Motocykl R 18 Roctane je zosobněním ryzí ležérnosti. Vzhled: Bagger. Komfort: Tourer. Osobnost: Custom Factory Hot Rod.
Pohání ho silný motor Big Boxer. Každá okresní silnice se s ním promění v Route 66.
Jeho styl je originální: černý a matný – tak může vypadat radost. Alespoň pro všechny, kteří žijí #SoulFuel.
Silueta Baggeru, sedlo Dragster a řídítka Mini Apehanger ukazují: průměrnost tu nečekej. Chceš víc rock’n rollu?
Je připraven pro individuální úpravy. Tvoje výzva: vytvoř si ho pro sebe!
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
JÍZDA S FAKTOREM POHODY.
Jmenovitý výkon |
67 kW při 4750 ot/min |
Šištění výfukových plynů |
Třícestný řízený katalyzátor. |
Typ konstrukce |
Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí. |
Vrtání x zdvih |
107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem |
1802 ccm |
Max. točivý moment |
158 Nm při 3 000 ot/min |
Kompresní poměr |
9,6 : 1 |
Příprava palivové směsi |
Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu. |
Emisní norma |
EU 5 |
Maximální rychlost |
Přes 180 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC |
5,6 l |
Druh paliva |
Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI. |
Emise CO2 podle WMTC |
129 g/km |
Alternátor |
Alternátor s permanentními magnety 660 W (jmenovitý výkon). |
Baterie |
12 V / 26 Ah, bezúdržbový |
Spojka |
Jednokotoučová suchá spojka. |
Převodovka |
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky. |
Sekundární pohon |
Kardan. |
Rám |
Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky. |
Zavěšení předního kola / odpružení |
Teleskopická vidlice, orůměr 49 mm. |
Zavěšení zadního kola / odpružení |
Ocelová dvouramenná kyvná vidlice, centrální pružicí jednotka. |
Zdvih odpružení vpředu/vzadu |
120 mm / 90 mm |
Rozvor |
1 720 mm |
Závlek kola |
185 mm |
Úhel hlavy řízení |
55,3° |
Kola |
Hliníková litá kola. |
Rozměr ráfku vpředu |
3,50" x 21" |
Velikost ráfku vzadu |
5,50" x 18" |
Pneu vpředu |
120/70 B21 |
Pneu vzadu |
180/55 B168 |
Přední brzda |
Dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen. |
Zadní brzda |
Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen. |
ABS |
BMW Motorrad Integral ABS (plně integrální). |
Výška sedadla při pohotovostní hmotnosti |
720 mm |
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti |
1 675 mm |
Využitelný objem nádrže |
cca 16 l |
Z toho rezerva |
cca 4 l |
Délka |
2 615 mm (nad držákem registrační značky) |
Šířka |
982 mm (nad zrcátky) |
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž |
374 kg 1) |
Maximální přípustná celková hmotnost |
560 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) |
181 kg |