Model R 18 Classic je nostalgický cestovní motocykl. Připomíná začátky prvních cruiserů určených na dlouhé cesty.
Mimoto odkazuje na nadčasové prvky naší motocyklové historie – třeba bílé dvojité linky, které se objevují na modelu R 18 Classic First Edition.
Srdcem stroje je nápadný motor typu boxer s největším zdvihovým objemem, jaký jsme kdy vyrobili. 
Je zosobněním pohodových projížděk a ryzího požitku.


 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

R 18 Classic


IKONICKÝ, NOSTALGICKÝ, ODUŠEVNĚLÝ.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ konstrukce Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí.
Vrtání x zdvih 107,1 mm x 100 mm
Zdvihový objem 1 802 cm³
Jmenovitý výkon 67 kW při 4 750 ot./min
Max. točivý moment 158 Nm při 3 000 ot./min
Kompresní poměr 9,6 : 1
Příprava palivové směsi Elektronické vstřikování do sání / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu.
Čištění výfukových plynů Třícestný řetězný katalyzátor.
Výkonnostní parametry / spotřeba
Maximální rychlost Přes 180 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC 5,6 l / 100 km
Druh paliva Bezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI.
Elektroinstalace
Generátor Alternátor s permanentními magnety 600 W (jmenovitý výkon).
Akumulátor 12 V / 26 Ah, bezúdržbový
Převodové ústrojí
Spojka Jednokotoučová suchá spojka.
Převodovka Šestistupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni.
Sekundární pohon Kardan.
Podvozek / brzdy
Rám Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky.
Vedení předního kola / odpružení Teleskopická vidlice.
Vedení zadního kola / odpružení Ocelová dvouramenná kyvná vidlice s centrální pružnou vzpěrou.
Pérování vpředu / vzadu 120 mm / 90 mm
Rozvor 1 731 mm
Závlek kola 150 mm
Úhel hlavy řízení 57,3°
Kola Paprskové kolo (jen vpředu).
Velikost ráfku vpředu 3,0" x 16"
Velikost ráfku vzadu 5,0" x 16"
Pneu vpředu 130/90 B 16
Pneu vzadu 180/65 B 16
Přední brzda Dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, 4pístkové fixní třmeny.
Brzdy vzadu Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen.
ABS BMW Motorrad integrální systém ABS (částečně integrální).
Rozměry / hmotnosti
Výška sedadla při pohotovostní hmotnosti 710 mm
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti 1 655 mm
Využitelný objem nádrže cca 16 l
Z toho rezerva cca 4 l
Délka 2 440 mm
Výška (bez zrcátka) 1 342 mm
Výška (včetně čelního skla, při pohotovostní hmotnosti podle DIN) 1 397 mm
Šířka (se zrcátky) 964 mm
Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží1) 345 kg 1)
Maximální přípustná celková hmotnost 560 kg
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) 195 kg

 

1) Podle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními látkami a naplněním na min. 90 % využitelného objemu nádrže
 
 

 

Žádné skladové vozy k tomuto modelu nejsou k dispozici

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám