BMW R 18 Transcontinental

 

 

 

 


S motocyklem R 18 Transcontinental jsou tvoje cesty exkluzivní a luxusní. Coby příslušník řady R 18 je představitelem tradice BMW Motorrad,
a přesto je naprosto současný: jeho nezaměnitelná přední část s vysokým čelním štítem a mohutný motor Big Boxer jsou příslibem komfortu a síly na každém kilometru.
Automatická kompenzace zatížení přesně přizpůsobí podvozek danému zatížení stroje.
A díky přípravě na individuální úpravy můžeš u svého motocyklu R 18 Transcontinental nadefinovat přesně to, co najdeš při každé své jízdě: sám sebe.
Klasický #Soulfuel.


Videoprezentace BMW R 18 Transcontinental

BMW R18 Transcontinental (V-071327)

 

 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

R 18 Transcontinental


THE ROAD’S BEST DRESSED ICON.

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Typ konstrukce Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový dvoutaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí.
Vrtání x zdvih 107,1 mm x 100 mm
Zdvihový objem 1 802 cm³
Jmenovitý výkon 67 kW při 4750 ot/min
Max. točivý moment 158 Nm při 3 000 ot/min
Kompresní poměr 9,6 : 1
Příprava palivové směsi Elektronické vstřikování / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu.
Čištění výfukových plynů Třícestný řízený katalyzátor.
Výkonnostní parametry / spotřeba
Maximální rychlost Přes 180 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC 5,8 l
Druh paliva ezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI.
Elektroinstalace
Alternátor Alternátor s permanentními magnety 660 W (jmenovitý výkon).
Baterie 12 V / 26 Ah, bezúdržbový
Převodové ústrojí
Spojka Jednokotoučová suchá spojka.
Převodovka Šestistupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni.
Sekundární pohon Kardan.
Podvozek / brzdy
Rám Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky.
Vodicí prvky / pružící prvky předních kol Teleskopická vidlice.
Vedení zadního kola / odpružení Ocelová dvouramenná kyvná vidlice s centrální pružnou vzpěrou.
Pérování vpředu / vzadu 120 mm / 120 mm
Rozvor 1 695 mm
Závlek kola 183,5 mm
Úhel hlavy řízení 62,7°
Kola Hliníkové lité kolo vpředu.
Rozměr ráfku vpředu 3,5" x 19"
Velikost ráfku vzadu 5,0" x 16"
Pneu vpředu 120/70 R19
Pneu vzadu 180/65 B16
Přední brzda Dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen.
Zadní brzda Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen.
ABS BMW Motorrad Integral ABS (plně integrální).
Rozměry / hmotnosti
Výška sedadla při pohotovostní hmotnosti 740 mm
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti 1 710 mm
Využitelný objem nádrže cca 24 l
Z toho rezerva cca 4 l
Délka (přes horní kufr) 2 640 mm
Výška (včetně čelního skla, při pohotovostní hmotnosti podle DIN) 1 500 mm
Šířka (přes ruční páku) 970 mm
Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží 1) 427 kg 1)
Maximální přípustná celková hmotnost 630 kg
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) 203 kg

 

1) Příslušné rozměry platí při pohotovostní hmotnosti podle DIN 1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi zařízeními se standardním vybavením a naplněním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

Design motocyklu R 18 Transcontinental

  • R 18 Transcontinental First Edition

  • Metalíza Blackstorm

  • Option 719 metalíza Galaxy Dust / titanově stříbrná metalíza 2

  • Matná metalíza Manhattan

 

 

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám