Naprosto redukovaný. A přece tak současný. BMW R nineT. Klasický roadster ztělesňuje vášeň a inovace z výroby motocyklů trvající už déle jak 90 let – s vysoce kvalitními materiály a pečlivým zpracováním do posledního detailu. Ikonický motor boxer se nyní včlenil do původních proporcí ještě harmoničtěji. A s vylepšeným průběhem točivého momentu tě přenese přes asfalt s ještě větší silou. Nespočet možností pro individualizaci představuje sotva nějakou hranici, když jde o tvou seberealizaci. Staň se součástí #Soulfuel Community a ukaž svým R nineT, kdo skutečně jsi.
Videoprezentace skladového BMW R nineT
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
KLASICKÝ, NEFALŠOVANÝ, NEZKROTNÝ
Typ konstrukce | Vzduchem/olejem chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli a čtyřmi radiálně uspořádanými ventily na válec a centrálním vyvažovacím hřídelem |
Vývrt x zdvih | 101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem | 1 170 cm³ |
Jmenovitý výkon | 81 kW (109 k) při 7 250 ot./min |
Max. točivý moment | 116 Nm při 6 000 ot./min |
Kompresní poměr | 12,0:1 |
Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování do sacího potrubí |
Čištění výfukových plynů | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC | 5,1 l |
Emise CO2 podle WMTC | 119 g/km |
Druh paliva | Bezolovnatý benzin Super(plus), oktanové číslo 95–98 (ROZ) (jmenovitý výkon s 98oktanovým) |
Generátor | Třífázový generátor 720 W |
Akumulátor | 12 V / 12 Ah, bezúdržbový |
Spojka | Jednolamelová suchá spojka, hydraulicky ovládaná |
Převodovka | Šestistupňová převodovka se špičatým ozubením |
Sekundární pohon | Kardan |
Rám | Koncept čtyřdílného rámu skládající se z předního rámu a třídílného zadního rámu, nosná jednotka motoru a převodovky, odnímatelný rám pro spolujezdce pro samostatnou jízdu |
Vedení předního kola/odpružení | Teleskopická vidlice Upside-Down s průměrem trubky 46 mm |
Vedení zadního kola/odpružení | Jednoramenná kyvná páka z hliníkového odlitku se systémem BMW Motorrad Paralever; centrální pružicí jednotka, předpínání pružiny plynule nastavitelné ručním kolečkem, nastavitelné tlumení při roztahování tlumiče |
Pérování vpředu/vzadu | 120 mm/120 mm |
Rozvor | 1 487 mm |
Závlek kola | 107,9 mm |
Úhel hlavy řízení | 63,2° |
Kola | Kola s drátěným výpletem |
Rozměry ráfku vpředu | 3,50 x 17" |
Velikost ráfku, vzadu | 5,50 x 17” |
Pneumatika, přední | 120/70 ZR 17 |
Pneumatika, zadní | 180/55 ZR 17 |
Brzda, přední | Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové fixní třmeny |
Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístový plovoucí třmen |
ABS | BMW Motorrad ABS Pro |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 805 mm |
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti | 1 785 mm |
Využitelný objem nádrže | 18 l |
z toho rezervní objem | cca 3 l |
Délka | 2 105 mm |
Výška (nad zrcátka) | 1 240 mm |
Šířka (přes ruční páku) | 865 mm |
Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží 1) | 221 kg1) |
Maximální přípustná celková hmotnost | 430 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 209 kg |
Metalíza Blackstorm
Option 719 noční černá uni mat/Aluminium mat
Option 719 metalíza Aurum
Option 719 Aluminium