BMW R 1250 RS je sportovní tourer s výrazným charakterem.
Vybaven dvouválcovým motorem typu boxer s technologií BMW ShiftCam ztělesňuje už svým vzhledem sportovní dominanci
a nefalšovaný požitek z jízdy. Díky ochraně před větrem a rozmary počasí, uvolněnému držení těla při sezení a asistenčním systémům si užiješ
každou zatáčku a každý kilometr – sám, nebo ve dvou. Každý záběr boxeru tě přitom pohání vpřed – stále dál.
Při každé cestě a každém dynamickém zrychlení. Naplněn sebevědomím a důvěrou vyžaduješ víc – a taky to dostaneš.
Zcela v duchu #NeverStopChallenging.
Videoprezentace skladového BMW R 1250 RS
|
Jmenovitý výkon |
100 kW (136 k) při 7750 ot./min. |
|
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor |
|
Typ konstrukce |
Vzduchem/kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer, se dvěma vačkovými hřídelemi v hlavě válců poháněnými čelními ozubenými koly, jednou vyvažovací hřídelí a variabilním ovládáním vačkové hřídele sání BMW ShiftCam. |
|
Vrtání x zdvih |
102,5 mm x 76 mm |
|
Zdvihový objem |
1254 ccm |
|
Max. točivý moment |
143 Nm při 6250 ot./min. |
|
Kompresní poměr |
12,5 : 1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
|
Emisní norma |
EU 5+ |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,75 l |
|
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI |
|
Emise CO2 podle WMTC |
110 g/km |
|
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 508 W (jmenovitý výkon) |
|
Baterie |
12 V / 12 Ah, bezúdržbová |
|
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka |
|
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka s šikmým ozubením |
|
Pohon |
Kardan |
|
Rám |
Ocelový trubkový rám, nosná jednotka pohonu, ocelový trubkový zadní rám |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
Teleskopická vidlice Upside-Down |
|
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Jednoramenná kyvná páka z hliníkové slitiny s BMW Motorrad Paralever; vzpěra WAD, předpětí pružiny plynule nastavitelné ručním kolečkem, tlumení při roztahování tlumiče nastavitelné ručním kolečkem |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
140 mm / 140 mm |
|
Rozvor |
1527 mm |
|
Závlek kola |
114,8 mm |
|
Úhel hlavy řízení |
61,7° |
|
Kola |
Hliníková litá kola |
|
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
|
Velikost ráfku vzadu |
5,50 x 17'' |
|
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR17 |
|
Pneumatika vzadu |
180/55 ZR17 |
|
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 320 mm, čtyřpístkový radiální brzdový třmen |
|
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístkový plovoucí třmen |
|
ABS |
BMW Motorrad Integral ABS Pro (částečný integrál, s optimalizací pro náklon) |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
820 mm (nízké sedlo: 760 mm; sedlo Sport: 840 mm) |
|
Využitelný objem nádrže |
18 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
|
Délka |
2187 mm (nad držákem registrační značky) |
|
Šířka: |
890 mm (nad zrcátky) |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
243 kg 1) |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
460 kg |
|
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
217 kg |