Pokud vyznáváš výkon, všestrannost a ryzí potěšení při jízdě, je R 1300 R roadsterem, který prostě musíš mít.
Díky pořádnému záběru motoru boxer a plnému točivému momentu 149 Nm má vše, co potřebuješ pro zdolávání jedné zatáčky za druhou.
Ostrý design podtrhuje sportovní charakter, zatímco nekompromisní vlastnosti, jako je sportovní podvozek a Riding Assistant
Performance katapultují komfort na novou úroveň. Ať už po okrskách, nebo alpskými průsmyky, tento dynamický roadster
akcentuje tvůj životní styl. #NeverStopChallenging
Stylový pokořitel zatáček
Jmenovitý výkon |
107 kW (145 k) při 7 750 ot/min. |
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor |
Typ konstrukce |
Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní plochý dvouválec s dvojitými horními a řetězovými vačkovými hřídeli (BMW ShiftCam) a vyvažovacími ozubenými koly. |
Vrtání x zdvih |
106,5 mm x 73 mm |
Zdvihový objem |
1300 cc |
Max. točivý moment |
149 Nm při 6 500 ot/min |
Kompresní poměr |
13,3 : 1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru s elektrickým nastavovačem škrticí klapky |
Emisní norma |
EU 5+ |
Max. rychlost |
přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,8 l |
Emise CO2 podle WMTC |
110 g/km |
Druh paliva |
bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15), RON 95, AKI 90 |
Hluk stojícího vozidla |
88 dB(A) |
Alternátor |
650 W |
Baterie |
12 V / 14 Ah, bezúdržbová |
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, hydraulicky ovládaná |
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka |
Pohon |
Kardan |
Rám |
Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem |
Zavěšení předního kola / odpružení |
Teleskopická vidlice Upside-Down |
Zavěšení zadního kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO Paralever, jednoramenná kyvná páka z litého hliníku, průběžná osa ložiska kyvného ramena, centrální pružicí jednotka |
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
140 mm / 130 mm |
Rozvor |
1 503 mm |
Závlek kola |
127 mm |
Úhel hlavy řízení |
62,5° |
Kola |
Hliníková litá kola |
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
Velikost ráfku vzadu |
6,00 x 17" |
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR17 |
Pneumatika vzadu |
190/55 ZR17 |
Přední brzda |
Dvojitá kotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen |
Zadní brzda |
Jednoduchá kotoučová brzda, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen |
ABS |
BMW Motorrad úplný integrál ABS Pro (plně integrální brzdná funkce, s optimalizací pro náklon) |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
785 mm |
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1765 mm |
Využitelný objem nádrže |
17 l |
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
Délka |
2 126 mm |
Výška |
1112 mm (bez zrcátka, při pohotovostní hmotnosti dle DIN) |
Šířka: |
864 mm (nad zrcátky) |
Suchá hmotnost |
227 kg |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
239 kg 1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
460 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
221 kg |