Nenechte si ujít seznámení s novým modelem BMW R 18, který s legendárním motorem boxer o objemu 1800 ccm boří konvence.
Motocykl má širokou a nízkou siluetu. Dvojitý ocelový rám objímá masivní motor, který vypadá jako socha a ještě umocňuje působivý charakter stroje. Navíc máte četné možnosti individuální výbavy: model R 18 sází na maximální jednoduchost s možností co největší individualizace.
Soul is all that matters.
| Design | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí. |
| Vrtání x zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
| Zdvihový objem | 1 802 cm³ |
| Jmenovitý výkon | 67 kW při 4 750 ot./min |
| Max. točivý moment | 158 Nm při 3 000 ot./min |
| Kompresní poměr | 9,6 : 1 |
| Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování do sání / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu. |
| Čištění výfukových plynů | Třícestný řetězný katalyzátor. |
| Maximální rychlost | Přes 180 km/h |
| Spotřeba na 100 km podle WMTC | 5,6 l / 100 km |
| Druh paliva | Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI. |
| Alternátor | Alternátor s permanentními magnety 600 W (jmenovitý výkon). |
| Akumulátor | 12 V / 26 Ah, bezúdržbový |
| Spojka | Jednokotoučová suchá spojka. |
| Převodovka | Šestistupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni. |
| Sekundární pohon | Kardan. |
| Rám | Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky. |
| Vedení předního kola / odpružení | Teleskopická vidlice. |
| Vedení zadního kola / odpružení | Ocelová dvouramenná kyvná vidlice s centrální pružnou vzpěrou. |
| Zdvih pružiny, přední / zadní | 120 mm / 90 mm |
| Rozvor | 1 731 mm |
| Závlek kola | 150 mm |
| Úhel hlavy řízení | 57,3° |
| Kola | Paprskové kolo (jen vpředu). |
| Velikost ráfku vpředu | 3,5" x 19" |
| Velikost ráfku vzadu | 5,0" x 16" |
| Pneu vpředu | 120/70 R 19 |
| Pneu vzadu | 180/65 B 16 |
| Přední brzda | Dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen. |
| Brzdy vzadu | Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen. |
| ABS | BMW Motorrad integrální systém ABS (částečně integrální). |
| Výška sedadla při pohotovostní hmotnosti | 690 mm |
| Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti | 1630 mm |
| Použitelný objem nádrže | cca 16 l |
| Z toho rezerva | cca 4 l |
| Délka | 2 440 mm |
| Výška (bez zrcátka) | 1 126 mm |
| Výška (nad zrcátkem, při pohotovostní hmotnosti podle DIN) | 1 232 mm |
| Šířka (se zrcátky) | 964 mm |
| Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží | 345 kg 1) |
| Přípustná celková hmotnost | 560 kg |
| Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 215 kg |
