Motocykl R 18 Roctane je zosobněním ryzí ležérnosti. Vzhled: Bagger. Komfort: Tourer. Osobnost: Custom Factory Hot Rod.
Pohání ho silný motor Big Boxer. Každá okresní silnice se s ním promění v Route 66.
Jeho styl je originální: černý a matný – tak může vypadat radost. Alespoň pro všechny, kteří žijí #SoulFuel.
Silueta Baggeru, sedlo Dragster a řídítka Mini Apehanger ukazují: průměrnost tu nečekej. Chceš víc rock’n rollu?
Je připraven pro individuální úpravy. Tvoje výzva: vytvoř si ho pro sebe!


 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

R 18 Roctane


JÍZDA S FAKTOREM POHODY.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor

Jmenovitý výkon

67 kW při 4750 ot/min

Šištění výfukových plynů

Třícestný řízený katalyzátor.

Typ konstrukce

Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový čtyřtaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí.

Vrtání x zdvih

107,1 mm x 100 mm

Zdvihový objem

1802 ccm

Max. točivý moment

158 Nm při 3 000 ot/min

Kompresní poměr

9,6 : 1

Příprava palivové směsi

Elektronické vstřikování do sacího potrubí / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu.

Emisní norma

EU 5

Výkon / spotřeba

Maximální rychlost

Přes 180 km/h

Spotřeba na 100 km podle WMTC

5,6 l

Druh paliva

Super bezolovnatý (max. 15 % etanolu, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI.

Emise CO2 podle WMTC

129 g/km

Elektroinstalace

Alternátor

Alternátor s permanentními magnety 660 W (jmenovitý výkon).

Baterie

12 V / 26 Ah, bezúdržbový

Převodové ústrojí

Spojka

Jednokotoučová suchá spojka.

Převodovka

Šestistupňová dvouhřídelová převodovka, v samostatné skříni převodovky.

Sekundární pohon

Kardan.

Podvozek / brzdy

Rám

Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky.

Zavěšení předního kola / odpružení

Teleskopická vidlice, orůměr 49 mm.

Zavěšení zadního kola / odpružení

Ocelová dvouramenná kyvná vidlice, centrální pružicí jednotka.

Zdvih odpružení vpředu/vzadu

120 mm / 90 mm

Rozvor

1 720 mm

Závlek kola

185 mm

Úhel hlavy řízení

55,3°

Kola

Hliníková litá kola.

Rozměr ráfku vpředu

3,50" x 21"

Velikost ráfku vzadu

5,50" x 18"

Pneu vpředu

120/70 B21

Pneu vzadu

180/55 B168

Přední brzda

Dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen.

Zadní brzda

Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen.

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (plně integrální).
Rozměry / hmotnosti

Výška sedadla při pohotovostní hmotnosti

720 mm

Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti

1 675 mm

Využitelný objem nádrže

cca 16 l

Z toho rezerva

cca 4 l

Délka

2 615 mm (nad držákem registrační značky)

Šířka

982 mm (nad zrcátky)

Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž

374 kg 1)

Maximální přípustná celková hmotnost

560 kg

Užitečné zatížení (při standardní výbavě)

181 kg

 

1) Příslušné rozměry platí při pohotovostní hmotnosti podle DIN 1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi zařízeními se standardním vybavením a naplněním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

Výbava


Standardní výbava

  • Světlomet s integrovaným analogovým kruhovým přístrojem
  • 21" přední kolo z hliníkové slitiny
  • LED ukazatele směru, LED zadní a brzdové světlo
  • Dynamic Cruise Control
  • Automatické řízení stability (ASC)
  • 3 jízdní režimy (Rock, Roll, Rain)
  • Keyless Ride
  • Boční kufry s horním nakládáním

Zvláštní výbava

  • Hill Start Control (HSC)
  • Kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách (RDC)
  • Vyhřívané rukojeti
  • Uzamykatelné víčko nádrže
  • Headlight Pro
  • Podpora couvání
  • Výstražný systém proti krádeži

Zvláštní příslušenství

  • Různé větrné štíty
  • Různé sady kol
  • Různé varianty sedel
  • Nosič zavazadel v chromu a černé barvě
  • Ochranný rám motoru
  • a mnoho dalšího

 

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám