S motocyklem R 18 Transcontinental jsou tvoje cesty exkluzivní a luxusní. Coby příslušník řady R 18 je představitelem tradice BMW Motorrad,
a přesto je naprosto současný: jeho nezaměnitelná přední část s vysokým čelním štítem a mohutný motor Big Boxer jsou příslibem komfortu a síly na každém kilometru.
Automatická kompenzace zatížení přesně přizpůsobí podvozek danému zatížení stroje.
A díky přípravě na individuální úpravy můžeš u svého motocyklu R 18 Transcontinental nadefinovat přesně to, co najdeš při každé své jízdě: sám sebe.
Klasický #Soulfuel.
Videoprezentace BMW R 18 Transcontinental
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
THE ROAD’S BEST DRESSED ICON.
Typ konstrukce | Vzduchem/olejem chlazený dvouválcový dvoutaktní motor typu boxer se dvěma řetězem poháněnými vačkovými hřídelemi uloženými nad klikovou hřídelí. |
Vrtání x zdvih | 107,1 mm x 100 mm |
Zdvihový objem | 1 802 cm³ |
Jmenovitý výkon | 67 kW při 4750 ot/min |
Max. točivý moment | 158 Nm při 3 000 ot/min |
Kompresní poměr | 9,6 : 1 |
Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování / digitální management motoru: BMS-O s elektronickým ovládáním plynu. |
Čištění výfukových plynů | Třícestný řízený katalyzátor. |
Maximální rychlost | Přes 180 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC | 5,8 l |
Druh paliva | ezolovnatý benzín (max. 15 % etanolu, E15) / ROZ 95 90 AKI. |
Alternátor | Alternátor s permanentními magnety 660 W (jmenovitý výkon). |
Baterie | 12 V / 26 Ah, bezúdržbový |
Spojka | Jednokotoučová suchá spojka. |
Převodovka | Šestistupňová převodovka s přímým záběrem ve vlastní převodové skříni. |
Sekundární pohon | Kardan. |
Rám | Dvojitý ocelový rám s našroubovanými průvlaky. |
Vodicí prvky / pružící prvky předních kol | Teleskopická vidlice. |
Vedení zadního kola / odpružení | Ocelová dvouramenná kyvná vidlice s centrální pružnou vzpěrou. |
Pérování vpředu / vzadu | 120 mm / 120 mm |
Rozvor | 1 695 mm |
Závlek kola | 183,5 mm |
Úhel hlavy řízení | 62,7° |
Kola | Hliníkové lité kolo vpředu. |
Rozměr ráfku vpředu | 3,5" x 19" |
Velikost ráfku vzadu | 5,0" x 16" |
Pneu vpředu | 120/70 R19 |
Pneu vzadu | 180/65 B16 |
Přední brzda | Dvoukotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen. |
Zadní brzda | Jednokotoučová brzda, průměr 300 mm, čtyřpístkový pevný třmen. |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (plně integrální). |
Výška sedadla při pohotovostní hmotnosti | 740 mm |
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti | 1 710 mm |
Využitelný objem nádrže | cca 24 l |
Z toho rezerva | cca 4 l |
Délka (přes horní kufr) | 2 640 mm |
Výška (včetně čelního skla, při pohotovostní hmotnosti podle DIN) | 1 500 mm |
Šířka (přes ruční páku) | 970 mm |
Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží 1) | 427 kg 1) |
Maximální přípustná celková hmotnost | 630 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 203 kg |
R 18 Transcontinental First Edition
Metalíza Blackstorm
Option 719 metalíza Galaxy Dust / titanově stříbrná metalíza 2
Matná metalíza Manhattan