Roadster R 1200 R prošel množstvím změn a v roce 2019 přichází v nové verzi R 1250 R. Je opravdu nespoutaným živlem jak ve městě, tak mimo něj.
Nově vyvinutý boxer motor DOHC a inteligentní podvozek činí z R 1250 R skutečný rock´n´rollový roadster, který přináší maximum radosti z jízdy na všech silnicích.


 

   

Pavel Cihlář


 

Adam Bajer


 

Mobil: 603 882 604

Mobil: 725 036 248

E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

E-mail: adam.bajer@renocar.cz

   
   

R 1250 R


Dokonalý pocit ze silničního stroje

 

 

Pokud hledáte klasický roadster s motorem, který nabídne charakteristický zvuk, silnou porci kroutícího momentu, dostatečný výkon, vynikající elasticitu a nízké těžiště motocyklu, pak pro Vás BMW vytvořilo právě R1250R.
V kombinaci s pohodlným sedadlem a příjemnou jízdní pozicí se nabízí stroj, který bez jakýchkoliv potíží zvládne i delší vzdálenosti.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Konstrukční provedení Dvouválcový čtyřtaktní vzduchem/kapalinou chlazený boxerový motor se dvěma vačkovými hřídelemi poháněnými čelnímy ozubenými koly, jedním vyvažovacím hřídelem a variabilním ovládáním vačkové hřídele BMW ShiftCam
Vrtání x zdvih 102,5 mm x 76 mm
Zdvihový objem 1 254 cm³
Max. výkon 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min
Max. točivý moment 143 Nm při 6 250 ot./min
Kompresní poměr 12,5 : 1
Řízení paliva/motoru Elektrické vstřikování paliva
Kontrola emisí Třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km na základě WMTC 4,75 l
Emise CO2 podle normy WMTC 110 g/km
Typ paliva Super bezolovnatý benzín, OČ 95, nařízení pro přizpůsobení pro kvalitu paliva (OČ 91 až 98)
Elektrický systém
Alternátor Třífázový generátor 508 W (jmenovité zatížení)
Baterie 12 V/12 Ah, bezúdržbová
Převod výkonu
Spojka Hydraulicky ovládaná spojka, mazaná olejem 
Převodovka Šestirychlostní synchronizovaná převodovka se spirálovým ozubením
Sekundární pohon Pohon hřídelem
Podvozek / brzdy
Rám Konstrukční provedení z dvoudílného rámu vyrobeného z hlavního a přišroubovaného zadního rámu, nosný motor
Vedení předního kola/odpružení Teleskopická vidlice upside-down, trubka o průměru 45 mm
Vedení zadního kola/odpružení Jednostranné kyvné rameno z litého hliníku se systémem BMW Motorrad Paralever; tlumení v závislosti na zdvihu WAD, plynulé předpětí a hydraulické nastavení pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče
Zdvih pružiny, přední/zadní 140 mm/140 mm
Rozvor kol 1 515 mm
Závlek 125,6 mm
Rejdový úhel hlavy 62,3°
Kola Hliníkový odlitek
Rozměry ráfku, přední 3,50 x 17"
Rozměry ráfku, zadní 5,50 x 17”
Pneumatika, přední 120/70 ZR 17
Pneumatika, zadní 180/55 ZR 17
Brzda, přední Dvoukotoučová brzda, plovoucí kotouče, průměr 320 mm, čtyřpístové radiální brzdové třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS Inegrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální), vypínatelná
Rozměry / hmotnosti
Délka 2 165 mm
Šířka (včetně zrcátek) 880 mm
Výška (bez zrcátek) 1 300 mm
Výška sedla 820 mm  (OE nízké sedlo: 760 mm; OE sportovní sedlo: 840 mm)
Délka podsedlového oblouku 1 840 mm (OE nízké sedlo: 1 720 mm; OE sportovní sedlo :1 875 mm)
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi 232 kg 1)
Max. přípustná hmotnost 460 kg
Max. zatížení (se standardní výbavou) 221 kg
Užitný objem nádrže 18 l
Z toho rezerva cca 4 l
 
1) Dle nařízení č. 168/2013/EU se všemi provozními kapalinami, se standardní výbavou a natankováno minimálně na 90 % využitelného obsahu palivové nádrže

 

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Dvoudílné sedlo (výška sedla: 820 mm; délka podsedlového oblouku: 1 840 mm)
  • Jeden klíč pro zapalování, řízení, hrdlo palivové nádrže a zámky sedel
  • Integrovaný zámek zapalování a řízení
  • Madla pro spolujezdce, vyrobená z litého hliníku
  • Nastavitelná brzdová páčka a páčka spojky
  • Palubní literatura a nářadí

Zvláštnosti

  • 2 jízdní režimy „Rain“ a „Road“, každý s ASC (automatické řízení stability)

Elektrický systém

  • Světla trvale rozsvícená
  • Potkávací světlo, výškově nastavitelné
  • Monochromatický 4,7" TFT displej s nočním režimem
  • Multifunkční displej s palubním počítačem: digitální hodiny, ukazatel rychlosti a stavu paliva, počítadla kilometrů a ujeté vzdálenosti, ukazatel dojezdu, průměrná spotřeba paliva, průměrná rychlost, teplota motoru, stav oleje, okolní teplota a ukazatel intervalu údržby
  • Štít přístrojů s analogovým rychloměrem a TFT displejem
  • Zdířka napájení
  • Sběrnice CAN spolu se systémem jednoho spojení (Single Wire System - SWS)
  • Elektronický imobilizér
  • Diagnostické rozhraní
  • Výstražná světla
  • 508W alternátor
  • Bílé ukazatele směru a zadní LED světlo

Zvol si svůj styl

  • Styl HP

  • Černá metalíza - Black storm

  • Zelená - Styl Exclusive

  • Option 719 metalíza Stardust

 

Nabídka skladových vozidel

R 1200 R

Cena s DPH  365 000 Kč
Stav tachometru 5026 km
Datum první registrace 24. 4. 2018

Pokud jste si nevybrali...