R 1300 R


 

 


Pokud vyznáváš výkon, všestrannost a ryzí potěšení při jízdě, je R 1300 R roadsterem, který prostě musíš mít.
Díky pořádnému záběru motoru boxer a plnému točivému momentu 149 Nm má vše, co potřebuješ pro zdolávání jedné zatáčky za druhou.
Ostrý design podtrhuje sportovní charakter, zatímco nekompromisní vlastnosti, jako je sportovní podvozek a  Riding Assistant
Performance katapultují komfort na novou úroveň. Ať už po okrskách, nebo alpskými průsmyky, tento dynamický roadster
akcentuje tvůj životní styl. #NeverStopChallenging


 

Michal Procházka

Mobil: 736 101 996
E-mail: michal.prochazka@renocar.cz

 

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

 

Ondřej Swaczyna

Mobil: 604 159 534
E-mail: ondrej.swaczyna@renocar.cz

R 1300 R


Stylový pokořitel zatáček

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor

Jmenovitý výkon

107 kW (145 k) při 7 750 ot/min.

Čištění výfukových plynů

Třícestný řízený katalyzátor

Typ konstrukce

Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní plochý dvouválec s dvojitými horními a řetězovými vačkovými hřídeli (BMW ShiftCam) a vyvažovacími ozubenými koly.

Vrtání x zdvih

106,5 mm x 73 mm

Zdvihový objem

1300 cc

Max. točivý moment

149 Nm při 6 500 ot/min

Kompresní poměr

13,3 : 1

Příprava palivové směsi

Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru s elektrickým nastavovačem škrticí klapky

Emisní norma

EU 5+

Výkon/spotřeba

Max. rychlost

přes 200 km/h

Spotřeba na 100 km podle WMTC

4,8 l

Emise CO2 podle WMTC

110 g/km

Druh paliva

bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15), RON 95, AKI 90

Hluk stojícího vozidla

88 dB(A)

Elektroinstalace

Alternátor

650 W

Baterie

12 V / 14 Ah, bezúdržbová

Převod výkonu

Spojka

Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, hydraulicky ovládaná

Převodovka

Šestistupňová dvouhřídelová převodovka

Pohon

Kardan

Podvozek/brzdy

Rám

Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem

Zavěšení předního kola / odpružení

Teleskopická vidlice Upside-Down

Zavěšení zadního kola / odpružení

BMW Motorrad EVO Paralever, jednoramenná kyvná páka z litého hliníku, průběžná osa ložiska kyvného ramena, centrální pružicí jednotka

Zdvih odpružení vpředu/vzadu

140 mm / 130 mm

Rozvor

1 503 mm

Závlek kola

127 mm

Úhel hlavy řízení

62,5°

Kola

Hliníková litá kola

Rozměr ráfku vpředu

3,50 x 17"

Velikost ráfku vzadu

6,00 x 17"

Pneumatika vpředu

120/70 ZR17

Pneumatika vzadu

190/55 ZR17

Přední brzda

Dvojitá kotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen

Zadní brzda

Jednoduchá kotoučová brzda, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen

ABS

BMW Motorrad úplný integrál ABS Pro (plně integrální brzdná funkce, s optimalizací pro náklon)

Rozměry / hmotnost

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti

785 mm

Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti

1765 mm

Využitelný objem nádrže

17 l

z toho rezervní objem

cca 4 l

Délka

2 126 mm

Výška

1112 mm (bez zrcátka, při pohotovostní hmotnosti dle DIN)

Šířka:

864 mm (nad zrcátky)

Suchá hmotnost

227 kg

Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž

239 kg 1)

Maximální přípustná celková hmotnost

460 kg

Užitečné zatížení (při standardní výbavě)

221 kg

 
1)Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

Výbava


Sériová výbava

  • Keyless Ride
  • DCC
  • Nabíjecí zásuvka USB-C
  • Dynamic ESA

Zvláštní výbava

  • Dynamic Suspension Adjustment
  • Sportovní podvozek
  • Sportovní pneumatiky
  • DTC-Shift / Core Screen
  • Držák navigace s elektronickým zajištěním
  • Riding Assistant

Zvláštní příslušenství

  • Kryt sedačky spolujezdce
  • Karbonová ochrana válců
  • Černý batoh na nádrž 5–8 l
  • Elektrifikovaný kufr 26 l + 29 l
  • Ochrana úhlové převodovky vzadu

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám