Model R 18 Classic je nostalgický cestovní motocykl. Připomíná začátky prvních cruiserů určených na dlouhé cesty.
Mimoto odkazuje na nadčasové prvky naší motocyklové historie – třeba bílé dvojité linky, které se objevují na modelu R 18 Classic First Edition.
Srdcem stroje je nápadný motor typu boxer s největším zdvihovým objemem, jaký jsme kdy vyrobili.
Je zosobněním pohodových projížděk a ryzího požitku.
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
IKONICKÝ, NOSTALGICKÝ, ODUŠEVNĚLÝ.
Typ konstrukce | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí. |
Vrtání x zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1 802 cm³ |
Jmenovitý výkon | 67 kW při 4 750 ot./min |
Max. točivý moment | 158 Nm při 3 000 ot./min |
Kompresní poměr | 9,6 : 1 |
Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování do sání / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu. |
Čištění výfukových plynů | Třícestný řetězný katalyzátor. |
Maximální rychlost | Přes 180 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC | 5,6 l / 100 km |
Druh paliva | Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI. |
Generátor | Alternátor s permanentními magnety 600 W (jmenovitý výkon). |
Akumulátor | 12 V / 26 Ah, bezúdržbový |
Spojka | Jednokotoučová suchá spojka. |
Převodovka | Šestistupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni. |
Sekundární pohon | Kardan. |
Rám | Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky. |
Vedení předního kola / odpružení | Teleskopická vidlice. |
Vedení zadního kola / odpružení | Ocelová dvouramenná kyvná vidlice s centrální pružnou vzpěrou. |
Pérování vpředu / vzadu | 120 mm / 90 mm |
Rozvor | 1 731 mm |
Závlek kola | 150 mm |
Úhel hlavy řízení | 57,3° |
Kola | Paprskové kolo (jen vpředu). |
Velikost ráfku vpředu | 3,0" x 16" |
Velikost ráfku vzadu | 5,0" x 16" |
Pneu vpředu | 130/90 B 16 |
Pneu vzadu | 180/65 B 16 |
Přední brzda | Dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, 4pístkové fixní třmeny. |
Brzdy vzadu | Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen. |
ABS | BMW Motorrad integrální systém ABS (částečně integrální). |
Výška sedadla při pohotovostní hmotnosti | 710 mm |
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti | 1 655 mm |
Využitelný objem nádrže | cca 16 l |
Z toho rezerva | cca 4 l |
Délka | 2 440 mm |
Výška (bez zrcátka) | 1 342 mm |
Výška (včetně čelního skla, při pohotovostní hmotnosti podle DIN) | 1 397 mm |
Šířka (se zrcátky) | 964 mm |
Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží1) | 345 kg 1) |
Maximální přípustná celková hmotnost | 560 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 195 kg |