Konečně můžete vyrazit na výpravu, o které jste vždy snili, ve stylu, který Vám nejlépe vyhovuje.
Technickou výbavu nemusíte řešit, neboť je samozřejmě na špičkové úrovni. Tak klidný a lehký chod jste na žádném motocyklu Adventure dosud nezažili.
S takovým komfortem jste za dobrodružstvím ještě nikdy nevyrazili. S R 1300 GS Adventure dojedete do jakéhokoli cíle.
UKAŽTE, CO VE VÁS VĚZÍ.
|
Jmenovitý výkon |
107 kW (145 k) při 7 750 ot/min. |
|
Typ konstrukce |
Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní plochý dvouválec s dvojitými horními a řetězovými vačkovými hřídeli (BMW ShiftCam) a vyvažovacími ozubenými koly. |
|
Vrtání x zdvih |
106,5 mm x 73 mm |
|
Zdvihový objem |
1 300 ccm |
|
Max. točivý moment |
149 Nm při 6 500 ot/min |
|
Kompresní poměr |
13,3 : 1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí. |
|
Emisní norma |
EU 5 |
|
Maximální rychlost |
přes 200 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,9 l |
|
Emise CO2 podle WMTC |
113 g/km |
|
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI. |
|
Zrychlení 0–100 km/h |
3,4 s |
|
Baterie |
12 V / 14 Ah, bezúdržbová baterie AGM. |
|
Alternátor |
Třífázový alternátor s výkonem 650 W (jmenovitý výkon). |
|
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, hydraulicky ovládaná. |
|
Pohon |
Kardan |
|
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, integrovaná ve skříni motoru. |
|
ASC (kontrola trakce) |
BMW Motorrad DTC |
|
Rám |
Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem. |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flexibilního prvku, centrální pružicí jednotka DSA. |
|
Zavěšení zadního kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO-Paralever, jednoramenná kyvná páka z litého hliníku, centrální vzpěra DSA, kompenzace naložení. |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
210 mm / 220 mm |
|
Rozvor |
1 534 mm |
|
Závlek kola |
118,8 mm |
|
Úhel hlavy řízení |
63,8° |
|
Kola |
Kola s drátěným výpletem. |
|
Rozměr ráfku vpředu |
3,00 x 19“ |
|
Velikost ráfku vzadu |
4,50 x 17“ |
|
Pneumatika vpředu |
120/70 R19 |
|
Pneumatika vzadu |
170/60 R17 |
|
Přední brzda |
Dvojitá kotoučová brzda, částečně plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen. |
|
Zadní brzda |
Jednoduchá kotoučová brzda, přišroubovaná na talířovém kole, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen. |
|
ABS |
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimalizovaný úhel náklonu). |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
870 mm / 890 mm |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 840 mm / 1 980 mm |
|
Využitelný objem nádrže |
30 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
269 kg1) |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
485 kg |
|
Užiteřné zatížení (při standardní výbavě) |
217 kg |
|
Výška |
1 588 mm (nad větrným štítem, při pohotovostní hmotnosti DIN) |
|
Šířka |
1 012 mm (nad ochranou rukou) |
|
Délka |
2 280 mm (nad ochranou proti stříkající vodě) |




