Roadster R 1200 R prošel množstvím změn a v roce 2019 přichází v nové verzi R 1250 R. Je opravdu nespoutaným živlem jak ve městě, tak mimo něj.
Nově vyvinutý boxer motor DOHC a inteligentní podvozek činí z R 1250 R skutečný rock´n´rollový roadster, který přináší maximum radosti z jízdy na všech silnicích.
Dokonalý pocit ze silničního stroje
Pokud hledáte klasický roadster s motorem, který nabídne charakteristický zvuk, silnou porci kroutícího momentu, dostatečný výkon, vynikající elasticitu a nízké těžiště motocyklu, pak pro Vás BMW vytvořilo právě R1250R.
V kombinaci s pohodlným sedadlem a příjemnou jízdní pozicí se nabízí stroj, který bez jakýchkoliv potíží zvládne i delší vzdálenosti.
Konstrukční provedení | Dvouválcový čtyřtaktní vzduchem/kapalinou chlazený boxerový motor se dvěma vačkovými hřídelemi poháněnými čelnímy ozubenými koly, jedním vyvažovacím hřídelem a variabilním ovládáním vačkové hřídele BMW ShiftCam |
Vrtání x zdvih | 102,5 mm x 76 mm |
Zdvihový objem | 1 254 cm³ |
Max. výkon | 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min |
Max. točivý moment | 143 Nm při 6 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,5 : 1 |
Řízení paliva/motoru | Elektrické vstřikování paliva |
Kontrola emisí | Třícestný katalyzátor v souladu s emisní normou EU4 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km na základě WMTC | 4,75 l |
Emise CO2 podle normy WMTC | 110 g/km |
Typ paliva | Super bezolovnatý benzín, OČ 95, nařízení pro přizpůsobení pro kvalitu paliva (OČ 91 až 98) |
Alternátor | Třífázový generátor 508 W (jmenovité zatížení) |
Baterie | 12 V/12 Ah, bezúdržbová |
Spojka | Hydraulicky ovládaná spojka, mazaná olejem |
Převodovka | Šestirychlostní synchronizovaná převodovka se spirálovým ozubením |
Sekundární pohon | Pohon hřídelem |
Rám | Konstrukční provedení z dvoudílného rámu vyrobeného z hlavního a přišroubovaného zadního rámu, nosný motor |
Vedení předního kola/odpružení | Teleskopická vidlice upside-down, trubka o průměru 45 mm |
Vedení zadního kola/odpružení | Jednostranné kyvné rameno z litého hliníku se systémem BMW Motorrad Paralever; tlumení v závislosti na zdvihu WAD, plynulé předpětí a hydraulické nastavení pružiny samostatným ovladačem, nastavitelný zpětný útlum tlumiče |
Zdvih pružiny, přední/zadní | 140 mm/140 mm |
Rozvor kol | 1 515 mm |
Závlek | 125,6 mm |
Rejdový úhel hlavy | 62,3° |
Kola | Hliníkový odlitek |
Rozměry ráfku, přední | 3,50 x 17" |
Rozměry ráfku, zadní | 5,50 x 17” |
Pneumatika, přední | 120/70 ZR 17 |
Pneumatika, zadní | 180/55 ZR 17 |
Brzda, přední | Dvoukotoučová brzda, plovoucí kotouče, průměr 320 mm, čtyřpístové radiální brzdové třmeny |
Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen |
ABS | Inegrální ABS BMW Motorrad (částečně integrální), vypínatelná |
Délka | 2 165 mm |
Šířka (včetně zrcátek) | 880 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1 300 mm |
Výška sedla | 820 mm (OE nízké sedlo: 760 mm; OE sportovní sedlo: 840 mm) |
Délka podsedlového oblouku | 1 840 mm (OE nízké sedlo: 1 720 mm; OE sportovní sedlo :1 875 mm) |
Hmotnost prázdného motocyklu, plně natankovaného/s provozními náplněmi | 232 kg 1) |
Max. přípustná hmotnost | 460 kg |
Max. zatížení (se standardní výbavou) | 221 kg |
Užitný objem nádrže | 18 l |
Z toho rezerva | cca 4 l |
Styl HP
Černá metalíza - Black storm
Zelená - Styl Exclusive
Option 719 metalíza Stardust