R 1300 RS


 


R 1300 RS je výkonnostní motocykl na dlouhé trasy s nezaměnitelným záběrem motoru boxer.
Připraven na každý maraton a občasné adrenalinové sprinty. Vizuálně je maximálně vyladěn a vyzařuje uchvacující lehkost.
Tento stroj ti nabídne technickou výbavu pro sportovní jízdní zážitek – ať už sólo, nebo ve dvou, se zavazadly, nebo bez nich.
Absolutně podle tvých představ, ale vždy v duchu #NeverStopChallenging.


 

 
Michal Procházka

Mobil: 736 101 996
E-mail: michal.prochazka@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

Ondřej Swaczyna

Mobil: 604 159 534
E-mail: ondrej.swaczyna@renocar.cz

R 1300 RS


MARATONSKÝ SPORTOVNÍ MODEL.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor

Jmenovitý výkon

107 kW (145 k) při 7 750 ot/min.

Čištění výfukových plynů

Třícestný řízený katalyzátor

Typ konstrukce

Air/liquid-cooled four-stroke flat twin engine with double overhead and chain driven camshafts and balance gear wheels

Vrtání x zdvih

106,5 mm x 73 mm

Zdvihový objem

1300 cc

Max. točivý moment

149 Nm při 6 500 ot/min

Kompresní poměr

13,3 : 1

Příprava palivové směsi

Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru s elektrickým nastavovačem škrticí klapky

Emisní norma

EU 5+

Výkon/spotřeba

Max. rychlost

240 km/h

Spotřeba na 100 km podle WMTC

4,8 l

Emise CO₂ podle WMTC

110 g/km

Druh paliva

bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15), RON 95, AKI 90

Hluk stojícího vozidla

88 dB(A)

Elektroinstalace

Alternátor

650 W

Baterie

12 V / 14 Ah, bezúdržbová

Převod výkonu

Spojka

Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, hydraulicky ovládaná

Převodovka

Šestistupňová dvouhřídelová převodovka

Pohon

Kardan

Podvozek / brzdy

Rám

Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem

Zavěšení předního kola / odpružení

BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flex prvku, centrální tlumič nárazů

Zavěšení zadního kola / odpružení

BMW Motorrad EVO Paralever, jednoramenná kyvná páka z litého hliníku, průběžná osa ložiska kyvného ramena, centrální pružicí jednotka

Zdvih odpružení vpředu/vzadu

149 mm / 158 mm

Rozvor

1 517 mm

Závlek kola

122,5 mm

Úhel hlavy řízení

62°

Kola

Hliníková litá kola

Rozměr ráfku vpředu

3,50 x 17"

Velikost ráfku vzadu

6,00 x 17"

Pneumatika vpředu

120/70 ZR17

Pneumatika vzadu

190/55 ZR17

Přední brzda

Dvojitá kotoučová brzda, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen

Zadní brzda

Jednoduchá kotoučová brzda, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen

ABS

BMW Motorrad úplný integrál ABS Pro (plně integrální brzdná funkce, s optimalizací pro náklon)

Rozměry / hmotnost

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti

790 mm

Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti

1 775 mm

Využitelný objem nádrže

17 l

z toho rezervní objem

cca 4 l

Délka

2 138 mm

Výška

1 349 mm

Šířka

846 mm (nad zrcátky)

Suchá hmotnost

233 kg

Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž

245 kg1)

Maximální přípustná celková hmotnost

460 kg

Užitečné zatížení (při standardní výbavě)

215 kg

 
1)Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

Výbava


Sériová výbava

  • Keyless Ride
  • DCC
  • Nabíjecí zásuvka USB-C
  • Dynamic ESA

Zvláštní výbava

  • Dynamic Suspension Adjustment
  • Sportovní podvozek
  • Sportovní pneumatiky
  • DTC-Shift / Core Screen
  • Držák navigace s elektronickým zajištěním
  • Riding Assistant
  • Elektrifikovaný zavazadlový systém (centrální zamykání, světlo, nabíjení)

Zvláštní příslušenství

  • Kryt sedačky spolujezdce
  • Karbonová ochrana válců
  • Černý batoh na nádrž 5–8 l
  • Elektrifikovaný kufr 26 l + 29 l
  • Ochrana úhlové převodovky vzadu

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám