Video nového BMW R 18

 

UŽ JE V RENOCARU!
ZHODNOŤTE BMW R 18, NEJVĚTŠÍ CRUISER V HISTORII BMW MOTORRAD.

SOUL IS ALL THAT MATTERS.

 


Nenechte si ujít seznámení s novým modelem BMW R 18, který s legendárním motorem boxer o objemu 1800 ccm boří konvence.

Motocykl má širokou a nízkou siluetu. Dvojitý ocelový rám objímá masivní motor, který vypadá jako socha a ještě umocňuje působivý charakter stroje. Navíc máte četné možnosti individuální výbavy: model R 18 sází na maximální jednoduchost s možností co největší individualizace.

 

Testovací jízda - R 18


 

 
 
Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

 

Vojtěch Popelka

Mobil: 725 036 248
E-mail: vojtech.popelka@renocar.cz

R 18


Soul is all that matters.

 
 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Design Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí.
Vrtání x zdvih 107,1 mm x 100 mm
Zdvihový objem 1 802 cm³
Jmenovitý výkon 67 kW při 4 750 ot./min
Max. točivý moment 158 Nm při 3 000 ot./min
Kompresní poměr 9,6 : 1
Příprava palivové směsi Elektronické vstřikování do sání / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu.
Čištění výfukových plynů Třícestný řetězný katalyzátor.
Výkonnostní parametry / spotřeba
Maximální rychlost Přes 180 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC 5,6 l / 100 km
Druh paliva Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI.
Elektroinstalace
Alternátor Alternátor s permanentními magnety 600 W (jmenovitý výkon).
Akumulátor 12 V / 26 Ah, bezúdržbový
Přenos síly
Spojka Jednokotoučová suchá spojka.
Převodovka Šestistupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni.
Sekundární pohon Kardan.
Podvozek / brzdy
Rám Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky.
Vedení předního kola / odpružení Teleskopická vidlice.
Vedení zadního kola / odpružení Ocelová dvouramenná kyvná vidlice s centrální pružnou vzpěrou.
Zdvih pružiny, přední / zadní 120 mm / 90 mm
Rozvor 1 731 mm
Závlek kola 150 mm
Úhel hlavy řízení 57,3°
Kola Paprskové kolo (jen vpředu).
Velikost ráfku vpředu 3,5" x 19"
Velikost ráfku vzadu 5,0" x 16"
Pneu vpředu 120/70 R 19
Pneu vzadu 180/65 B 16
Přední brzda Dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen.
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen.
ABS BMW Motorrad integrální systém ABS (částečně integrální).
Rozměry / hmotnosti
Výška sedadla při pohotovostní hmotnosti 690 mm
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti 1630 mm
Použitelný objem nádrže cca 16 l
Z toho rezerva cca 4 l
Délka 2 440 mm
Výška (bez zrcátka) 1 126 mm
Výška (nad zrcátkem, při pohotovostní hmotnosti podle DIN) 1 232 mm
Šířka (se zrcátky) 964 mm
Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží 345 kg 1)
Přípustná celková hmotnost 560 kg
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) 215 kg

 

1) Podle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními látkami a naplněním na min. 90 % využitelného objemu nádrže
 
 

 

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám