce cestovních endur, a položili tím základ pro desítky let trvající úspěšnou historii. Toto výročí oslavujeme speciálními edicemi našich univerzálních modelů GS. Všechny edice „Editions 40 Years GS“ vzdávají hold #SpiritofGS. Přesvědčivě zaujmou nejmodernější technologií, ale jejich design je inspirován legendárním motocyklem R 100 GS a připomíná samotné začátky GS.

BMW R 1250 GS
(doprodej skladu)


 

Video - R 1250 GS ZDE

 

Technicky dokonalé a přepracované GS nabízí nekonečný zážitek z jízdy. 

Motor byl kompletně přepracován. Obsah byl navýšen na současných 1250 ccm a výkon vzrostl na 136 koní.

Testovací jízda - R 1250 GS


 

 

R 1250 GS


Fascinující jízda a cestování.

 
 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový boxer s dvojitou vačkovou hřídelí, jeden vyvažovací hřídel a variabilní systém časování motoru BMW ShiftCam.
Vrtání x zdvih 102,5 mm x 76 mm
Zdvihový objem 1 254 cm³
Max. výkon 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment 143 Nm při 6 250 ot./min
Kompresní poměr 12,5 : 1
Příprava paliva Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí Řízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba podle WMTC 4,75 l
Typ paliva Super bezolovnatý benzín, OČ 95, nařízení pro přizpůsobení pro kvalitu paliva (OČ 91 až 98)
Emise CO2 podle normy  WMTC 110 g/km
Elektrické systémy
Alternátor Třífázový alternátor 508 W (jmenovité zatížení)
Baterie 12 V/11,8 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Hydraulicky ovládaná spojka, mazaná olejem
Rychlosti Šestirychlostní převodovka se spirálovým ozubením
Sekundární pohon Pohon hřídelem
Podvozek / brzdy
Rám Konstrukční provedení z dvoudílného rámu vyrobeného z hlavního a přišroubovaného zadního rámu, nosný motor
Vedení předního kola/odpružení BMW Motorrad Telelever; průměr podpěry 37 mm, středová pružinová vzpěra
Vedení zadního kola/odpružení Jednostranné kyvné rameno z litého hliníku se systémem BMW Motorrad Paralever; tlumení v závislosti na zdvihu WAD, plynulé předpětí a hydraulické nastavení pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče
Zdvih pružiny, přední/zadní 190 mm / 200 mm
Rozvor kol 1 514 mm
Závlek 100,6 mm
Rejdový úhel hlavy 64,3°
Kola Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední 3,00 x 19"
Rozměry ráfku, zadní 4,50 x 17"
Pneumatika, přední 120/70 R 19
Pneumatika, zadní 170/60 R 17
Brzda, přední Dvoukotoučové brzdy, plovoucí kotouče, průměr 305 mm, čtyřpístkové radiální brzdové třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS Inegrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální)
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla, bez zatížení (Style Basic/Style Ecxlusive) 850/870 mm (snížené *800/820 mm) *OE
Délka podsedlového rámu, bez zatížení (Style Basic/Style Exclusive) 1 870 / 1 910 mm (nízké sedlo* 1 750/1 790 mm) *OE
Užitný objem nádrže 20 l
Z toho rezerva přibližně 4 l
Délka 2 207 mm
Výška (vč. čelního štítu) 1 430 mm
Šířka (vč. zrcátek) 952,5 mm
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi 249 kg 1)
Max. přípustná hmotnost 465 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 216 kg

 

1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže
 

 

 

 

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám