BMW R 1300 RT je tvou zkratkou k ultimativnímu cestovnímu zážitku. Jeho znamenitá výbava, co se týče techniky i komfortu,
ti zaručí v každém okamžiku plnou kontrolu – pro prvotřídní zážitek na dlouhých trasách.
Se silným motorem typu boxer a točivým momentem 145 Nm zažiješ i se svým spolujezdcem ryzí dynamiku.
Vizuální lehkost designu přitom motocyklu propůjčuje mimořádnou agilnost.
Sečteno, podtrženo, v sedle tohoto RT si plně vychutnáš každou minutu jízdy.
TVŮJ MOTOCYKL, NA TVŮJ POVEL.
Jmenovitý výkon |
107 kW (145 k) při 7 750 ot/min. |
Čištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor |
Typ konstrukce |
Air/liquid-cooled four-stroke flat twin engine with double overhead and chain driven camshafts and balance gear wheels |
Vrtání x zdvih |
106,5 mm x 73 mm |
Zdvihový objem |
1300 cc |
Max. točivý moment |
149 Nm při 6 500 ot/min |
Kompresní poměr |
13,3 : 1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru s elektrickým nastavovačem škrticí klapky |
Emisní norma |
EU 5+ |
Max. rychlost |
přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
4,9 l |
Emise CO₂ podle WMTC |
113 g/km |
Druh paliva |
bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15), RON 95, AKI 90 |
Alternátor |
650 W |
Baterie |
12 V / 12,5 Ah, bezúdržbová |
Spojka |
Vícelamelová spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, hydraulicky ovládaná |
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka |
Pohon |
Kardan |
Rám |
Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem |
Zavěšení předního kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flex prvku, centrální tlumič nárazů |
Zavěšení zadního kola / odpružení |
BMW Motorrad EVO Paralever, jednoramenná kyvná páka z litého hliníku, průběžná osa ložiska kyvného ramena, centrální pružicí jednotka |
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
149 mm / 158 mm |
Rozvor |
1500 mm |
Závlek kola |
121,5 mm |
Úhel hlavy řízení |
64,2° |
Kola |
Hliníková litá kola |
Rozměr ráfku vpředu |
3,50 x 17" |
Velikost ráfku vzadu |
6,00 x 17" |
Pneumatika vpředu |
120/70 ZR17 |
Pneumatika vzadu |
190/55 ZR17 |
Přední brzda |
Dvojitá kotoučová brzda, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen |
Zadní brzda |
Jednoduchá kotoučová brzda, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen |
ABS |
BMW Motorrad úplný integrál ABS Pro (plně integrální brzdná funkce, s optimalizací pro náklon) |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti |
820 / 840 mm (nízká komfortní sedačka: 780 / 800 mm; komfortní sedačka: 825 / 845 mm; vysoká komfortní sedačka: 840 / 860 mm) |
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1840 / 1880 mm (nízká komfortní sedačka: 1780 / 1820 mm; komfortní sedačka: 1860 / 1900 mm; vysoká komfortní sedačka: 1890 / 1930 mm) |
Využitelný objem nádrže |
24 l |
z toho rezervní objem |
cca 4 l |
Délka |
2229 mm |
Výška |
1 387 mm (nad větrným štítem) |
Šířka |
971 mm (se zrcátkem) |
Suchá hmotnost |
265 kg |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
281 kg1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
510 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
229 kg |