R 1300 RS je výkonnostní motocykl na dlouhé trasy s nezaměnitelným záběrem motoru boxer.
Připraven na každý maraton a občasné adrenalinové sprinty. Vizuálně je maximálně vyladěn a vyzařuje uchvacující lehkost.
Tento stroj ti nabídne technickou výbavu pro sportovní jízdní zážitek – ať už sólo, nebo ve dvou, se zavazadly, nebo bez nich.
Absolutně podle tvých představ, ale vždy v duchu #NeverStopChallenging.
MARATONSKÝ SPORTOVNÍ MODEL.
|
Jmenovitý výkon |
107 kW (145 k) při 7 750 ot/min. |
|
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor |
|
Typ konstrukce |
Air/liquid-cooled four-stroke flat twin engine with double overhead and chain driven camshafts and balance gear wheels |
|
Vrtání x zdvih |
106,5 mm x 73 mm |
|
Zdvihový objem |
1300 cc |
|
Max. točivý moment |
149 Nm při 6 500 ot/min |
|
Kompresní poměr |
13,3 : 1 |
|
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru s elektrickým nastavovačem škrticí klapky |
|
Emisní norma |
EU 5+ |
|
Max. rychlost |
240 km/h |
|
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,8 l |
|
Emise CO₂ podle WMTC |
110 g/km |
|
Druh paliva |
bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15), RON 95, AKI 90 |
|
Hluk stojícího vozidla |
88 dB(A) |
|
Alternátor |
650 W |
|
Baterie |
12 V / 14 Ah, bezúdržbová |
|
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, hydraulicky ovládaná |
|
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka |
|
Pohon |
Kardan |
|
Rám |
Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem |
|
Zavěšení předního kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flex prvku, centrální tlumič nárazů |
|
Zavěšení zadního kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO Paralever, jednoramenná kyvná páka z litého hliníku, průběžná osa ložiska kyvného ramena, centrální pružicí jednotka |
|
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
149 mm / 158 mm |
|
Rozvor |
1 517 mm |
|
Závlek kola |
122,5 mm |
|
Úhel hlavy řízení |
62° |
|
Kola |
Hliníková litá kola |
|
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
|
Velikost ráfku vzadu |
6,00 x 17" |
|
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR17 |
|
Pneumatika vzadu |
190/55 ZR17 |
|
Přední brzda |
Dvojitá kotoučová brzda, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen |
|
Zadní brzda |
Jednoduchá kotoučová brzda, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen |
|
ABS |
BMW Motorrad úplný integrál ABS Pro (plně integrální brzdná funkce, s optimalizací pro náklon) |
|
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
790 mm |
|
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 775 mm |
|
Využitelný objem nádrže |
17 l |
|
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
|
Délka |
2 138 mm |
|
Výška |
1 349 mm |
|
Šířka |
846 mm (nad zrcátky) |
|
Suchá hmotnost |
233 kg |
|
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
245 kg1) |
|
Maximální přípustná celková hmotnost |
460 kg |
|
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
215 kg |


