R 1250 GS Adventure je doma po celém světě.
Žádný cíl pro ni není příliš daleko, žádný povrch jí není cizí. Ze silnice do terénu a zase zpět.
Pokud nevíš, co tě na cestě čeká, můžeš se na svou motorku do nejmenších detailů spolehnout.
Testovací jízda - Nové R 1250 GS Adventure
Žádný cíl není příliš daleko.
Jde o objevování světa. Znovu a znovu. R 1250 GS Adventure je královnou cestovních endur.
Této královně cestovních endur byly do vínku vloženy drsné podmínky a nejvzdálenější destinace.
Proto jsme dále optimalizovali vysoký standard turistické vhodnosti a pohodlí.
R 1250 GS Adventure nabízí vše, co potřebuješ k prozkoumání neznámých míst, od asistenčních systémů řidiče
přes světelnou techniku a pokročilé jízdní režimy, až po USB konektor.
A díky výkonnému motoru boxer s BMW ShiftCam se suverénně dostaneš do jakéhokoli cíle.
Protože víme: Tvoje nápady na procestování světa jsou nekonečné.
Typický #SpiritOfGS.
| Konstrukce | Dvouválcový čtyřtaktní vzduchem chlazený boxerový motor se dvěma vačkovými hřídeli poháněnými čelními ozubenými koly, jedním vyvažovacím hřídelem a variabilním ovládáním vačkového hřídele BMW ShiftCam. |
| Vrtání x zdvih | 102,5 mm x 76 mm |
| Zdvihový objem | 1 254 cm³ |
| Jmenovitý výkon | 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min |
| Max. točivý moment | 143 Nm při 6 250 ot./min |
| Kompresní poměr | 12,5 : 1 |
| Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování do sacího potrubí |
| Čištění výfukových plynů | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
| Max. rychlost | Přes 200 km/h |
| Spotřeba na 100 km podle WMTC | 4,75 l |
| Druh paliva | Premium bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95 (RON), ovládání motoru (91 až 98 RON) |
| Emise CO2 podle WMTC | 110 g/km |
| Alternátor | Alternátor se jmenovitým výkonem 510 wattů |
| Baterie | 12 V / 11,8 Ah, bezúdržbová |
| Spojka | Spojka v olejové lázni s protiskluzovou funkcí, hydraulická |
| Převodovka | Šestistupňová převodovka se špičatým ozubením |
| Sekundární pohon | Kardan |
| Rám | Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem |
| Vedení předního kola / odpružení | BMW Motorrad Telelever. Průměr stoupací trubky 37 mm, centrální pružicí jednotka |
| Vedení zadního kola / odpružení | Jednoramenná kyvná páka z hliníkové slitiny s motorem BMW Motorrad Paralever; zavěšení pružiny WAD, předpínání pružiny hydraulicky plynule nastavitelné pomocí ručního kolečka, tlumení při roztahování tlumiče lze nastavit ručním kolečkem |
| Pérování vpředu/vzadu | 210 mm / 220 mm |
| Rozvor kol | 1 504 mm |
| Závlek kola | 95,4 mm |
| Úhel hlavy řízení | 65,1° |
| Kola | Ráfky s výpletem |
| Velikost ráfku vpředu | 3,00 x 19" |
| Velikost ráfku vzadu | 4,50 x 17" |
| Přední pneumatiky | 120/70 R 19 |
| Zadní pneumatiky | 170/60 R 17 |
| Přední brzda | Dvojitá kotoučová brzda brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 305 mm, 4pístové radiální brzdové třmeny |
| Brzdy vzadu | Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen |
| ABS | BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečně integrované, s optimalizací pro náklon) |
| Výška sedla | 890 / 910 mm |
| Délka podsedlového oblouku | 1 950 / 1 990 mm |
| Využitelný objem nádrže | 30 l |
| Z toho rezerva | přibližně 4 l |
| Délka (přes chránič proti stříkající vodě) | 2 270 mm |
| Výška (nad čelním štítem) | 1 460 mm |
| Šířka (nad chráničem rukou) | 980 mm |
| Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného | 268 kg 1) |
| Přípustná celková hmotnost | 485 kg |
| Užitečné zatížení (se standardní výbavou) | 217 kg |
Styl Rallye

Styl Icegrey

Styl TripleBlack

Edice 40 let GS

Nejmodernější technologie inspirovaná ikonami: „Edice 40 let GS“ jsou vizuální poctou legendě GS: Černožlutý design vychází z modelu R 100 GS, který se stal známým jako „čmelák“.
Ikona s legendárním vzhledem: R 1250 GS Adventure ve verzi „Edition 40 Years GS“ s kontrastními žlutými páskami a chrániči rukou, stejně jako ráfky, řídítka a brzdové třmeny ve zlaté.
Připraven na jakoukoli výzvu: už od roku 1980 je motocykl GS představitelem nekonečného dobrodružství a touhy po neznámu, a to jak v terénu, tak i na silnici. Před 40 lety jsme motocykl R 80 G/S poprvé představili jako koncepčního předchůdce cestovních endur, a položili tím základ pro desítky let trvající úspěšnou historii. Toto výročí oslavujeme speciálními edicemi našich univerzálních modelů GS. Všechny edice „Editions 40 Years GS“ vzdávají hold #SpiritofGS. Přesvědčivě zaujmou nejmodernější technologií, ale jejich design je inspirován legendárním motocyklem R 100 GS a připomíná samotné začátky GS.
To nejlepší, co můžete mít na Vaší cestě, ať vede kamkoliv. Novinka pro rok 2019 - BMW R 1250 GS Adventure.
Motor byl kompletně přepracován. Obsah byl navýšen na současných 1250 ccm a výkon vzrostl na 136 koní.
Moderní technika společně s elektronickými systémy zajišťuje bezpečnost a skvělé chování v jakémkoliv terénu.
Testovací jízda - R 1250 GS Adventure
Svět mu leží u nohou.
Adventure byl vytvořen pro ty, kdo objevují svět, a již se rozhodli, že cesta je cíl.
Ohromuje ovladatelností a přesností, ale i individualizací. Bude přesně taková, jakou ji chcete mít.
| Typ | Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválcový boxer s dvojitou vačkovou hřídelí, jeden vyvažovací hřídel a variabilní systém časování motoru BMW ShiftCam. |
| Vrtání x zdvih | 102,5 mm x 76 mm |
| Zdvihový objem | 1 254 cm³ |
| Max. výkon | 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min |
| Max. točivý moment | 143 Nm při 6 250 ot./min |
| Kompresní poměr | 12,5 : 1 |
| Příprava paliva | Elektrické vstřikování paliva |
| Kontrola emisí | Řízený třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4 |
| Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
| Spotřeba podle WMTC | 4,75 l |
| Typ paliva | Super bezolovnatý benzín, OČ 95, nařízení pro přizpůsobení pro kvalitu paliva (OČ 91 až 98) |
| Emise CO2 podle normy WMTC | 110 g/km |
| Alternátor | Třífázový alternátor 510 W (jmenovité zatížení) |
| Baterie | 12 V/11,8 Ah, bezúdržbová |
| Spojka | Hydraulicky ovládaná spojka, mazaná olejem |
| Rychlosti | Šestirychlostní převodovka se spirálovým ozubením |
| Sekundární pohon | Pohon hřídelem |
| Rám | Konstrukční provedení z dvoudílného rámu vyrobeného z hlavního a přišroubovaného zadního rámu, nosný motor |
| Vedení předního kola/odpružení | BMW Motorrad Telelever; průměr podpěry 37 mm, středová pružinová vzpěra |
| Vedení zadního kola/odpružení | Jednostranné kyvné rameno z litého hliníku se systémem BMW Motorrad Paralever; tlumení v závislosti na zdvihu WAD, plynulé předpětí a hydraulické nastavení pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče |
| Zdvih pružiny, přední/zadní | 210 mm / 220 mm |
| Rozvor kol | 1 504 mm |
| Závlek | 95,4 mm |
| Rejdový úhel hlavy | 65,1° |
| Kola | Kola s křížovými paprsky |
| Rozměry ráfku, přední | 3,00 x 19" |
| Rozměry ráfku, zadní | 4,50 x 17" |
| Pneumatika, přední | 120/70 R 19 |
| Pneumatika, zadní | 170/60 R 17 |
| Brzda, přední | Dvoukotoučové brzdy, plovoucí kotouče, průměr 305 mm, čtyřpístkové radiální brzdové třmeny |
| Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen |
| ABS | Inegrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální) |
| Výška sedla | 890 / 910 mm |
| Délka podsedlového oblouku | 1950 / 1990 mm |
| Užitný objem nádrže | 30 l |
| Z toho rezerva | přibližně 4 l |
| Délka | 2 207 mm |
| Výška (vč. čelního štítu) | 1 460 mm |
| Šířka (vč. zrcátek) | 980 mm |
| Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi | 268 kg 1) |
| Max. přípustná hmotnost | 485 kg |
| Max. zatížení (se standardní výbavou) | 217 kg |


