R 1250 RT je perfektním společníkem na cestách: Jeho legendární motor boxer BMW ShiftCam táhne stejně silně jak na lokálních silnicích, tak na klikatých horských průsmycích. Díky nové přední straně působí dynamičtěji a štíhleji.
Oproti tomu nabízí tento model i rozmanité prvky, jako je extra velký 10,25“ displej TFT nebo adaptivní tempomat (ACC) – to vše zajistí mimořádný komfort na cestách. Na konci dne se s klidem ohlédneš za sebe a pomyslíš si:
Další jízda je vždy ta nejkrásnější.
Videoprezentace skladového BMW R 1250 RT
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
PLNÝ SÍLY NA CESTĚ, V CÍLI UVOLNĚNÝ
Konstrukce | Dvouválcový čtyřtaktní vzduchem chlazený boxerový motor se dvěma vačkovými hřídeli poháněnými čelními ozubenými koly, jedním vyvažovacím hřídelem a variabilním ovládáním vačkového hřídele BMW ShiftCam. |
Vrtání x zdvih | 102,5 mm x 76 mm |
Zdvihový objem | 1 254 cm3 |
Jmenovitý výkon | 100 kW (136 k) při 7 750 ot./min |
Max. točivý moment | 143 Nm při 6 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,5 : 1 |
Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování do sání / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu |
Čištění výfukových plynů | regulovaný třícestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC | 4,75 l |
Emise CO2 podle WMTC | 110 g/km |
Druh paliva | Premium bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95 (RON), ovládání motoru (91 až 98 RON) |
Generátor | Alternátor se jmenovitým výkonem 508 wattů |
Akumulátor | 12 V / 11,8 Ah, bezúdržbová |
Spojka | Mokrá spojka s protiskluzovou funkcí, s hydraulickým ovládáním |
Převodovka | Šestistupňová převodovka se špičatým ozubením |
Sekundární pohon | Kardan |
Rám | Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem |
Vedení předního kola/odpružení | BMW Motorrad Telelever, centrální pružicí jednotka, průměr sloupku 37 mm |
Vedení zadního kola/odpružení | Jednoramenná kyvná páka z hliníkové slitiny s motorem BMW Motorrad Paralever; zavěšení pružiny WAD, předpínání pružiny hydraulicky plynule nastavitelné pomocí ručního kolečka, tlumení při roztahování tlumiče lze nastavit ručním kolečkem |
Pérování vpředu/vzadu | 120 mm/136 mm |
Rozvor | 1 485 mm |
Závlek kola | 116 mm |
Úhel hlavy řízení | 64,1° |
Kola | Hliníková litá kola |
Velikost ráfku vpředu | 3,50 x 17" |
Rozměr ráfku vzadu | 5,50 x 17" |
Pneu vpředu | 120/70 ZR 17" |
Pneu vzadu | 180/55 ZR 17" |
Přední brzda | Dvojitá kotoučová brzda brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 320 mm, 4pístové radiální brzdové třmeny |
Brzdy vzadu | Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen |
ABS | BMW Motorrad úplný integrál ABS Pro (plně integrované, s optimalizací pro náklon) |
Výška sedla | 805 mm / 825 mm (Zvláštní výbava vysoká sedačka: 830 mm / 850 mm, zvláštní výbava nízká sedačka: 760 mm / 780 mm) |
Délka podsedlového oblouku |
1 810 mm / 1 850 mm (Zvláštní výbava vysoká sedačka: 1 875 mm / 1 915 mm, zvláštní výbava nízká sedačka: 1 740 mm/1 780 mm) |
Využitelný objem nádrže | 25 l |
z toho rezerva |
cca. 4 l |
Délka (včetně držáku poznávací značky) | 2 222 mm |
Výška (přes čelní štít) | Min. 1 460 mm, max. 1 570 mm (Style Sport: min. 1 360 mm, max. 1 480 mm) |
Šířka (včetně zrcátek) | 985 mm |
Šířka (přes kufr) | 990 mm |
Hmotnost nenaloženého motocyklu, plně natankovaného 1) | 279 kg1) |
Přípustná celková hmotnost | 505 kg |
Užitečné zatížení (se standardní výbavou) | 226 kg |
Styl Elegance
Styl Sport
Alpská bílá
Option 719 minerální bílá metalíza