Cesta – vlastně ne, zajížďka je cíl. A když přitom někdy vede po nezpevněné šotolině, pak je motocykl R nineT Urban G/S také ve svém živlu. Svým designem odkazuje na první modely G/S. Především pak na legendární motorku BMW R 80 G/S. A tím i na myšlenku, že je možné zkrátka všechno. Geometrie se vzpřímeným, uvolněným posedem, vyvážené jízdní vlastnosti a motor typu boxer s jeho nezaměnitelným zvukem jsou pro tebe výzvou: nejvyšší čas začít psát s R nineT Urban G/S znovu historii – tvou historii. Osobitě, individuálně a naprosto #Soulfuel.
Testovací jízda - R nineT Urban G/S
Videoprezentace skladového BMW R nine T - Urban G/S
Mobil: 603 882 604
E-mail: pavel.cihlar@renocar.cz
Mobil: 736 101 996
E-mail: lukas.hlousek@renocar.cz
Mobil: 725 036 248
E-mail: tomas.kovar@renocar.cz
AUTENTICKÝ, EFEKTNÍ, VYVÁŽENÝ
Konstrukce | Vzduchem / olejem chlazený čtyřtaktní dvouválcový motor typu boxer se dvěma vačkovými hřídeli a čtyřmi radiálně uspořádanými ventily na válec a centrálním vyvažovacím hřídelem |
Vrtání x zdvih | 101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem | 1 170 cm³ |
Jmenovitý výkon | 80 kW (109 PS) při 7 250 ot./min. |
Max. točivý moment | 116 Nm při 6 000 ot./min |
Kompresní poměr | 12,0 : 1 |
Příprava palivové směsi | Elektronické vstřikování / digitální management motoru s vypnutím tahu a dvojitým zapalováním |
Čištění výfukových plynů | regulovaný 3cestný katalyzátor, emisní norma EU-5 |
Maximální rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba na 100 km podle WMTC | 5,1 l |
Emise CO2 podle WMTC | 119 g/km |
Druh paliva | Bezolovnatý benzin Super(plus), oktanové číslo 95-98 (ROZ) (jmenovitý výkon s 98oktanovým) |
Generátor | Alternátor se 720 watty |
Akumulátor | 12 V / 12 Ah, bezúdržbový |
Spojka | Jednolamelová suchá spojka, hydraulicky ovládaná |
Rychlosti | Šestistupňová převodovka se špičatým ozubením |
Sekundární pohon | Kardan |
Rám | Třídílná koncepce rámu z předního rámu a dvoudílného zadního rámu, nosná jednotka motoru a převodovky, rám sedla spolujezdce s možností demontáže pro sólové jízdy |
Vedení předního kola/odpružení | Teleskopická vidlice se stoupací trubkou o průměru 43 mm |
Vedení zadního kola/odpružení | Jednostranné kyvné rameno ze slitiny hliníku s BMW Motorrad Paralever, centrální pružinová vzpěra, plynulé nastavení předpětí pružiny na hákový klíč, plynulé nastavení tlumení odskoku |
Pérování vpředu/vzadu | 125 mm / 140 mm |
Rozvor | 1 527 mm |
Závlek kola | 110,6 mm |
Úhel hlavy řízení | 61,5 ° |
Kola | Litá kola |
Rozměry ráfku, přední | 3,00 x 19" |
Rozměry ráfku, zadní | 4,50 x 17" |
Pneumatika, přední | 120/70 ZR 19 |
Pneumatika, zadní | 170/60 ZR 17 |
Brzda, přední | Dvoukotoučová brzda, průměr 320 mm, 4pístkové fixní třmeny |
Brzda, zadní | Jednokotoučová brzda, průměr 265 mm, dvoupístový plovoucí třmen |
ABS | BMW Motorrad ABS Pro |
Výška sedla při pohotovostní hmotnosti | 850 mm |
Oblouk rozkročení při pohotovostní hmotnosti | 1 890 mm |
Využitelný objem nádrže | 17 l |
Z toho rezerva | cca. 3,5 l |
Délka | 2 175 mm |
Výška (nad zrcátka) | 1 330 mm |
Šířka (přes ruční páku) | 865 mm |
Pohotovostní hmotnost v pojízdném stavu, s plnou nádrží 1) | 223 kg 1) |
Maximální přípustná celková hmotnost | 430 kg |
Užitečné zatížení (při standardní výbavě) | 207 kg |
1) Podle směrnice VO (EU) 168/2013 se všemi provozními prostředky, standardním vybavením a natankováním na min. 90 % využitelného objemu nádrže.
Lightwhite uni s páskou
Metalíza Option 719 Blackstorm/Racingred
Edice 40 let GS