R nineT Scrambler nezná konvence: je drsná, nepoddajná a svá. Její jízdní projev je vyvážený a jedinečný. S tímto boxerem cestuješ vždy suverénně, hodí se pro každé spontánní dobrodružství. Typický vzhled ve stylu scrambler spolu s pohodlným posezem dělají své – a hlavně spoustu zábavy.
Vytvoř si svou R nineT Scrambler tak, aby se perfektně hodila do tvého života. Ať si ostatní říkají, co chtějí. Zkrátka typický #Soulfuel. 

Testovací jízda - R nineT Scrambler


 

Pavel Cihlář

Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz

Lukáš Hloušek

Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz

Tomáš Kovár

Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz

R nineT Scrambler


SILNÁ, ROBUSTNÍ, KREATIVNÍ

 

TECHNICKÉ PARAMETRY


Motor
Konstrukce Vzduchem / olejem chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli a čtyřmi radiálně uspořádanými ventily na válec a centrálním vyvažovacím hřídelem
Vrtání x zdvih 101 mm x 73 mm
Zdvihový objem 1 170 cm³
Jmenovitý výkon 80 kW (109 hp) při 7 250 ot./min
Max. točivý moment 116 Nm při 6 000 U/min
Kompresní poměr 12,0 : 1
Příprava palivové směsi Elektronické vstřikování do sacího potrubí
Čištění výfukových plynů regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5
Výkon / spotřeba
Maximální rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC 5,1 l
TEmise CO2 podle WMTC 119 g/km
Druh paliva Bezolovnatý benzin Super(plus), oktanové číslo 95-98 (ROZ) (jmenovitý výkon s 98oktanovým)
Elektrický systém
Generátor Třífázový generátor 720 W
Akumulátor 12 V / 12 Ah, bezúdržbový
Převod výkonu
Spojka Jednolamelová suchá spojka, hydraulicky ovládaná
Převodovka Šestistupňová převodovka se špičatým ozubením
Sekundární pohon Kardan
Podvozek / brzdy
Rám Třídílná koncepce rámu z předního rámu a dvoudílného zadního rámu, nosná jednotka motoru a převodovky, rám sedla spolujezdce s možností demontáže pro sólové jízdy
Vedení předního kola / odpružení Teleskopická vidlice se stoupací trubkou o průměru 43 mm
Vedení zadního kola / odpružení Jednostranné kyvné rameno ze slitiny hliníku s BMW Motorrad Paralever, centrální pružinová vzpěra, plynulé nastavení předpětí pružiny na hákový klíč, plynulé nastavení tlumení odskoku
Pérování vpředu/vzadu 125 mm / 140 mm
Rozvor 1 527 mm
Závlek kola 110,6 mm
Úhel hlavy řízení 61,5°
Kola Litá kola
Rozměr ráfku vpředu 3,00 x 19"
Rozměr ráfku vzadu 4,50 x 17"
Pneumatika, přední 120/70 R 19
Pneumatika, zadní 170/60 R 17
Brzda, přední Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové fixní třmeny
Brzda, zadní Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad ABS Pro
Rozměry / hmotnosti
Výška sedla 820 mm
Délka podsedlového oblouku 1 830 mm
Využitelný objem nádrže 17 l
z toho rezervní objem cca 3,5 l
Délka 2 175 mm
Výška (nad zrcátka) 1 330 mm
Šířka (přes ruční páku) 865 mm
Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží 1) 223 kg 1)
Maximální přípustná celková hmotnost 430 kg
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) 207 kg
 
1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.

STANDARDNÍ VÝBAVA


Výbava

  • Světlomety LED s funkcí denního svícení
  • Tachometr s palubním počítačem
  • Automatické řízení stability (ASC)
  • Režimy jízdy Rain & Road
  • Hnací ústrojí a HAG černá
  • Nabíjecí zásuvka USB

Zvláštní výbava

  • Komfortní balíček včetně režimů jízdy Fahrmodi Pro s jízdním režimem Dirt
  • Vyhřívání rukojeti a tempomat
  • Nové sady laků
  • Kola s výpletem I & II
  • Balíček frézovaných dílů Option 719 I & II
  • Terénní pneumatiky

Zvláštní příslušenství

  • Otáčkoměr s palubním počítačem
  • Krátká zadní část
  • Zadní část Tracker
  • Ukazatele směru s integrovanými funkcemi
  • Kryty hlavy válců ve stylu 2V

Zvolte si svůj styl

  • Kalamata metallic matt with tape

  • Standard paint finish Granite Grey metallic matt

  • Option 719 Cosmic Blue metallic/Lightwhite

  • Option 719 Blackstorm metallic/Racing Red

 

Pokud jste si nevybrali...

Máte dotazy? Chcete si domluvit testovací jízdu? Ozvěte se nám